INSPO TIL BURSDAG

Hei

I dag har lillebror bursdag, han blir 6 år. Han er i superfornøyd og gleder seg til middag og kake med familien og presanger. I dag feirer bare vi her hjemme med bestefar som bor rett ved. I helgen skal han ferie med noen kompiser. Da blir det minionbursdag. 

Mange liker innleggene om bursdagen min og jeg tenkte derfor å legge ut litt inspo i fra bursdagen til lillesøster også. Hun feiret bursdagen sin helgen etter jeg feiret og ble 13 år 14 januar. Vi har ganske ulik stil, men jeg syns hun fikk det kjempefint. Kanskje dette inspirerer deg mer enn bildene fra min feiring.

Neste helg feirer som sakt lillebror bursdagen sin, det tror jeg blir kjempegøy. Han skal ha temabursdag 🙂 Jeg skal selv i en bursdag på lørdag og han feirer på søndag. I fjor var jeg med og hjalp til med barnebursdagen hans og det var gøy og koselig. Skal nok hjelpe litt til i år også. 

I fjor var lillebror sitt tema for bursdagen Super Mario. Om du vil de bilder fra det, kan du trykke //HER 

Har du allerede feiret din bursdag i 2016?

Når har du bursdag? 

Klem Jennie

45 kommentarer

Siste innlegg