JENTER OG GUTTER ;)

Hei

//Sponset gavekort

I kveld skal jeg på teater i Oslo i sammen med familien og det gleder jeg meg veldig til. Heldigvis sluttet det å regne også, da blir det koseligere å gå på julemarkedet som ligger rett utenfor teateret. 

I dag kom også julekalenderene i fra Oma og Opa i posten og jeg får endelig åpnet noen luker 😀 Ellers så deler jeg pakkekalender med søsknene mine og der har jeg åpnet en gave så langt. 

Men i dag blir det ny kalenderluke her på bloggen og den syns jeg er veldig kul. Det er fordi den passer like godt til jenter og gutter. Premien er et gavekort i fra Junkyard på kr 500,- Butikken har mange kule produkter også innenfor snowboard og skating. Du kan sjekke ut nettbutikken ved å trykke //HER.

For å være med i trekningen må du svare på følgende spørsmål i kommmentarfeltet. (Husk mailadresse eller IG bruker)

1. Skriv 3 varemerker Junkyard selger

2. Er du gutt eller jente?

3. Hvor skal jeg feire jul i år? (Lurt å se svar på spørsmålsrunde på youtube)

Vinner trekker jeg i løpet av helgen og legger vinner ut her på bloggen. Da skriver jeg vinnere av kalenderlukene så langt i desember. 

Lykke til og god helg. 

Klem Jennie

292 kommentarer

Siste innlegg