BIG SIS

Hei

I går kveld tok jeg og familien min oss tid til å se på litt gamle hjemmevideoer fra da jeg og søstra mi var ganske små. Vi lo så mye at vi nesten ikke fikk puste. Vi var veldig livlige og rare på den tiden (er nok litt det fortsatt). Hehehhe<3 . I dag så jeg derfor igjennom noen gamle bilder også. Jeg oppdager alltid nye bilder som jeg aldri har sett før , noe jeg synes er kjempe gøy. Mamma og pappa tok veldig mange bilder. Nesten litt for mye spør du meg, men jeg er samtidig veldig glad for at jeg har så mange minner å se tilbake på. Dette innlegg skal derfor være noen bilder av meg og Emilie fra vi var ganske små. 


Har du søsken? 

Er du lillesøster, storesøster, begge deler, lillebror, storebror eller begge deler? Eller kanskje tvilling også?

 

Klem Jennie

81 kommentarer

Siste innlegg