SLIK FEIRES DAGEN

Hei

I dag ble jeg 15 år gammel og allerede klokken 07.30 begynte feiringen. Da ringte det overraskende på døra og i det jeg åpnet stod verdens beste venner utenfor og sang bursdagsangen for meg med kake, kort og pakker. 

Det ble med andre ord kake til frokost før vi i sammen gikk til skolebussen. Utrolig koselig at folk gratulerte meg på skolen og sang bursdagssangen både i bussen og klasserommet. Stod også på skøyter for første gang denne vinteren, noe jeg koste meg med. Ellers var det en vanlig skoledag, men med ekstra kos fra venner. 

I dag har også lillesøster sitt skoleball og lillebror et vennetreff etter barnehagen. Husker da jeg var liten så var selve dagen man hadde bursdag kjempestas, nå syns jeg dagen jeg ferier med venner er det aller beste selv om det ikke feries akkurat på fødselsdagen. 

I går feiret jeg på en måte litt med mamma alene. Jeg hadde en avtale i Oslo og hun fulgte meg og på vei hjemover spiste vi middag i sammen på Fridays på Aker Brygge. Det var veldig koselig. Da vi kom hjem hentet pappa og lillebror oss på brygga fordi vi måtte innom matbutikken og kjøpe noen ingredienser til kaker som mamma skulle bake. Da vi var på senterer overrasket mamma meg med en førbursdagspresang, nemelig et nytt hull i øret. Sikkert mange som har meninger om at jeg har for mange hull i ørene, men det er jo mitt valg, og jeg er kjempefornøyd. 

Noen lurer sikkert på hva mamma bakte til dagen min i dag, og det er ganske spesielt. Hun har bakt kake som alle i familien kan spise, så det ble melkefri/laktosefri og glutenfri sjokoladekake med herlig sjokoladekrem og melkefri/laktosefri og glutenfri ostekake. Var litt skeptisk til det i starten men slik det ser ut blir det veldig godt. Kakene ser hvert fall veldig fine ut. Skal legg e ut bilde av den andre kaka som er pyntet med frukt også.


Da jeg kom hjem i fra skolen bestemte vi oss for hva vi skulle ha til middag. Vi hadde hjemmelaget pizza etter mitt valg. Det er nok noe av det beste med bursdag. At jeg får velge middag. Hahahahha! Så da ble det pizza. Så fikk jeg også en gave i fra familien som passer spesielt til jeg skal på språkreise i sommer..

Så ble det egentlig litt stress ettersom lillesøster skulle på ball og mamma og pappa skulle være med å se hun gå polonese det siste året på barneskolen. Så måtte de jo også hente lillebror.

Vi skal snart kose oss skikkelig med kake og se på en gøyal film i sammen eller spiller noen spill. Neste helg blir det feiret litt mer. 

Ble også utrolig sjokkert da jeg fikk tips om å sjekke famousbirthdays.com der jeg faktisk var om man søkte på navnet mitt. I tillegg var det annen info om meg enn bare bursdag, måtte le litt for meg selv da. Så morsomt!!! Du kan trykke på Boost knappen om du liker meg 😉 Trykk //HER for å komme til siden. Fikk en mail i dag om at de ville ha et bilde av meg, men det er ikke klart ennå. Ikke akkurat så veldig kjent, men gøy at noen har søkt på navnet mitt så ofte at det ble laget en egen side. 

Dette ble et innlegg der det skjedde mye men håper det er det dere liker 🙂

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Gjorde det ikke vondt å ta det tredje hullet???
      Forrsten så vil jeg si GRATULERER MED DAGEN!!!!!! ❤️❤️❤️
      Det høres ut som en super dag!!!! ❤️❤️❤️

    2. GRATULEREEEEEEEEEEEEEER MED DAGEEEEEN! Du er verdens herligste jente på alle mulige måter! Utrolig glad i deg! Du må kose deg kjempe masse. Endelig er du 15 år! Wohooooooooo! Klem💖🙈😜😻😊👌🏼

    3. Gratulerer så mye med 15års dagen verdens beste Jennie Sofie! 💗💗
      Håper virkelig den har vært like bra som det du er pen! 💕
      Har fulgt deg i 2 år på bloggen, du er verdens beste blogger! ❤️
      Hilsen din aller største fan😽😽

    4. Tok også et slikt hull i øret for noen måneder siden og er kjempe fornøyd! Gratulerer så masse med dagen 🙂

    5. GRATULERER SÅÅÅ MYE MED DAGEN JENNIE🎉🎊
      DU ER EN UTROLIG FLINK BLOGGER, DESIGNER, MODELL, YOUTUBER, INSTAGRAMMER, SKUESPILLER OG SJONGLØR📽💻📱💁🏼🎭🏅
      HÅPER DAGEN DIN HAR VØRT OG ER KJEMPE FIN😘❤️💗💜
      15 ÅR💜❤️💗

    6. GRATULERER SÅÅÅ MYE MED DAGEN JENNIE🎉🎊
      DU ER EN UTROLIG FLINK BLOGGER, DESIGNER, MODELL, YOUTUBER, INSTAGRAMMER, SKUESPILLER OG SJONGLØR📽💻📱💁🏼🎭🏅
      HÅPER DAGEN DIN HAR VÆRT OG ER KJEMPE FIN😘❤️💗💜
      15 ÅR💜❤️💗

    7. Åå, jeg har gluten allergi og den kaka så uuutrolig god ut. For nesten alle glutenfrie kaker er ikke noe gode hehehe. Så kunne du ha lagt ut oppskriften til moren din? 🙂 🙂

    8. Gratulerer med 15 års dagen! Kjære Jennie Sofie💝 Du er verdens søteste jente som jeg har stor respekt til 💓 Du er deg selv og står på!! Du er den vakreste jenta på hele jorda💘 Du er såå omsorgsfull og hjelper oss med VELDIG myyye!!💓💓 Du er liksom som en storesøster for meg!! Og det skulle jeg ønske du var!! 7 billions hearts… And you have the best❤️ Jeg elsker deg for den du er og ikke fordi du er kjendis!! Du skal vite at jeg bryr meg om deg og ikke at du er skikkelig kjent!! 💓💋 Du er en perfekt person som jeg beundrer og du fortjener alt det gode💖 Du gjør meg lykkelig bare av og se på deg for du har det fineste smilet i verden!!😭💞 Jeg har så lyst til å møte deg Jennie Sofie💓💓 Og jeg er såå glad på dine vegne💖💖Du har kommet såå langt med karrieren din og du kommer til å nå Lenger!!!! Du er den beste personen i verden og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg💘 Jeg håper du hadde sett dette for det hadde betydd utrolig mye for meg for jeg håper du kan lese dette 💛 Jeg skulle gjerne skrive mer men må gå nå😅🎀 STOOOR BURSDAGS KLEM FRA MEG❤️❤️❤️❤️❤️❤️ KLEM 💖💖
      PS!! Jeg digger hullene i ørene dine <3

    9. Utrolig kult at dere spiser gluten og melkefritt! Det gjør jeg også , og det er bedre enn det høres ut. Blir så sur når mange er skeptiske til det men det er godt . Spiser det hver dag og er like fornøyd.😊😂 Gratulerer med dagen fineste Jennie 💞💞💞

    10. Hei. You are so good at writing about your day and thoughts. I really like to read and translate your blog posts. It is so great that you are not afaraid to be different, I think that you are cool, talented and very pretty😊
      Happy bithday and have a great and cozy evening✨😊 Greetings from Estonia!

    11. GRATULEEEEEEEEEREEEEER MEEEEEEEDDDDD DAAAAAAAAGEEEEEN DU VERDENS BESTE JENNIE SOFIE❤️❤️❤️❤️😘💗😍

    12. Gratulerer så mye med dagen din i går! Du er sykt pen og har en fantastisk personlighet❤️ Håper du koste deg masse <33 Klem

    13. Eelsker bloggen din💗
      Fortsett med det du gjør!
      Hjelper meg veldig mye!
      Og gratulerer med dagen💙

    14. Gratulere med overstått <3 håper du hadde en helt fantastisk deg. Jeg lurte på om du kunne dele oppskriftene på kakene, jeg har selv både glutenallergi og laktoseintoleranse, og det er alltid gøy å finne noe nytt jeg kan spise som kan være godt for de andre og. Det er sjeldent jeg får spise det samme som de andre. Du er en utrolig stor inspirasjon for meg, og du er et fantastisk forbilde. <3 <3

    15. Har sagt et 2 ganger, men gratulerer med gårsdagen! PS: Jeg var å på nyttårsball på skolen i går for siste gang. Gikk polonese vi å

    16. Gratulerer med 15års dagen som var i går Jennie💕
      Jeg synes du ble veldig pen med et hull i øret😘
      LOVE IT
      PS elsker deg masse Jennie jeg har et repet bilde av deg på rommet mitt fordi jeg elsker deg så
      utrolig høyt.
      Håper du svarer på denne kommentaren hadde blir kjempe glad hvis du hadde gjort det😘😘 Love you!!! Fra Lisa😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg