ØNSKET MEG

Hei hei alle søte lesere

  //Gave fra Makestyle

For dere som ikke så det på instagram i går så har  jeg blitt syk. Ble det på tirsdag og blir nok hjemme i fra skolen resten av uka. Jeg tror vi alle synes at det er kjipt å være forkjøla med feber en gang i blant, men vi må jo bare komme oss igjennom det. Jeg hoster og harker og nesesprayen klarer jeg meg ikke uten, he he. Jeg fikk en førjulspakke i posten for noen dager siden av Makestyle med noen produkter jeg har ønsket meg lenge. Disse to REVOLUTION  palettene. Et med blusher og en med concealers. Dette er noe man kan ønske seg til jul eller kanskje gi til en venn ettersom alt prisen er ganske grei. Så til dere som ønsket dere julegavetips, så er dette enda et tips i fra meg 🙂

Blush pallettet Består av 8 superfine farger. Det er matte blusher i alle mulig farger der de mørkeste også kan brukes til contour. En av fargene er også som en highligher som kan brukes på kinnbenet, i øyekroken, under bryna og på leppekanten. Så det kalles kanskje et blushpallet med det betår også av contour og highlighter. For å komme til produktet trykk HER.

Concealer pallettet er minst like bra, hittil har jeg allerede tatt i bruk 3-4 farger og brukt de på hver sin måte. Jeg gleder meg til å eksprimentere videre med det, når jeg blir kvitt denne forkjølelsen. 

Det var noen andre produkter i pakken også, tenkte det kunne blitt gøy å vise dette i en video, men det går ikke nå. Må bli frisk til neste uke, da har jeg flere dugnadsoppgaver med klassen og håndballen. Pluss, jeg må få fikset noen julegaver. 

God bedring til alle dere som ikke er i form. 

Er du ferdig med julegavehandelen?

Klem Jennie

 

 

  

19 kommentarer
    1. Nei, har bare kjøpt til venner, men ikke familie. Det er kjipt å være syk, men på en måte litt deilig å bare vente på å bli frisk og hvile mye mer. Uansett god bedring💖💖

    2. Hei Jennie Sofie😝 Jeg lurte bare på om du kunne si hvor du spilte på håndballbanen?? Altså hvilken posisjon du spiller😝😜

    3. Jeg har også slitt med halsbetennelse og sånt. Og jeg skal kanskje fjerne mandlene. Det burde du og tenke på😊 Være så snill og les bloggen min lovisej.blogg.no da blir jeg super duper glad!

    4. Anonym: Det blir litt julegavetips og konkurranser i desember, men det har vært ønsket fra lesere. Nå som jeg er syk så orker jeg faktisk ikke blogge noe særlig heller og da er det greit å legge ut lukene til kalenderen på bloggen, noen har jeg gjort klare på forhånd. I desember har jeg blogget fra pepperkakebaking, tur til Oslo med familien mm. Hadde jeg vært mer i form hadde jeg jo hatt mer å skrive om også. Klem

    5. App, for hvordan du har sånne snø krystaller på bildet? Betyr mye hvis du svarer fineste Jennie❤️ God bedring. Er så lei meg over at du er syk☹

    6. Kan du ha med de i jule kalenderen jennie?
      God bedring! Håper du snart blir frisk! Kommer det video snart? Na blir vinnerne trukket?

    7. Bestilte begge settene med en gang jeg så innlegget ditt! Det var så bra:). Gleder meg veldig til videoen kommer ut, og nye konkuranser;). God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg