Flott premie syns jeg

Hei 

For noen dager siden så etterlyste jeg noen jenter her på bloggen. Noen av de jentene har kommentert på nytt under det innlegget slik at jeg har fått deres brukernavn på IG eller e-mail.  Grunnen til at jeg etterlyste de var at de var de eneste som hadde kommentert under et annet innlegg jeg hadde skrevet i desember som ikke var et julekalenderinnlegg. Jeg ser at mange tar seg tid til å kommentere når det er noe som kan vinnes, men disse jentene kommenterte også under et helt vanlig innlegg. Det er jo ikke slik at det ikke kommenteres ellers, men jeg setter pris på kommentarene jeg får. Det er vanligvis ikke så mange som kommenterer sammenlignet med hvor mange lesere jeg har. 

Så da jeg skrev et helt vanlig innlegg for noen dager siden bestemte jeg meg på forhånd for at en av de som kommenterte på det innen en viss tid skulle få muligheten til å vinne en premie. Det var 7 jenter og for dem er det 1/7 dels sjanse for å vinne denne gangen. En som ble med på konkurransen på rettetangen i fra MAST hadde til sammenligning 1/678 dels sjanse for å vinne.

Premien er en Ricci Grande hårbørste fra MAST. Jeg elsker den og bruker den selv. Den løser opp floker mye fortere og masserer hårbunnen og gjør håret mer glansfult. Les mer om børsten ved å trykke //HER

Vinneren ble en jente som heter Mathea. Hun hadde ikke Instagram selv, men jeg fikk mail og søsteren sin IG som er @flettemathilde, jeg håper hun liker premien. 

 

Pleier du å kommentere når du leser blogger?

Jeg setter stor pris på alle kommentarer. Jeg forsøker å svare en del på blogg, men jeg er vel kanskje mest aktiv på Instagram, akkurat som mange av leserene mine er også.  Vinneren av et års abonnement på ungdomsbladet Julia blir trukket litt senere i dag. 

Klem Jennie 

26 kommentarer
    1. Så kjekt for de da. Du er så heldige som får mange kommentarer og så mange lesere. det er sjeldent jeg får så mange selv.
      På bloggen min nå så har jeg en spørsmålsrunde så vist det er noe du lurer på om meg eller noe annet så har sjansen nå til å spørre meg, og jeg skal svar på video

    2. Tusen takk Jennie!! Likte premien, ja 😉
      Når får jeg den tror du?
      Superglad nå forresten!<3
      Har 39,4 i feber også, så det hjalp på humøret 😉

    3. Hvile språk snakker du med familien din fra Østerrike? Har selv en familie fra Østerrike men Oma og Opa skjønner ikke engesk og jeg kan ikke tysk, så litt lite kommunikasjon med dem:)

    4. Kult gjort! Det er jo hyggelig for de som er de ekte leserens dine og se at du” passer” på de å 👍🏼👍🏼👍🏼

    5. Jeg kommenterer av og til, men ofte glemmer jeg det eller så blir jeg så opptatt av teksten at jeg rett og slett bare scroller forbi til neste innlegg. Utrolig hyggelig gjort av deg forresten!

    6. Hei jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din du er et stort forbilde for meg fortsett med det du gjør for det er du flink til 👍🏻😊
      Leser bloggen din hver dag og klarer meg ikke uten😊💖
      God jul ❄️⛄️

    7. Kjedelig å ha feber… Ikke så mye å gjøre, ligger bare på sofaen og hoster og tar tabeletter.
      I dag morres hade jeg 38,5, og midt på dagen hadde jeg 39,4, og nå har jeg 39,6. Feberen bare stiger og stiger hele tiden. Men ettersom jeg har tatt tabeletter, er jeg bittelitt bedre. Nå får vi bare håpe at det gir seg til juleaften. Kan ikke gå på juleavsluttningen på skolen imorgen og på tirsdag heller. Hadde gledet meg, skulle også opptre med å synge. Nå har jeg influensa, så jeg har hodepine, er litt kvalm, ganske svimmel, hoster og er tett i nesa, og har ganske høy feber. Ligger i pysjen på sofaen med teppe over meg. Det er vel ikke så mye mer å gjøre, har knapt reist meg fra sofaen. Har sett på film og vært på pc-en nesten hele dagen. Men det hjalp litt på humøret at jeg vant, siden akkuratt nå virker alt veldig negativt.

    8. Du er super snill!!😍👌 håper du kan gjera noko lignende slik at eg også får muligheten til å vinne💖👍

    9. Victoria
      20.12.2015 kl.19 23
      Hei, jeg pleier som oftest å konuntere på innleggene dine men noen ganger har jeg ikke tid siden det skjer så sinnsykt mye

    10. jeg pleier ikke å se på noen andre blogger enn din, men kommenterer alltid her 🙂 du er best (hvordan lager man et hjerte på PC)…..hehe. god jul (hjerte)

    11. Jeg kommenter noen ganger men denne helgen har jeg ikke fått sjansen til å lese bloggen din på grunn av internettet😒 Men jeg elsker bloggen di og kommenter så mye jeg kan men jeg har det veldig ofte travelt så jeg rekker nesten ikke å lese eller se på innleggene dine😣 Derfor for jeg ikke kommentert så mye😔 Men bloggen dim er så super bra og du er helt fantastisk💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg