VINNERE AV KALENDERLUKER

Hei, dette er innlegg nr 2 i dag.

Dagens andre innlegg kommer her. Har faktisk hatt flere innlegg de siste dagene noe jeg synes er ganske bra. Skal forsøke å få til det av og til. I dette innlegget skal jeg kåre vinnere av de 3 siste kalenderlukene her på bloggen. Altså MAST sin rettetang, 4 tørrsjampoer fra Batiste, og et av de 3 spillene “EGGMOVE”, “KOKKELIMONKE” og “VIL DU VEDDE?”. 

Vinner av tørrsjampoene ble en jente som heter @theajurgenseen

Vinneren av spill ble @private_tilde , hun ønsket seg Kokkelimonke. 

Vinneren av MAST rettetang ble en jente som oppga sin mailadresse, ser ut som navnet er Engla. 

Gratulerer til vinnere <3 Jeg kontakter dere på mail eller IG 🙂

I dag er det 13 desembe og vi er litt over halvveis til julaften. Flere luker vil åpne seg så det er bare å følge med fremover. Dette var faktisk innlegg nummer to i dag så det er et annet innlegg du kan lese rett under dette. Ha en fin fin søndagskveld, jeg gleder meg til håndballkampen. 

Følger du med på Håndball VM?

Klem Jennie

17 kommentarer

Siste innlegg