“MUST HAVES” FOR MALTA

//samarbeid

Hei

Nå er vi allerede en måned inne i 2016, og det eneste som står i hode mitt er tanken på sol og varme.Jeg har jo ikke funnet ut hva sal med familie sommeren 2016 men som jeg har nevnt før skal jeg hvert fall på språkreise til Malta med Tuva. Siden dette er det eneste jeg tenker på planlegger jeg i hodet mitt litt sånn hva jeg skal ha med. Dette er jo noe jeg kanskje tenker å lage en video om, men det komme helt klart en ” PAKK MED MEG” video siden den tidligere jeg hadde ble så populær. Men det er noen ting jeg allerede vet jeg skal ha med. Det er ikke noe spørsmål. Hahahaaha! 

Drømmer du om språkreise så kan du se mer ved å trykke //HER og du kan også da bestille en gratis brosjyre.

1. Solkrem!!!!! Utrolig viktig med solkrem om du skal være ute hele dagen og hver dag. Du beskytter huden men samtidig sørger for å ikke bli helt rød og solbrent. Har blitt solbrent før og det er ikke så behagelig. 

2. Mamma har kjøpt et armbånd til meg det viser UV og minner meg på å smøre meg og å drikke masse vann. Mamma sa det da hun ga det til meg at jeg må huske på å få i meg nok væske og da tenker jeg på det hver gang jeg ser på armbåndet.

3. Solbriller og caps! Noen som dekker litt til for sola så jeg slipper å holde hånda over hode og myse med øynene!! I tillegg er det noe kult å legge til i en outfit.

4. Mange bikinier. Jeg har i hvertfall 2 stykker nå som jeg vet at jeg skal ha med. Fikk en til bursdagen min, men den var litt for stor. Derfor kommer jeg til å følge med  og skaffe bikini så fort jeg ser noe jeg liker. Når jeg er sent ute med å kjøpe er alltid de bikiniene jeg syns er finest utsolgt i min størrelse. 

5. Kamera, Mac og mobil. Dette ser jeg nesten på som et sett. Jeg skal jo ta masse bilder og må selvfølgelig ha med Mac-en min så jeg kan blogge til dere. Håper på å få skaffet meg et mindre kamera enn det jeg har nå med minst like god kvalitet. Det hadde blitt veldig slitsom å drasse med seg et slikt stort kamera, men vil samtidig ha bra bilder.

6. Penger. Jeg kommer nok til å shoppe litt så trenger nok litt penger. I tillegg om jeg blir sulten eller tørst. 

7. Treningstøy<3 Jeg vet det vil bli enkelte sportsdager noe jeg også var med på i Brighton. Det var utrolig gøy og jeg gleder meg masse.

8. Lette sko. Kommer nok til å med litt forskjellig med det blir sikkert noen flipflops, convers/vans og et par joggesko<3

Processed with VSCOcam with c1 preset

9. Vannfast maskara, hahahah! Tror nok ikke jeg kommer til å bade med maskara men jeg kommer til å være i mye aktivitet og det er jo varmt der. Om jeg renner bort skal i hvertfall ikke sminken det. Hahhaha<3

10. Strikker! Kommer nok til å ha med en del strikker. Med så langt hår som meg blir det ganske varmt så kommer nok til å ha håret mye opp. Eller burde jeg bare klippe meg? 

 

Det er jo masse mer jeg kommer til å ha med men er ikke sikker på alt ennå. Jeg kan finne ut det i nærmere tid. Dette var kanskje noe litt tidlig å tenke på men jeg gleder med sånn.

Hva er det viktigste å ta med for deg når du reiser?

Klem Jennie 

 

 

22 kommentarer
    1. Vet ikke helt kanskje mobilen, bikini, solkrem og solbriller😆 men uansett høres sykt gøy ut da❤️Håper du får det fint når du drar!!😋ønsker jeg kunne dra til Malta siden det høres så kjekt ut men skal til altea om ikke så lenge💕😉

    2. Bamsen min som heter Gulars er det viktigste for meg å ta med. Den nest viktigste er en Isac Elliot plakat så jeg kan ha den over senga<33

    3. Ååå😍Kan du ikke klippe deg? er såååå spent på hvordan du hadde sett ut😱 men ikke alt for kort, kanskje et sted mellom skuldrene og albuen😘
      Jeg er skikkelig glad på dine dine vegne på at du skal til Malta, skulle ønske jeg kunne dra med deg💗

    4. Jeg hadde like langt hår for deg for ca to uker siden, men klipte meg da. Ikke sånn veldig kort, men det var utrolig godt å ikke ha så enormt langt hår😊 Anbefales hvis du vil prøve noe nytt. Det vokser jo ut igjen, var noe jeg sa til meg selv før jeg klipte meg😉

    5. Du burde klippe håret ditt til skuldrene eller noe:) Du hadde passet det, og det er deilig med så kort. (jeg har det) I tillegg så virker de som håret ditt vokser kjemperaskt, så om du ikke likte det så godt hadde det ikke gjort noe?:p

    6. Klipp deg:) Du hadde sett SÅÅÅÅ fin ut. Hvis du klipper deg kort nå kan du se hva du syntes om det, hvis ikke du liker det vokser det jo bare ut til ut skal på språkreise:):):):)

    7. Hei! Jeg tror du ville passet kortere hår veldig bra! Du har kanskje sett Emilie Nereng med hennes nye frisyre? Hun har nettop klippet seg, og jeg tror en litt lang bob ville blitt utrolig kult på deg også. Du får det nok helt supert i Malta!
      Om du skulle være interessert vil jeg anbefale deg å sjekke ut tilbudet til Concordia College. De har summer camps (Concordia Language Villages) som satser på språk. Amerikansk ungdom kommer om sommeren for å praktisere et fremmedspråk. Jeg var på den norske campen, Skogfjorden som 15åring, og det var helt supert! Mange av amerikanerene kommer tilbake hvert år, og er der to eller fire uker hver sommer i opptil 10 år. Etter dette går en del over til å være ledere på campen.
      Lykke til, Jennie. Klem fra Maria!

    8. JA!😍😍 du burde klippe deg, men ikke til skuldrene fordi jeg gjorde det for et år siden og da angra jeg på at jeg klippa det så kort, men du hadde kledd det da😍😂 eller jeg angra bare hver gang jeg så på bildene av meg med langt hår😢😢 og mitt hår vokser ut veldig treigt😁 Så du burde klippe deg et sted mellom skuldrene og albuen😍💇🏼💆🏼
      Håper på svar, klem celine

    9. Må ha med telefonen 😂 kan du kanskje ha en pakk med meg video (om du vil da) 😊💖 hvis du klipper deg tror jeg det blir fint uansett 😄 håper du kommer til å kose deg i Malta 😜 klem en stor fan 💕

    10. Ja, Du burde virkelig glede deg! Har vert på Malta i høstferien 2015, det var utrolig gøy! Det er ikke så mange strender der, men det er en veldig stor på vest kysten, ca 45 minutter fra Valetta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg