OPPDATERING

Hei

Hjemme fra skolen fremdeles. Sover så utrolig dårlig om natta. Jeg er kjempelei av å bare ligge i senga og være hjemme, kjenner faktisk at jeg savner skolen allerede. I dag skulle det vært avslutning med håndballen også, litt trist å gå glipp av det. Men da kommer mamma sine oppmuntrende ord om at man ikke kan klage på slikt. Jeg skal være glad for at jeg bare er skikkelig forkjølet. Heldigvis er det håndball VM og alltid noe å se på TV når jeg kommer meg opp i stua på kvelden. Så i kommentarfeltet på IG i går at det er veldig mange som sliter med forkjølelse og omganssyke for tiden. Masse god bedring til dere alle. 

Til dere som ikke har IG, her er de siste bildene der i fra, noen blir jo slettet etterhvert også 😉 Det som er på IG er jo at bildet ser litt annerledes ut når du likker deg innpå det på selve Instagram. Jeg har lagt med et bilde som viser det også.

Bilde vist på bruker 


Når du klikker deg inn på bildet

Dessverre er det slik at når jeg ikke kommer meg på skolen, ikke på trening ikke får vært med venner da er det heller ikke alltid like lett å finne noe å blogge om. Jeg hadde flere planer denne uken, som har gått i vasken. Skulle blant annet filmet en video til min YouTube-kanal, handlet noen julegaver og fikset litt på rommet og i klesskapet. Null energi til dette nå. Samtidig er det litt bra at det er denne uken jeg har vært mye borte fra skolen. Neste uke har jeg dugnadsoppgave for klassen, da skal jeg selge juletrær en kveld. Jeg har også dugnad med håndballen og skal gjøre en innsats for laget ved å pakke varer for kunder hos en lokal matbutikk. 

Uken etter det så er det juleball på skolen min. Jeg har i år igjen valgt en billig kjole. Jeg har fått tilbud om en ganske dyr ballkjole, men takket nei. Helt fra mitt første skoleball bestemte jeg meg for å ikke bruke mye penger på ballkjole. Den dyreste kjolen jeg har kjøpt til de fire ballene kostet 249,- Ganske fornøyd med det 🙂 I år står valget i mellom en grønn og en blå. Hver kjole kostet under 200,-

Så som dere forstår så vil det bli mer å blogge om fremover og jeg skal også røpe hvor reisen med EF Språkreiser går til sommeren og hvem som blir med meg. Nå er det siste innpurt av 2015 og jeg gleder meg til besøk i fra familie i fra Østerrike og er kjempespent på 2016. Da er det mye spennende som skjer. 

Hvor skal du ferie jul i år?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. jeg skal reise til Tenerife å feire jul der!😃 Har aldri vært noen andre steder enn hjemme, så gleder meg. Selvom det kanskje blir litt rart 💗💗

    2. Jeg skal feire julen hjemme med familien 😊💕 gleder meg ❤
      jeg håper du snart blir bedre 😊❤😘 god bedring ✌

    3. Hei Jennie!💛 God bedring, håper du snart blir frisk💕😘 Jeg skal feire jul hjemme med hele familien, så det blir kjempe koselig💛💕
      @sandra_helen_

    4. Skal feire jul hos onkelen og tanta mi med familien på mamma sin side💗Håper du blir frisk snart🤕💜

    5. Hei, Jennie!💗
      Jeg skal feire jul hjemme sammen med familien min.
      Gleder meg veldig til jul🎅🏼
      God bedring😚

    6. Hei jennie! Jeg skal feire jul på hytten i år! Tror det blir veldig kjekt. Masse god bedring, har vært veldig forsjøla jeg og i det siste. Det er ikke noe gøy👎🏽❤️ Håper du blir bra igjen🎅🏽☀️

    7. Victoria
      13.12.2015 kl.09:58
      Hei Jennie! unnskyld får at jeg ikke har kommuntert ennå men det har skjedd veldig mye i det siste. så jeg håper at det går bra.
      Faren min hang seg 18 Mai 2014 og etter det så fikk mamma Bryst kreft sånn at det ble litt anndeledes men vi feira jul oss hennne i fjor. Men så ble det får mye får henne så hun døde 12 Mars 2015. etter det så flytta vi inn i fosterhjem og der bor vi nå. men det blir jo en litt anndeledes jul her da. vi pleide jo å bare være 3 stykker mens nå skal vi være 13 stykker. og det blir veldig anndeledes men jeg skal feire jul i fosterhjemmet nå da, og pluss at søstra mi er på psykiatisk avdeling.
      Hilsen Victoria 11 år.

    8. Hei! Skal Freire jul hjemme I år💗 Vi har nettopp fått fem kattunger👏🏽, så da Kan vi ikke reise noen steder😊 Men jeg syntes det egentlig Er bra da, fordi kattene er så søte, så jeg ville ikke reist fra dem 😍 Forresten, du har veldig bra blogg

    9. jeg skal feire jul med min familie i år fra to land sånn som deg.
      tror jeg er en av dine aller største fan.
      Min drøm er å møte deg,du er en fantastisk blogger,jeg er kun 10 år men elsker å lese og se på dine vidioer, håper jeg har flaks og får se deg en vakker dag.
      GOD JUL
      Hilsen din største fan Rikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg