TREIG

Hei

Ahhhhhh… nå begynner jeg å få dårlig tid. Har ikke tenkt så mye på det men jeg har jo faktisk bursdag snart. 9 dager, og jeg har ikke kommet så veldig godt i gang med planlegging. Hvorfor skjer det alltid slik!? Hver gang det er noe viktig eller spesielt som skal skje tenker jeg på det lenge før det er, men sier til meg selv ” ikke stress med det, det er lenge til”.

Nå må jeg begynne å planlegge. Jeg ønsker nesten det motsatte av det jeg hadde i fjor. Sist bursdag da jeg fylte 14 var det en skikkelig “BLING BLING” bursdag med glitter og store fine kjoler. Om du vil komme til innlegget fra 14 års bursdagen min trykk HER. Nå ønsker jeg det mer avslappet. En skikkelig koselig kveld der det blir masse morsomme leker og tøys. For å komme til innlegget med lekene vi hadde i bursdagen min trykk HER.  Nå har jeg jo også testet ut noen andre spill med venner som jeg “digga” så de vil jeg også få brukt. 

Men selv om jeg ønsker en koselig og avslappet bursdag vil jeg lage kule desserter, cupcakes og godis. 

 Alt overfor frister meg og det er mye jeg har lyst å teste ut.

Hva liker du å spise i bursdag?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Jeg liker å spise masse godis og “digg” i bursdag!!
      😂 🍬 Og når jeg så den collagen så frista det skikkelig å teste det ut! 😋
      Og jeg vil bare minne om at du er en fantastisk blogger som er helt vanlig men samtidig så spesiell!
      Du er ikke en som er så “jålete”, og alt sånn! Du er et stort forbilde for meg og mange andre jenter (kanskje gutter også 😊)!! Og du aner ikke hvor heldig du er, som har så mage fans og lesere! (Hva vet jeg kanskje du aner) og som sagt så er du en fantastisk person!! Og du må ikke bry deg om alle hatere der ute som gidder å slenge dritt til en jente som deg!!!!
      Og bare så du vet det så er jeg en fast leser! Jeg leser ikke innlegene dine bare når det er konkuranse, men ALLTID!!! Uannsett hva og uannsett hvor! 😊

    2. har bursdag om 10 dager faktisk haha, er litt sent ute med planleggingen jeg og kan du si, hadde nesten glemt det. har ikke tenkt noe i det hele tatt på det, men kanskje lurt å begynne å tenke litt nå, takk for påminnelsen😂❤️❤️

    3. Hei.jeg bare spør asså. Mener ikke dette frekt på noen måte om du skulle tro det. Jeg er bare nysgjerrig, men hvorfor kaller du deg selv modell på insta. Altså, å være modell er et yrke. En ting er å ha modelert for noen bilder. En annen ting er å faktisk være modell. Liksom og skrive under på en modellkontrakt og gå lønn og alt mulig. Og du er jo ikke modell, det er jo ikke jobben fin akkurat. (Men igjen, jeg mener det ikke frekt elns. Jeg føler bare at det ikke er helt hundreprosent sant. Ikke at du lyver heller asså! Men at du kansje tar litt “feil”av hva som gjør en person til en modell da…

    4. Tuvaa: Da tar du vel kanskje litt feil da. For jeg har kontrakt og får lønn, så da er det vel en jobb da. Dessuten får jeg tilbud jeg takker nei til også, fordi jeg har kontrakt og fordi jeg har mye å gjøre. Men forstår at det ikke var frekt, svarer ikke frekt heller. Klem

    5. Helene: Forstår deg godt. Lillebror utredes for mageproblemer nå og han kan nesten ikke spise noe han heller. Heldigvis fins det mange alternativer om man leter godt. Så kan man jo ta med seg noe også. Vi serverer alltid noe glutenfritt og nøttefritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg