FØRJULSTEMNING

Hei

I går var jeg med familien i Oslo og så på “Dyrene i Hakkebakkeskogen” på Teater. Utenfor Teateret er det også et koselig julemarked som vi pleier å besøke hvert år. Dette er med på å gi meg veldig julestemning. Sist gang jeg så på “Dyrene i Hakkebakkeskogen” på Teater var da jeg var 3 år gammel og min mormor startet tradisjonen med å ville ta med oss barnebarn på en førjulstur til Oslo. Min mormor døde dessverre allerede da jeg var 5 år gammel, men tradisjonen har vi forsøkt å holde hvert eneste år. 

Jeg er jo veldig glad i skuespill og for meg er det like moro å se på en barneforestilling som en for ungdom og jeg håper vi vil fortsette med dette i mange år fremover.

På markede har de nå også fått opp et digert hjul som lyser opp utrolig fint. 


Meg og mine fine søsken<3


Har dere noen fast juletradisjon?

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Vi har en juletradisjon😊 Vi drar alltid på julekonsert på verdens beste sted❤️
      Det er en av Norges største julekonserter😊

    2. Vi hadde en med at jeg og søstrene mine dro og så på en ballettforestilling med en venn av pappa på nesodden balettskole eller noe sånt. Men så fikk døde hun, og etter det har vi aldri gjort det igjen…

    3. Du er så nydelig og håper du/dere får en fin jul, men lurte på en ting… Kunne du kanskje hatt en “Jule-video” ? Der du kanskje dekorert rommet ditt, snakker om hva dere pleier å gjøre på hver jul Eller bare fortelle hva du liker med julen og hvorfor du liker den og kanskje fortelle Hva du/dere pleier å spise,se på, lage… UP TO YOU. MVH: Alvine (en som ser opp til deg)

    4. Høres koselig ut å dra på teater😊 Vår juletradisjon er at vi ser på Tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen på tv på julaften. Alltid like hyggelig❤️

    5. Ja, vi pleier også å dra å se på noe i teateret 😊🎅🎄🎆 PS: Du ligner veldig på søsknene dine og det var kjempefine bilder og jeg liker bloggen din veldig godt 💖💜😊💞👍

    6. Jeg setter alltid på julestjerna på treet:-) Det høres veldig gøy ut>3 Du er kjempe fin og kul:) Håper du får en fin jul

    7. LENA: Ok, fordi jeg en gang har på meg en skjorte og holder mamma sin veske. Du leser tydeligvis ikke bloggen min eller følger meg på IG, ser ser du vel at jeg er langt i fra en soss. He he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg