VELFORTJENT PAUSE?

Hei

Endelig fredag!!!! Denne uken har vært ganske stressende. Jeg har jobbet med flere presentasjoner og øvet til prøver. I dag hadde jeg en framføring i “Mat og helse teori” presentasjonen varte nesten 30 minutter. Et vanlig foredrag jeg pleier å ha er vanligvis på ca 10 min.  I dag stod jeg til og med opp litt ekstra tidlig for å få tid til å lese enda litt mer før skolen. Huff huff. Føler jeg nesten legger litt for mye press på meg selv, men foredraget gikk fint og jeg kan nå nyte hele helgen uten å tenkte på skolearbeid. Eller…..nei, jeg må ta en prøve på nettet 🙁  Jeg er så lei av å ha alt for mye skolearbeid og lekser.

Nå skal jeg snart av gårde på trening noe jeg også gleder meg til. Elsker å spille håndball og spesielt når jeg får gjøre det med gode venner. Jeg må derfor nå gå å skifte til treningstøy. 

To selfies jeg tok foran peisen nå før jeg må skifte. Godt og varmt 😉


Hvordan har din uke vært?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Min uke har vore kjedelig eg må lese ferdig en engelskbok som eg skal presentere i veke 5
      ( gleder meg litt)

    2. Hei Jennie! Uken min har vært veldig stressende og jeg har hatt fiskesprell. Gruppen min vant og vi ble veldig stolte!💕 Jeg elsker bloggen din og leser den daglig. Håper du kan besøke min blogg😇 Jeg elsker deg og din blogg! Håper du svarer på denne kommentaren!🍉 Klem Mai Celina🎀

    3. Min uke har vært stressende.
      Vi hadde halvdags prøve i norsk og masse lekser🤓
      Ellers har uken min hvert fin👍🏼
      På torsdagen var vi på Verdal Vidregående på skøyteisen⛸⛸
      I dag har jeg fått resultatet mitt på matteprøven📐📏✏️
      Når jeg kom hjem i dag bakte vi til bursdag for moren min har bursdag’s feiring i morgen🎂🍰
      Stor klem fra Lisa som elsker deg masse Jennie😊😘😘

    4. Uken har vært stressende. Flere prøver og framføringer. Jeg ble veldig inspirert av innlegget med bilder av cupcakes(ene) du hadde laget, så bestemte meg derfor for å lage cupcakes i kveld😋💕

    5. Min uke har vært veldig fint med ikke noe særlig mye lekser så jeg gjorde alt for hele uka på mandag👌 Har hatt tre treninger og lekt med venner😻 Var veldig glad når jeg dro til skolen på mandag siden jeg hadde vært syk i 10 dager og det føltes ut som det hadde vært ferie🤒😥
      ,

    6. Hei. Vil du være kjæresten min? Jeg er en søt gutt fra Bærum som elsker å spille håndball. Jeg synes at du er en kjempesøt jente. Jeg er litt forelsket i deg.

    7. Stressende min også. Masse planlegging og glede til bursdagen min! 4 februar;) Er så glad for at denne uka er ferdig. Var så syyykt sliten. Klem

    8. Den har også vert ganske travel, har selv utrolig mye skolearbeid og ta igjen !<3
      Heldigvis har vi fri på Mandag denne uken, noe jeg kommer til å nyte!
      Håper du får en fin helg, klem.

    9. Fin!!! Har kost meg hos Bestemor. Er her nå og. Var i bursdag til en i klassen min i går også!!! Helt enig meg deg, alt er mye gøyere når man gjør ting med vennene sine

    10. Hei Jennie jeg har veldig lyst til å starte en blogg og din er så bra så jeg lurer på hvilken nettside du brukte til å starte bloggen din? Din største fan Emma💖

    11. Uka mi har vært litt stressede. Jeg har hatt en prøve I naturfag og i går hadde jeg en slags “prøve” I M&H. Vi skulle lage middag og dessert fra et annet land og så skulle vi invitere 1-2 personer! Gruppa mi valgte fra Kina, heheh.
      Og til mandag skal vi ha musikkprøve om “blues”
      Ønsk meg lykke til 🙂

    12. Vi har hatt matteprøve og må lese ferdig en engelsk bok som eg skal framføre snart så må lage presentasjon til den og så må eg øve på tysk framføring og skrive en fortelling i norsk
      Veldig stressende men god helg ( har planleggingsdag på mandag jippi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg