Superstar

Hei

//Annonselink

Etter gårsdagens innlegg fikk jeg en del spørsmål hvor skoene jeg hadde på meg var i fra. De skoene er faktisk helt nye, og jeg fikk de nettopp i fra Junkyard. Har ønsket meg skoene helt siden starten av sommeren men hvorhen jeg gikk var det utsolgt eller ikke mer i min størrelse. Sykt irriterende. De er tydeligvis ganske populære så jeg tenkte jeg ikke ville få de noen gang, men så hadde de dem. Yeeeahhhhh! Det er alt for kaldt til å gå med de ute nå, men jeg er klar når våren/sommer inntar sin plass. Skal helt klart ha de med på språkreisen min! 

Nå holder jeg faktisk på med et innlegg angående språkreisen jeg skal på til sommeren med EF. Jeg har tenkt å avsløre hvor jeg skal ;-O

P.S: Bildene er tatt med den nye linsa mi og elsker at den blurry bakgrunnene er på bilde med en gang. 



For å komme til skoene trykk HER.

Hvor tror du jeg skal på språkreise til sommern?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. De var kjempe fine, og du kledde dem veldig godt😍
      Vet du eøsker har du planer til neste video, når kommer den og hva slags?😍

    2. Så fine sko😍 Og så fine bilder, du er kjempe flink!
      Elsker å lese bloggen din og se på dine videoer!
      Hilsen Sofie

    3. Skoene dine er bare elsk 😍❤👌 de er nesten like fine som deg 😍✌ haha bare tuller, det er ikke mulig 😂💕 fordi du er så nydelig 😙👌❤ du er verdens beste og vakreste blogger i hele verden 💕 Skoene dine var drit kule 😘✌ må spørre om jeg kan kjøpe de jeg også 😂👌❤ hihi 😌 jeg er en hermegås 😋😂💕 hvem størrelse har du i di ?❤😙 klem 💗😘

    4. På søndag var jeg i selskap til tanteungen min på ett år, å hun fikk sånne sko😬😊 Bare med borrelås då. Jeg også har ønsket meg slike ganske lenge, men de er jo ganske flate i sålen, og hvis jeg går med flate sko lenge, får jeg vondt i rygg, ben, ol. Jeg anbefaler deg å kjøpe sånne såler som passer oppi, slik at du kan gå med de over lengre tid uten at det gjør vondt! (Sålene er sånn myke, du får kjøpt de på de fleste skobutikker :))

    5. Jeg tror kanskje du skal til USA eller Spania. Forresten var skoene suprrfine! Ønsker meg sånne! Ha en fin dag videre!😚

    6. Cirka hvor mye koster språkreise til Brighton slik du var på i fjor? Foreldrene mine lurer😊 Hadde blitt veldig glad om du svarte så fort du kunne🦄 Ps. Veldig kule sko💕

    7. Hmm, det er ganske vanskelig og si. Finland 😀 haha, neida, jeg vet virkelig ikke. De skoene er kjempe fine på deg! ♥♥ Gleder meg til avslørelsen. Klem <3

    8. Tusen takk💕, men hva er forskjellen på internasional og general? (Sorry for alle spørsmålene😘)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg