SMINKEVIDEO???

Hei

I dag gjorde jeg det jeg sa jeg ikke skulle, nemlig lage en sminkevideo!!! Hahahahha! Men det er ikke hvilken som helst sminkevideo, det er faktisk min kjære lillebror som har sminket meg. Han syntes det hørtes gøy ut da jeg sa han skulle få male og tegne meg i ansiktet ettersom han elsker å gjøre det på ordentlig ark. Det var en morsom video å filme og jeg gleder meg til jeg får redigert den. Lillebror var faktisk ganske så flik syns jeg, ble ikke sminket som en “klovn” akkurat.  morgen får jeg ikke så mye tid til det siden jeg har en viktig avtale og fredag har jeg bursdag!!!! Kanskje jeg får begynt til helgen, men d har jeg også håndballkamp, som jeg gleder meg til 😉

Til dere som lurer så blir det ingen bursdagsfeiring for meg denne helgen, ettersom jeg har vært alt for sent ute med planlegging. Det er det som er litt kjedelig med å ha bursdag tidlig i januar, bursdagen kommer så fort etter jul.

Her en noen “screen shoots” fra videoen!


Når har du bursdag?

Klem Jennie

82 kommentarer

Siste innlegg