SÅ ENKELT BARE?!

Heyyyy!

God mandag. I helgen var på Ski storsenter og handlet litt med mamma. Da kom jeg over verdens kuleste papirtape. Hahahaha 😀 Jeg har sett mange kule inspirasjonsbilder av at folk taper ting som ladere, øreplugger, tastaturer og lignende for å gjøre det litt kulere og unikt. Har lenge ønsket meg det og trodde aldri jeg skulle få gjort det med min egen lader. 


Dette er alt du trenger. Du velger selvfølgelig hvordan du ønsker å designe ladereren, mobilen eller hva en du ønsker. Men dette var slik jeg gjorde det. Super enkelt, men så fint stilig og kult. 


En kort DIY for i dag. Dagen ellers har vært ganske grei. Jeg hadde to prøver på skolen og nå sitter jeg med verdens kjedeligste og treigeste lekse. Hahahahah!

Har du noen kule DIY tips??

Klem Jennie

24 kommentarer

Siste innlegg