MINE FINE / DEL 3

Da er det DEL3 fra bursdag feiringen som blir lagt ut her på bloggen. I dette innlegg vil det være mest bilder med venner. Jeg ble utrolig glad da jeg fikk denne ideen om ha ha en slags bildevegg der vi tok bilder med slike ” masker” på pinne. Jeg hadde noen hjemme fra før mens jeg også fikk en morsom pakke fra Den Lille Festfabrikken, trykk //HER for å komme til deres Facebookside med mye kult festutstyr. Utrolig glad for at jeg gjorde dette fordi bildene ble utrolig kule. Det vanskeligste var nok å finne et bilde der alle så i kamera og ikke blunket, hahahahha. 




Elsker å ta bilder og skape minner. Spesielt tullete bilder! Hahahahah! Det holder også bare med en selfie om man ikke har kamera!
Hva liker du å gjøre i bursdager?

Klem Jennie

 

21 kommentarer
    1. Kommer an på men liker å gjøre forskjellige ting, men din feiring så jo helt fantastisk ut❤️❤️Håper jeg får/lager en så kul feiring som den du hadde✨

    2. Ser ut som dere har hatt det veldig kjekt! Kule party decorations og passende ballonger!
      I bursdags besøk pleier jeg å hoppe og danse til jeg blir gåen i beina! 🙂 Pleier å masse bilder så jeg husker dem til morgendagen, hehe.

    3. Jeg liker og ha masse morsomme leker, spise god mat og kaker og kose oss sammen og ta masse morsomme bilder som jeg kan se på seinere og få latter krampe😂

    4. Hei Jennie Sofie❤️ Du er mitt store forbilde, og jeg lurer veldig på hvor du tok det nye hullet i øret ditt? Jeg har veldig lyst på sånn etter å ha sett ditt, men jeg vet ikke om jeg skal gå til frisør eller pircing studio? Tusen takk for alt du har gitt meg med bloggen din<3 Håper på svar! Stor klem Emma❤️

    5. Så fine bilder😹😹 eg husker meg og mine venner gjorde det samme i en bursdag i fjor det var så gøy og morsommt😂😂

    6. Hei Jennie! Gratulerer så mye med dagen💕
      Jeg vil gjerne få tips fra deg til bloggen min maicelina.com siden du er favorittbloggeren min. Det hadde vært en glede om du hadde besøkt bloggen i tillegg😘 Elsker deg Jennie!!!
      Klem Mai Celina

    7. Kan du dizaine mere plissés til WOW jeg er stor fan og jeg håpte du ville dizaine mere.
      håper på svar
      klen Mina

    8. Hei❤️
      Det så ut som en kjempe gøy bursdag❤️
      Du er kjempe pen og kul og jeg håper du hadde en veldig fin dag❤️
      Jeg håper du fikk en like fin dag som deg❤️
      Du smiler mye, og du har et fint smil😊
      Jeg blir alltid glad av å se på videoene dine❤️
      Jeg prater masse om deg hjemme og mamma og pappa synes også at du virker som Du er kjempe snill❤️
      Hver gang jeg er i Oslo så ser jeg etter deg, men jeg er ikke i Oslo så ofte😔 Siden jeg bor sååå langt vekke❤️
      Kan du plissssss komme å ha et meetup på Sørlandsenteret eller noe?😊 Det hadde vært så kult å møte deg❤️
      Elsker bloggen din❤️
      ❤️Klem❤️

    9. åååhh, så pent sminket du var, hvis du gjør noe med øyenbrynene dine hadde jeg satt sykt pris
      på en hverdags-sminke video eller øyenbrynd-video.<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg