Utrolig kult

Hei

I går hadde jeg en spennende og lang dag, men fikk uansett lagt ut to innlegg. Det første innlegget var julekalenderens tredje luke her på bloggen, så om du ønsker å forsøke å vinne en Mast rettetang, kan du gå tilbake til det innlegget og delta i kommentarfeltet der, trykk HER for å komme direkte til konkurransen. Jeg trekker vinner i helgen i sammen med eventuelle andre luker som åpner seg denne uken. Etter det la jeg ut et annet innlegg om hva jeg var med på i går, men jeg fikk ikke delt så mye ettersom dagen var veldig travel. Du kan uansett lese det innlegget, rett under dette 😉

Så nå tenkte jeg å fortelle dere litt om gårsdagen, som også kommer til å bli vist på TV i 2016. Gårsdagens filming vil bli til en episode i “Koht og Kidsa” som begynner på TV-Norge i Februar. Hun møter mange ulike ungdommer i denne serien og jeg gleder meg veldig til å følge med på den selv. Du kan lese mer om denne serien ved å trykke HER og HER

Jeg var selvfølgelig spent da jeg møtte opp på Storo Senteret i sammen med min venninne Ella. Jeg hadde fått vite litt på forhånd om at Christine var nyskjerrig på det jeg holder på med og at hun skulle være i sammen med oss denne dagen. Christine fikk meg veldig raskt til å senke skuldrene og være meg selv og vi hadde en koselig prat på en cafè først hvor vi pratet om mye forskjellig også bloggen. På Storo er det jo også en WOW butikk, så vi var innom der og så om det var noe igjen fra kolleksjonen min. Det var faktisk nesten helt utsolgt, så det var veldig gøy. Der møtte jeg også mange søte og snille jenter som fortalte at de følger meg på IG og leser bloggen min.Jeg blir så glad av å møte dere. 

Christine skulle også være med på The Main Level sin konsert og var med Backstage før konserten. Hun var selvfølgelig også litt nyskjerrig på disse kule guttene og vi hadde en morsom stund i sammen. Jeg var glad for å se Laurent, Sander og Alex igjen, selv om jeg syns det var trist at Alex var syk. Jeg er glad for at han nå skal hjem og ta vare på seg selv til neste konsert i Bergen. Dere som skal på konserten i Bergen har virkelig noe å glede dere til, syns de er kjempeflinke til å showe på scenen og dra med seg puplikum i tillegg til å synge selvfølgelig. 

Jeg ønsker jo ikke å røpe for mye, men vet at TV Norge legger ut teasere på sin facebook bruker og de har jo også en Instagrambruker som heter @kohtogkidsa som det lønner seg å følge med på om man vil få med seg hvem som skal være med i serien, hva folk gjør og når det setter i gang. 

Processed with VSCOcam with p5 preset


Lurer du på noe kan du spørre i kommentarfeltet, så skal jeg forsøke å svare. 

Klem Jennie

 

 

16 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie! Elsker bloggen og deg utrolig godt💕😚 Hadde bare et spørsmål, hvordan får du sånn ramme rundt bilde og en tekst under? Har spurt veldig mange personer men har ikke funnet det ut. Setter utrolig stor pris på det om du svarer på spørsmålet mitt!😚😚😊 (altså jeg mener det siste bilde med ramme)💘💘

    2. Victoria 11 år
      hei jennie, jeg lurer på om hvordan det er og være venn med the main level og om det er mange som skjenner deg igjen når du går rundt i sendtrum og sånt?
      hilsen victoria, hoper på svar:)

    3. Sigrid: Denne dagen hadde jeg en avtale i Oslo, så hun var med meg denne dagen i Oslo.
      Kanskje hun kommer hjem til meg en annen gang, det hadde jo vært kult 🙂

    4. Victoria grindbakken: Hei
      Det er koselig å være med guttene og gøy som når vi bowler, går på kino ol. I går var det morsomt med Christine men også avslappende ettersom vi bare snakker og henger, liksom.
      Når jeg går i Oslo så er det alltid noen som kjenner meg igjen, men det er mest på sentre at det kommer jenter og gutter bort til meg. Klem

    5. Hei, Jennie igjen. Har jeg noen gang gjort deg noe siden du aldri svarer på spørsmålene mine, eller ikke gir en tilbake melding. Blir veldig lei meg.. Jeg tror jeg har gjort noe mot deg..😔

    6. Jeg vet at dette var ikke det rete spørsmålet å
      Ser om her!😅 Men jeg lurte på om man får kjøpt
      Den slettetanga på nettet? Og hvor får man kjøpt
      Den?
      Jeg har kjempe lyst på en sån slettetang! Men har
      Prøve å lett på nettet men har ikke funnet den!😰
      Håper på svar❤️
      Elsker deg og bloggen din!!❤️🎄☺️

    7. Hei❤️ Bjynner d å bli travelt å ha så monge som vil møte dj?? Lurte berre på om vi kunne snakke på insta en dag, d er noe som handler om dj å jeg må sei d! Mn d er litt privat, so du må bestemme om du ikke vil vite d eller gløyme denne beskjeden! Jeg heter på insta berre lisaskotheim!😏 Klm en desperat jente

    8. Azize: jeg får utrolig mange spørsmål og det er mange jeg ikke får svart, slik er det bare dessverre. Men jeg syns jeg bruker mye tid til å svare på Instagram blant annet 🙂

    9. Oja, hoh! Ble så utrolig stressa over at jeg trodde du var sur på meg eller noe sånt. Yeah, nå ble jeg letta fineste Jennie Sofie❤️

    10. Ååå, du er så heldig som alltid får møte de! Har vært fan i 2 år, men har aldri møtt de; ( Du er sykt heldig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg