SÅ DEG PÅ RADIOEN!?

Hei

Som sikker flere av dere visste fra tidligere innlegg eller bilde på IG var jeg i gårsdagens SKOLEFRI Live sending i sammen med Maren Sofie og Lea Mathilde. Vi satt i alle i et venneråd der det kom inn spørsmål om vennskap som vi skulle svare på og gi våre beste råd, rett og slett. Det var utrolig gøy og ikke det minste veldig koselig gå se alle sammen igjen. Det som var spesielt med gårsdagens sending var at du faktisk kunne SE den på NRK SUPER. Det var en videokamera i rommet som spilte av Live slik at dere der hjemme kunne se oss, noe jeg syntes var utrolig kult. 

I tillegg kom det inn mange bra spørsmål og jeg syntes det var veldig gøy å svar på spørsmålene. Noen spørsmål var vanskeligere enn andre, så det var fint at vi var tre stykker i rådet. 

Nå må jeg løpe av gårde, skal på trening og når jeg komme hjem blir det en sen bursdagsmiddag med familien og lillesøster sin favorittdesser. Hun blir 13 år i dag. Hipp Hipp Hurra 🙂

Processed with VSCOcam with b1 preset

Processed with VSCOcam with b1 preset
Så du på eller hørte på i går? 

Klem Jennie

31 kommentarer
    1. nei, jeg hørte/så ikke på…
      jeg hadde ikke tid, i og med at den gikk fra kl. 15 til 16.
      men hadde veldig lyst da!
      ok, nå har jeg et spørsmål til deg Jennie:)
      hvordan kan man egentlig få de mulighetene som deg? designe en kolleksjon, få ting sponset, eller samarbeide med selskaper (som EF, der du arbeider fot å får reise til Malta) osv.
      for jeg synes du faktisk er så heldig som har alle disse mulighetene!!! 🙂
      (er nesten litt misunlig)… 🙂
      håper på svar <3
      PS: DETTE ER IKKE EN HAT KOMMENTAR, FOR JEG ER FAST LESER OG ELSKER BLOGGEN DIN, BARE ET SPØRSMÅL! <3

    2. Hei! I listened that, because only people in Norway can see it. But I recodnize your voice😊 You are so awesome✨ Happy birthday to your sister! Best regards from Estonia!☺

    3. Jeg så på, dere var veldigt flinke alle tre til å gi gode råd:-):-):-)
      Håper du skal bli med på en annen sending en annen gang

    4. Dessverre ikke, hadde ikke tid😢
      Men jeg skal prøve å se/høre på neste gang.❤️
      P.s lurer på om jeg får varsel hvis du skriver til meg…?? Hehe😁er ikke så flink med sånne greier….😅altså på bloggen😳😝😉

    5. Hehe lurte på om du kanskje kunne sende meg et svar siden jeg ikke vet om du skriver til meg eller ikke…?!?!😋
      Ikke noe press altså…❤️

    6. Nei, jeg er så sur på meg selv for at jeg glemte det😪 Hadde så lyst og høre og se på men når det begynte holdt jeg på med noe annet og når jeg kom på det, var det ferdig😢 Domme meg…🙃

    7. Såg/hørte dessverre ikke på i går 🙁
      Jeg bare lurte på om du kan si hva mac leppestiften du hadde på deg i rom videoen het?
      Har spurt på alle de siste innleggene dine 🙁 🙁
      Håper på svar!!
      Klem

    8. Ja jeg så på litt❤️Kan du gi en hilsen fra meg til lillesøsren din?Håper hun får en super duper bra 13 års bursdag❤️

    9. Så på!!!!❤️😉😘🎉🎉😍🎊Men ALLE mine kommentarer ble ikke lest opp da….. Litt kjipt siden jeg ❤️ deg. Men jaja, livet går videre😂😂😉🎉🎊😘

    10. Fikk dessverre ikke hørt på eller sett på. Kunne du kanskje linket den på blogg innlegget ditt? Vil så gjerne se på den videoen!!!❤️

    11. Jeg så på. Dere var flinke, og dere ga gode råd. Tusen takk. Du er en veldig flink blogger Jennie, og jeg håper at du vil fortsette med det du gjør lenge. Gleder meg til at sminkevideoen kommer ut. Lillebroren din er veldig skjønn. Du er mitt forbilde, og jeg elsker videoene dine og innleggene dine. Jeg synes også at det er bra at du tørr å være deg selv.
      Kjære Jennie Sofie
      Jeg synes du er en super blogger. Fortsett med det du gjør❤️

    12. Jeg så på. Dere var flinke, og dere ga gode råd. Tusen takk. Du er en veldig flink blogger Jennie, og jeg håper at du vil fortsette med det du gjør lenge. Gleder meg til at sminkevideoen kommer ut. Lillebroren din er veldig skjønn. Du er mitt forbilde, og jeg elsker videoene dine og innleggene dine. Jeg synes også at det er bra at du tørr å være deg selv.
      Kjære Jennie Sofie
      Jeg synes du er en super blogger. Fortsett med det du gjør❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg