AVTALE I OSLO I MORGEN OG SISTE OPPDATERING PÅ……

Hei

I dag har jeg vært på skolen og på konfirmasjonsundervisning, og nå skal jeg på håndballtrening. I morgen har jeg to avtaler i Oslo og den ene kan jeg fortelle dere om allerede nå. I morgen skal jeg være med på “Venneråd” i Skolefri sendingen fra 15- 16. I rådet skal jeg sitte i sammen med Maren Sofie og Lea Mathilde, gleder meg veldig til å treffe dem igjen. 

Siden dagen min i dag er veldig travel, blir det en liten oppdatering fra IG ( instagram) for dere som ikke har det. Instagrammen min er et sted jeg tar meg mer tid til å svare på kommentarene til følgerne mine og sjekke ut noen brukere. Jeg minner om innlegg på IG men deler også bilder i løpet av dagene mine eller fine opplevelser.  Her er hvert fall de siste bildene jeg delte på IG. 

Ble utrolig glad for så mange positiv kommentarer under dette bilde.

Mange minner fra 2015 i en stor collage!


Disse søtingene overrasket meg med kake, kort og gaver på bursdagen min den 8. januar<3


SEEEEEEEEELFIEEEEEEE!

Elsker dette bilde av søstra mi og meg:-) Vil vel tro jeg er 6 år her og hun 4 år. 


Har du instagram?

Hva syns du om Instagram?

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Jeg har Instagram! Heter @azizeboyar . Tror du kjenner igjen det navnet siden jeg kommenterer fint på alle bildene dine<3 Jeg elsker Instagrammen din. Du legger ut så fine bilder. Vet ikke om du tror meg men sjekker over 15 ganger om dagen på profilen din om du har lagt ut noe nytt. Utrolig koselig at du legget ut bilder hver dag. Klem 🙂

    2. Skal garantert høre på Skolefri! Hører på det til vanlig også, skrek når jeg fikk vite at du skulle være med. 🎉🎉🎉🎉Hadde tipset Skolefri om det, og håper du kjenner meg igjen imorgen på live-chatten❤️😉😘😍 Hadde betydd så mye om du sa navnet mitt live. Har ikke insta, er bare ti år
      Klem❤️
      PS: har ikke noe med dette å gjøre, men likte du flettene på søsteren min sin IG @flettemathilde ? Håper det😉😂😉❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎉🎉

    3. Ja jeg har fanbrukeren av deg❤️ @jenniesifie.fashion !!! Når kommer videon der broren dun sminker deg💜?

    4. Jeg har ikke Instagram men får det på bursdagen min i høst😊 Jeg gleder meg veldig til å få det for det virker som en kjempe fin app som man kan dele fine bilder på👌 Men jeg synes ikke noe om stygge kommentarer, stygge bilder og mobbing, hvis man ikke har noe fint å skrive kan man holde det inni seg🤐

    5. Jeg er veldig glad i instagram. Elsker å sjekke hva venner og kjendiser poster 🙂
      Jeg hadde en bruker som jeg mistet for et år siden med 560 følgere.. I dag hadde jeg hatt over tusen, men jajah 🙂
      Jeg var også på konfirmasjonsundervisning i dag. Hva pleier dere å gjøre?😙

    6. Jeg syntes Instagram er et fint sted å prate med venner og legge ut bilder av hva du gjør. Å jennie Sofie kan du følge meg Instagram heter @viljkol😇👨‍👩‍👧‍👧

    7. Jeg har ikke instagram, men alle i klassen har det og blir helt sjokkert når jeg sier at jeg ikke har det. Jeg er litt usikker på hva jeg synes om det. Du tar forresten veldig fine bilder!

    8. Jeg har ikke IG.
      Jeg får ikke lov til det av foreldrene mine… De syns at jeg ikke trenger det ennå. Jeg er egentlig litt enig, selvom jeg har lyst på IG? jeg må vente til jeg bli 13. 2 år til!

    9. Jeg har Instagram, synes egentlig det er ganske gøy😊 men er litt dumt at noen bruker det til å mobbe andre😔

    10. Kan jeg plis få svar? Hva het Mac leppestiften du tok på deg i Room Tour videoen? Håper på svar 🙂 Lurer veldig mye!

    11. Du tok jo nytt hull i øret på bursdagen din 🙂 Jeg lurte på hvilken side du tok hullet 🙂 høyre/venstre? 🙂
      Det ble veldig pent!
      Klem

    12. Hei! Du har så mange fine klær (spesielt fra wow) og jeg lurte bare på om du kunne lage et innlegg om favoritt klærne dine fra wow?💅🏼👍🏼

    13. Ja jeg har instagram ❤️ Jeg syntes IG er både positivt og negativt 💕✌️Jeg har sett at du av og til får hat kommentarer på IG og på bloggen da selvfølgelig 😂👌 men poenget mitt er at ingen fortjener det og ihvertfall ikke du 😊 du har jo et hjerte av gull ❤️😘 og det er derfor IG er litt teit fordi man kan kommentere stygge ting på bildene til andre 😒

    14. Jeg har ikke instagram😢 Jeg får ikke lov😥 Mamma sier at jeg er for liten, men alle i klassen har det💗 Det er kjempe kjedelig😥 De er kjempe teite son gidder å skrive stygge ting til deg😡 Du er kjempe pen og kul💗 Selv om du har blitt Veeeldig kjent siden du har Sååå bra blogg💗 Trenger de ikke å skrive stygge ting💗 Jeg skjønner veldig godt at du ikke synes det er gøy😍 Håper veldig at de slutter med det💗
      ❤️Klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg