TIPS FRA MEG

Hei

I dag tenkte jeg å ha et tipsinnlegg etter gårsdagens post. Jeg sa at jo at jeg var ganske stolt over å ikke ha brukt mer en 299kr på en kjole og at jeg ikke følte noe press på at jeg måtte ha en dyr kjole osv..(Det kan leses om i det forrige innlegget). Jeg spurte i kommentarfeltet om noen føler press på det med ball kjole og de fleste kommentarene sa ” Nei” og at de ikke føler press. Det var mer at folk syntes det var stress med å finne kjole og en spurte også om jeg kunne tipse om et bra sted der det er billige kjoler. Så det er nettopp det jeg skal gjøre i dag. Jeg har funnet 10 kjoler jeg syns er fine for under 499kr. 

COLLAGE 1

Disse ligner kjolen jeg hadde i år. 

 

1 HER / 2 HER / 3 HER

COLLAGE 2

 Om du ønsker litt midre ” bling”. 

1 HER / 2 HER / 3 HER

COLLAGE 3

De har også mange lange fine kjoler. 

1 HER / 2 HER /  3 HER / 4 HER

 

Flere av disse kjolene koster under 499 kr når ikke ikke er på salg også og noen koster bare under 499kr når de er på salg. Lurt å ta en titt om det er noe du liker 🙂  Noen av disse koster til og med under kr 200,- nå som det er salg. 

Hvilken kjole likte du best?

Klem Jennie  

(Dette er ikke et samarbeidsinnlegg men det inneholder linker til produkter jeg liker.)

 

21 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvilken jeg syntes var finest☺️ Du er veldig snill som gidder å ta deg tid til å finne kjoler å sånn❤️ Du er veldig pen og kul❤️ Jeg elsker å lese innleggene dine og se på videoene dine😊

    2. Synes alle var fine❤️👌 Hvis jeg bare kunne kjøpt en av de, hadde jeg valgt nummer 3 i collage 2👍
      Ville ikke brukt den på et ball da, men fin kjole hvis jeg skulle i bursdag😊😍

    3. På min skole er det et press om at man må ha to kjoler. En lang kjole til middagen, og en kort til dansingen. Det forventes også at de er dyre og elegante! Jeg syntes det er sykt teit!

    4. Jeg syntes nummer 1 i collage 1 😍❤ jeg synes det er veldig snilt av deg at du tar deg tid til og lage sånne innlegg ❤ jeg elsker når du lager sånne innlegg 💕💗 kan du være så snill og gjøre det litt oftere ?😊💕

    5. Jeg likte kjole nr 1 & 2 i collage to 🙂 Spesielt nr 2, den var kjempe fin, men skulle gjerne hatt den i svart / fersken-aktig farge!💋
      Veldig greit at du tipser oss, de er kjempe nyttige!

    6. De alle er egentlgig utrolig fine. Hadde vert vanskelig og bare velge en. Hahaha <3 Du har en kjempe flink blogger (: Ha en fin dag videre Jennie <3 Klem.

    7. Så mange fine tips! Men jeg går jo bare i 5. Klasse, så det er en liten stund til jeg skal ha ball. Når trekker du forresten vinnerne av gavekort og krølltang? Du var veldig fin på ballet<3

    8. Jeg vet ikke hvilken kjole jeg synes var finest! 😍😊
      Men alle er veldig fine. Jeg syns at det er veldig fint at du tipser om sånne ting!
      Jeg har selv ikke vært på ball før, jeg vår bare i 6. klasse…
      Men jeg gleder neg for det! Også er jeg veldig enig med deg i at man ikke skal bruke tusenvis av kroner på kjole hår osv. ❤️
      Elsker deg og bloggen din!!! 😚

    9. Likte best nr 1 & 3 best i collage 1
      Synes du er veldig snill som tar deg tid til å finne litt billigere kjoler du er forbilde mitt😍

    10. Takk, for tipsene! Skal på nyttårsball snart og hadde ikke funnet en kjole, men har funnet en perfekt nå!<3

    11. Jeg likte best den røde. Den som var øverst. nr 3. Forresten så syntes jeg at du er veldig pen og jeg syntes egentlig det er bra at du velger å ikke lage en HVA JEG FIKK TIL JUL video. Det betyr at du ikke liker å skryte,og det er jo bra! Fortsett sånn! Ps. Kan du snart legge ut en ny challengevideo?De er så morsomme å se på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg