TIL Å DØ FOR

Hei

//Samarbeid

Nå som det er masse snø og blitt skikkelig kaldt skal jeg ha en kul GIVEAWAY på en valgfri bikini. Hahahahhaha, ja jeg skal faktisk det. Jeg fikk nettopp en bikini i posten i fra TO DIE FOR SWIMWEAR og jeg bare elsker den. Jeg ønsket derfor å ha en konkurranse i samarbeid med dem og premien er en valgfri bikini fra siden deres. Denne konkurransen foregår på IG, så om du ønsker å være med skjer konkurransen der. En av grunnene til dette er fordi at de trekker en tilfeldig vinner.

Jeg har denne bikinien,  Top som heter ONLY YOU og en underdel som heter GYPSY-WHITE.  Jeg har allerede prøvd på bikinien og den den passer helt perfekt. Glad jeg slapp det problemet med å få et produkt for deretter å finne ut at det er for stort eller for lite. Nå gleder jeg meg enda mer til MALTA 🙂

Skal du delta?? 

Klem Jennie

39 kommentarer

Siste innlegg