Ny video

Heyyy!

God fredag alle sammen! Denne dagen har vært ganske så bra. For det første har min gode venn Ella bursdag, så jeg dro til hun tidlig på morgenen med blomster, kake og kort! Sist var det jo Ella og Tuva som overrasket meg så nå ville jeg henne. Dette var minst like gøy. Elsker å overraske folk og glede andre. Skoledagen var også grei og det var utrolig deilig å komme hjem. Etter skolen filmet jeg en video jeg lenge har tenkt  på å gjøre. Filmet det faktisk i går også men det var altfor kornete og dårlig fokus. Jeg måtte derfor filme i dag med lyset mitt.

Nesten glad for at jeg måtte filme på nytt siden jeg likte denne videoen mye bedere.

T-skjorten i videoen er fra Wow, flere spurte om det under et bilde jeg la ut på IG i går. Jeg anbefaler dere å se hele videoen når den blir klar, for det er en overraskelse i den også. Håper jeg får redigert den i helgen. Jeg skal også hjelpe til med forbredelser til lillebror sin feiring på søndag, skal i bursdag i morgen og hjelpe til i bursdagen på søndagen også. Denne helgen har jeg ikke kamp, men skal hvert øyeblikk på trening. 

Ønsker dere alle en superfin helg. Ha det gøy, gled en annen.

Noen tips til hva du kan gjøre i helgen: Kanskje du vil bake fastelavensboller, lage et fastelavensnek eller noe annet koselig. Ikke denne helgen men neste helg er det jo både morsdag og Valentinesdagen, kanskje du kan lage noe til de anledningene. Om du trykker //HER så kommer du til et tidligere innlegg jeg har blogget med tips til gaver som kan være fint til en du er glad i. 

Har du noen planer?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Ja, jeg har planer for helga jeg skal snart på koret også skal jeg på hytta sammen med 7 andre stykker og det skal bli kjempe gøy

    2. Eg må stå opp tidli måro fordi eg skal på volleyballturnering på Sotra ca3tima vekke og bussen går kl 06.45 glede meg😜

    3. Heeyyy👋👋 First, you have so pretty hair, love those curls✨✨ And those WOW clothes are so creative and pretty, sad that they can not be ordered✨✨ Also so exited about the video✨✨I like when you share tips, you have great thoughts😊 I wish you a very funny and cozy weekend, Take care❤

    4. Gleder meg til videoen❤️ I helgen har jeg en basket kamp og så skal jeg også overnatte hos en venn og vi skal bake makroner🌸
      ~Linnea

    5. Grattis med dagen til Tuva☺️
      Hun er sykt heldig for å ha en venn som deg🙊💗Tror du også er veldig heldig som har hun også💕👌🏼Håper du får en fin helg🙊Gleder meg sykt til videoen kommer ut💞

    6. Er i Oslo p.g.a. en nasjonal mattekonkurranse og jeg kom videre til finalen!!!!
      Hva handler videoen om?

    7. Hei,lurte på hvorfor du har byttet mange profil bilder på IG Nesten på 2 uker har du byttet til mange nye profil bilder.håper på svar

    8. Hei Jennie Sofie du har super fint hår, driver du med
      noen sport jeg driver med motorcross og alpint
      håper svar
      06.02.16 .20.10

    9. Hei! Litt rart spørsmpl, men hvilken fondation og concealer bruker du? Den fondationen jeg har kan ikke dekke kviser liksom… Jeg har en BB tube fra kicks
      Klem Martha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg