Luke nummer 4 :D

Hei

//Sponset premie

Ny dag, ny luke i julekalenderen her på bloggen og denne gangen er premien igjen noe som passer til jenter og gutter. I slutten av november hadde jeg en spillekveld i sammen med et par venninner hvor vi testet ut noen nye brettspill. Det hadde vi det veldig morsomt med å gjøre og i dag kan du vinne det spillet du syns virket morsomst. Du kan lese innlegget om spillene ved å trykke //HER

Jeg syns det er veldig gøy å spille spill i sammen med venner og i sammen med familien og nå som det snart er ferie får man mer tid til å gjøre slike koselige ting i sammen også. 

For å være med i trekningen om det brettspillet du aller helst vil ha, så må du gjøre følgende. 

1. Kommenter hvilket spill du ønsker å vinne 

2. Hvilket av spillene var min favoritt?

3. Dette er luke nummer 4 på bloggen, hvilke premier har det vært i luke 1, 2 og 3?

 

Husk at vinnere kommer på bloggen første helgen etter kalenderluken. 

Vinner av luke 1 ble: @heddaasb

Vinner av luke 2 ble: @kinehall13

Luke 3 og 4 blir trukket til helgen i sammen med andre luker som eventuelt åpner seg denne uken 🙂

Lykke til 

Klem Jennie

154 kommentarer
    1. 1. Movegg
      2. Kokelimonke
      3. 1. Gavekort på wow kr. 500. 2.gavekort på junkyard kr.500. 3. Rettetang fra mast

    2. 1. Jeg ønsker meg vil du vedde-spillet
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. 1.Gavekort fra WOW, 2. Gavekort fra Junkyard, 3. Mast rettetang

    3. ig: Emmaharloff
      1) kokkelimonke
      2) kokkelimonke
      3) gavekort på WOW, gavekort på junkyard og rettetang

    4. 1.kokkelimonke
      2.favoritten din var Kokkelimonke
      3. Luke 1:gavekort på wow
      Luke 2:gavekort på junkyard
      Luke 3:rettetang fra Mast
      Instagram:@iselin.lam

    5. 1) Vil du vedde ?
      2) Kokkelimonke
      3) luke nr. 1: 500 kr gavekort på wow.
      Luke nr. 2: 500 kr gavekort på Junkyard
      Luke nr 3 : rettetang fra MAST
      Instagram: Gro_Hagen

    6. 1. Eg øsnker å vinne Vil du vedde.
      2. Din favoritt var Kokkeli Monke med terningskast 6.
      3. 1 luke var eit gavekort på ein valgfri WOW butikk på kr 500,-
      2 luke var gavekort fra Junkyard på kr 500,-
      3 luke var Rettetangen fra MAST.

    7. 1, Kokkelimonke eller skal vi vedde
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1 var gavekort fra wow, 500,-kr
      Luke2; Gavekort fra den sportbutikken (junkyard eller noe slikt)
      Luke 3 var rettetangen.
      (Ig: Celinewalde02

    8. Jeg vil vinne movegg.
      Du likte best kokkelimonke.
      I luke 1 var det gavekort på WOW.
      I luke 2 var det gavekort på junkyard.
      I like tre var det rettetang.
      Ig: mariayorgersen1

    9. 1. Jeg vil gjerne vinne KOKKELIMONKE
      2. Ditt favorittspill var også KOKKELIMONKE🙊
      3. I luke 1 var premien et gavekort fra WOW på 500,-
      I luke 2 var premien et gavekort fra JUNKYARD på 500,-
      I luke 3 var premien en rettetang fra MAST sponset av MAKESYLE💜
      IG: lovisesorby

    10. 1. Jeg ønsker å vinne Kokkelimonke
      2. Favoritten din var Kokkelimonke
      3. I luke 1 var det et gavekort fra WOW på 500 kr.
      I luke 2 var det et gavekort fra Junkyard på 500 kr.
      I luke 3 er det en rettetang fra MAST.
      IG: marieberdal
      Hadde blitt veldig glad hvis jeg hadde vunnet 😃

    11. 1. Jeg vil aller helst ha “vil du vedde” (har kokkelimonke fra før, det er supergøy)
      2. Du likte alle, men synes kokkelimonke var gøyest
      3. I luke nr. 1 var premien et gavekort på 500,- på wow, i luke nr. 2 var premien et gavekort på 500,- på junkyard, og i luke nr. 3 var premien en lilla rettetang fra mast.
      Håper jeg vinner!!!!

    12. 1. Har kjempelyst på kokkelimonke, spilte det en gang når jeg var i kirka på konfirmasjon undervisning, det var så morsomt!
      2.Ditt favoritt spill var kokkelimonke
      3. Luke1: wow gavekort 500.-
      Luke 2: Junkyard gavekort 500.-
      Luke 3: Rettetang fra Mast

    13. 1. Jeg ønsker å vinne kokkeli monke.
      2. Du likte best kokkeli monke.
      3. Luke nr.1 var gavekort på wow, luke nr.2 var gavekort på junkyard, og luke nr.3 var glattetang fra makestyle.
      IG: bertinesolska (privat bruker)
      Mail: [email protected]

    14. 1) Jeg vil gjerne vinne Kokkelimonke fordi jeg er veldig glad i å spille spill med familien og ELSKER å tulle😂💓☺️
      2) Du likte best Kokkelimonke⏳💓
      3) I luke 1 var det Gavekort på 500-, Fra WOW
      I luke 2 var det Gavekort på junkyard 500-,
      I luke 3 var det en rettetang fra Mast
      Håper hellet er med meg denne gangen💓☺️
      Kontakt på insta @private_tilde

    15. 1. jeg ønsker å vinne Kokkelimonke
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3.Luke 1: Gavekort til wow på 500,-
      Luke 2: Gavekort på junkyard på 500,-
      Luke 3: En rettetang fra MAST
      Instagram: @henrietteem

    16. 1. Eg vil vinne Kokkelimonke! 😀 Det virker utrolig spennende og eg har hatt lyst på det helt siden du skrev om det på bloggen! 🙂
      2. Kokkelimonke var din favoritt!
      3. Premiene i de andre luken har vært gavekort til wow, gavekort til Junkyard og rettetang fra Mast! xD

    17. 1.Jeg har lyst til å vinne Kokkelimonke!
      2.Kokkelimonke var ditt favoritt spill
      3.I luke 1 var det gavekort fra wow, i luke 2 var det gavekort fra Junkyard, i luke 3 var det mast krølle/rettetang
      Instagram:Rebecca.vv

    18. 1= Jeg ønsker meg movegg💁🏼❤️
      2= Din favoritt var Kokkelimonke😚
      3= I luke 1 var det gavekort fra wow på 500kr, i luke 2
      var det gavekort fra junkyard på 500kr, og i luke 3 var
      det en rettetang fra mast man kunne vinne💘
      Kontakt: @henriette.vs

    19. 1. Har lyst til å vinne spillet Vil Du Vedde
      2. Favoritten var Kokkeli-monke
      3. Luke1: Gavekort 500,- på WOW
      Luke2: Gavekort 500,- på Junkyard
      Luke3: Rettetang fra MAST

    20. 1. Jeg ønsker å vinne kokkelimonke.
      2. Din favoritt av de tre spillene var kokkelimonke.
      3. I luke 1 kunne man vinne et gavekort på WOW til 500 kr.
      I luke 2 kunne man vinne et gavekort på junkyard til 500kr.
      I luke 3 kunne man vinne en rettetang fra MAST.
      Epost: [email protected]
      IG: noralonne (brukern er priv)

    21. 1) Vil gjerne vinne kokkelimonke spillet
      2) Du likte også kokkelimonke spillet best
      3) I luke nr. 1 var det et gavekort på wow til 500kr
      I luke nr. 2 var det et gavekort på junkjard på 500kr
      I luke nr. 3 var det et en rettetang fra Mast😊

    22. 1. Vil vinne movegg❤️
      2. Favoritten deres/din var Kokkelimonke
      3.luke 1 var gavekort 500kr på wow og luke 2 var junkyard gavekort på 500kr

    23. 1. Vil du vedde?💗
      2. Kokkeli Monke💗
      3. 1-Gavekort fra WOW💗
      2-Gavekort fra Junkyard💗
      3-Rettetang💗
      IG – emma_blystad

    24. 1. Vil du vedde
      2. Konkile monke
      3. Luke en var det 2 wow gave kort på 500kr, luke 2 var det junkyard gave kort og luke 3var der rette tang som jeg har lyst på. Ha en fin dag videre

    25. 1. Jeg ønsker å vinne “Vil du vedde?”
      2. Favoritten din var kokkelimonke.
      3. De andre lukene har vært et gavekort på 500 kr til wow, gavekort til Junkyard og en MAST rettetang.

    26. 1) jeg ønsker å vinne kokkeli-monke spillet
      2) Kokkeli-monke var din favoritt
      3) luke 1- gavekort 500kr hos WOW; luke 2- gavekort 500kr hos Junkyard; luke 3- rettetang fra MAST.

    27. 1. Jeg ønsker å vinne spillet MOVEGG😀
      2. Favoritten din av spillene var KOKKELI MONKE😛
      3. I luke nr. 1 var et gavekort på 500kr på WOW💛 I luke nr. 2 var et gavekort på 500kr på Junkyard💚 I luke nr. 3 var en rettetang fra MAST❤️
      Instagram: @fridavmoe💋

    28. Kokkelimonke🤓
      Kokkelimonke🐔
      I. Luke gavekort på fem hundre fra wow❤️
      2. Luke gavekort på 500 fra junkyard💁🏼
      3. Luke rettetang fra mast💇🏽

    29. 1. Jeg ønsker å vinne Kokkelimonke🎲
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort på 500kr på Wow, Luke 2: gavekort på 500kr på Junkyard og Luke 3: Rettetang fra Mast
      IG-bruker: birgittebirgittebirgitte

    30. 1. Vil du vedde
      2. Kokkeli monke
      3. Gavekort fra wow og junkyard, rettetang fra Mast
      IG: Andrine.hova

    31. Jeg ønsker å vinne “vil dj vedde?”.
      Din favoritt var Kokkelimonke.
      Første kalenderuke kunne man vinne wow gavekort på 500kr, andre kalenderuke kunne man vinne gavekort HIS junkyjard på 500kr og tredje luke kunne man vinne en rettetang fra MAST.
      Instagram: @inekbr

    32. 1. Jeg ønsker meg Vil du vedde.
      2. Din favoritt var kokkelimonke.
      3. Gavekort fra WOW, gavekort fra Junkyard og rettetang fra Mast.
      IG: hk0875
      Håper jeg vinner, har aldri vunnet på noen av konkurransene dine før😀

    33. 1. Jeg vil vinne “vil du vedde?”
      2. Din favoritt var kykkelimonke eller hva det nå heter
      3. Luke 1: Gaverkort fra WOW på 500 kr
      Luke 2: Gavekort fra Junkyard på 500 kr
      Luke 3: Mast rettetang
      Kontakt meg på [email protected] om jeg vinner😉
      P.S Til Jennie Sofie: Jeg er så stor fan av både deg og bloggen din😘😍

    34. 1. “Vil du vedde?”
      2. Kokkelimonke
      3. Gavekort på 500 how wow, gavekort på 500 hos junkyard, rettetang fra MAST
      IG: sandrae.99

    35. 1. Ønsker meg den vil du vedde
      2. Du likte best kokkeli monke
      3. 1 gangen var det gavekort på wow på 500kr, andre gangen et gavekort på jyunkyard til 500kr og den 3 gangen en rettetang fra mast
      Ig: @anna.carlsen

    36. 1. Vil du vedde
      2. Konkelimonke
      3Gavekort fra WOW, gavekort fra Junkyard, rettetang fra MAST
      IG: @foto_alexandra

    37. 1. Vil du vedde?
      2. Kokkeli-monke
      3.gavekort på wow(500kr) – gavekort junkyard(500kr) – rettetang fra MAST
      Håper jeg vinner!

    38. 1. Jeg vil mest vinne ” vil du vedde”💚
      2. Du likte best kokkelimonke 💜
      1. Kalender luke 1: 500kr gavekort på wow💛luke 2: 500kr gavekort på junkyjard❤️Luke3: hårbørste fra mast💗
      IG brukeren min: saarachilli

    39. 1. Ønsker å vinne spillet Vil Du Vedde
      2. Kokkeli-monke
      3. Luke1: Gavekort 500,- på WOW
      Luke2: Gavekort 500,- på Junkyard
      Luke3: Rettetang fra MAST

    40. 1. Kokkelimonke
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. Gavekort fra WOW og junkyard, og en rettetang fra MAST

    41. 1) Jeg vil gjerne vinne konkelig monke,
      2) Du likte best konkeli Monke.
      3) Først var det gavekort hos Wow, så gavekort hos Junkyard også Rettetang fra MAST.
      Hvis jeg vinner kontakt meg via mail, og jeg håper at jeg vinner fordi spill er noe jeg kan gjøre med familie og venner, og kose meg med dem<3

    42. 1. Jeg ønsker å vinne vil du vedde
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. Luke nr. 1: gavekort hos wow på en verdi av 500,-
      Luke nr. 2: gavekort hos junkyard på 500,-
      Luke nr. 3: en rettetang fra MAST
      Instagram: sofiemholmen

    43. 1. Jeg ønsker å vinne “Vil du vedde?”
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. 1. Luke var et gavekort på WOW til 500kr.
      2. Luke var et gavekort på Junkyard til 500kr.
      3. Luke var en MAST-rettetang fra makestyle.no
      IG: 01tiril
      Email: [email protected]

    44. 1. Jeg vil ha Kokkelimonke
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3.gavekort på wow,gavekort på junkyard og rettetang fra mast

    45. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1= gavekort på wow (500kr)
      Luke 2= gavekort på junkyard (500kr)
      Luke 3= rettetang fra mast

    46. 1. Jeg ønsker meg “kokkelimonke”
      2. Ditt favoritt brettspill var kokkelimonke
      3. De andre tingene som har vært kalender her på bloggen er: gavekort fra wow, gavekort på junkyard og rettetang fra mast

    47. Instagram: Eir03
      1.Kokkelimonke
      2.Kokkelimonke
      3. Luke en gavekort fra wow
      Luke to gavekort fra junkyard
      Luke tre rettetang fra mast

    48. 1. Vil du vedde?
      2. Kokkeli monke🙉🙈🙊
      3. Gavekort fra wow, gavekort fra junkyard og rettergang fra mast
      IG: tildehansen03

    49. 1 Vil du vedde
      2 Kokkelimonke
      3 – Luke 1 gavekort Wow
      – Luke 2 gavekort på junkyard
      – luke 3 var Mast rettetang
      Instagram: Karohaughom

    50. 1. Eg ville hatt vil du vedde
      2. din favoritt var kokkelimonke
      3. luke nr.1 var gavekort på wow (500kr) luke nr. 2 var gavekort på junkyard (500kr) og luke nr. 3 var mast rettetang.
      [email protected] eller instagram: livednilsen

    51. 1 move egg
      2 kokkelimonke
      3 luke 1 var gavekort til wow Luke 2 var gavekort til junkjard og luke 3 var en rettetang fra MAST
      Heter @jenniemartinsen på insta

    52. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke.1: gavekort wow 500kr
      Luke.2:gavekort junkyard 500kr
      Luke.3:mast rettetang

    53. 1. Ønsker meg Kokkelimonke😂👍🏼 2. Din favoritt var Kokkelimonke 3. a) Gavekort fra wow. b) gavekort fra junkyard. c) mast rettetang😍❤️

    54. 1. Jeg vil vinne Konkelimonke😊
      2. Din favoritt var Konkelimonke💗
      3. Luke 1: Gavekort fra WOW
      Luke 2: Gavekort fra Junkyard
      Luke 3: Rettetang fra MAST
      IG: @alexved03 E-POST: [email protected]

    55. 1, Jeg vil vel ha Vil du vedde? Haha, den høres så gøy ut
      2, Du likte Kokkelimonke? (Sånn for å være helt seriøst så, så jeg herfra og alle hadde svart det. Jeg hadde lest innlegget ditt om de spillene du spilte med venninnene dine, men hadde glemt det, Hehe)
      3,
      1 Luke; Gavekort fra Wow til 500-, kr
      2 Luke; Gavekort til 500-, fra Junykard
      3 Luke; Rettetang fra MAST. (Dette visste jeg, fordi jeg nettopp hadde lest om det, så den tok jeg ikke fra de andre, haha)
      Håper jeg vinner <3
      Neida.
      Dilsa (12)

    56. 1. “vil du vedde”
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort på WOW (verdi 500), Luke 2: gavekort på junkyard (verdi 500), Luke 3: mast rettetang

    57. 1. Jeg ønsker meg, skal vi vedde, fordi jeg elsker å vedde!
      2. Din favoritt var kokkeli-monke
      3 i luke 1 var det wow kort på 500 kr, i luke 2 var det gavekort på junkyard og i luke tre var det en mast rettetang💛

    58. Jeg vil vinne ” vil du vedde”
      Kokkelimonke var din favoritt.
      Luke 1: 2 gave kort fra wow
      Luke 2: gavekort fra junkyard
      Luke 3: Rettetang fra mast
      Instagram: asvras

    59. 1. Jeg ønsker å vinne “Vil du vedde”
      2. Din favoritt er KOKKELIMONKE:)
      3. Luke 1: var gavekort på Wow (500.kr)
      Luke 2: var gavekort på Junkyyard (500.kr)
      Luke 3: var rettetang fra Mast

    60. 1. Jeg ønsker meg vil du vedde-spillet
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. 1.Gavekort fra WOW, 2. Gavekort fra Junkyard, 3. Mast rettetang

    61. 1. Kunne tenkt meg Vil du vedde, det hørest så gøy ut 🙂
      2. Kokkelimonke var din favoritt 🙂
      3. I luke 1 var det WOW-gavekort, i luke 2 var det Junkyard-gavekort og i luke 3 var det MAST sin Gizmo rettetang 🙂
      [email protected]
      IG: Sara_Karlengen

    62. 1. Vil du vedde
      2.konkkelimonke
      3.luke1 gavekort fra wow. Luke 2 gavekort fra junkyard. Luke 3 mast rettetang
      IG;Ida_lauvstad

    63. 1. Jeg ønsker meg kokkelimonke
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort på wow 500 kr. Luke 2: gavekort på junkyard 500 kr. Luke 3: Mast retteang
      Mail: [email protected]
      Instagram: tirilmremoy

    64. 1. Kommenter hvilket spill du ønsker å vinne ‘
      Jeg ønsker gjerne å vinne Kokkelimonke 🙂
      2. Hvilket av spillene var min favoritt?
      Kokkelimonke var favoritten din.
      3. Dette er luke nummer 4 på bloggen, hvilke premier har det vært i luke 1, 2 og 3?
      Luke 1: Gavekort fra WOW, 500 Kr
      Luke 2: Gavekort fra Junkyard, 500 kr.
      Luke 3: Rettetang fra MAST

    65. 1.Vill du vedde?❤️
      2.Kokkelimonke❤️
      1.Gaverkort fra WOW 500kr❤️
      2.Gavekort fra junkyjard 500kr❤️
      3.Mast rettetang ❤️
      IG : emmalinea04

    66. 1. jeg ønsker “vil du vedde”
      2. kokkelimonke var din favoritt
      3. luke 1 var gaverkort fra wow, luke 2 var gavekort fra junkyard og luke 3 var en mast rettetang.
      IG: hellekjonniksen

    67. 1. Jeg ønsker meg Vil du vedde
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort på wow
      Luke 2: gavekort på junkyard
      Luke 3 Mast rettetang
      Håper jeg vinner:)

    68. 1. Jeg vil ha Kokkelimonke.
      2. Din favoritt var Kokkelimonke.
      3. Luke nr 1 var gavekort på wow til 500kr, Luke nr 2 var gavekort på junkyard til 500kr, Luke nr 3 var mast rettetang.
      Mail: [email protected]

    69. 1. Jeg vil gjerne ha kokkelimonke
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. Første luke du hadde var gavekort på Wow
      Den andre luka du hadde var gavekort på Junkyard.
      Den tredje luka du hadde var rettetang fra mast.
      Mail: [email protected] ☺️

    70. 1. Hadde vært veldig gøy å vinne kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3.gavekort på wow og junkyard og mast rettetang
      Instagram; sara.sola

    71. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1 var et gavekort på wow- luke 2 vêr et gavekort på junkyard- luke 3 var en MAST Rettetang🎅🏾

    72. 1. Jeg ønsker å vinne movegg.
      2. Du likte best Kokkelimonke.
      3. 1. Luke – gavekort på wow. 2. Luke – gavekort på junkyard. 3. Luke – rettetang fra Mast.
      E – post: [email protected]

    73. 1)Kokkelimonke
      2)Vil gjerne vinne kokkelimonke
      3)Wow gavekort, junkyard på 500kr og rettetang fra mast.
      Håper du får en fin kveld Jennie

    74. 1. Jeg vil ha “vil du vedde?”
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. Du har hatt luke 1: gavekort på wow for 500 kr, luke 2: gavekort på junkyard og luke tre var rettetang fra mast.

    75. ig: Prinsessanielsen
      1) vil du vedde?
      2) kokkelimonke
      3) gavekort på WOW, gavekort på junkyard og rettetang

    76. Din favoritt var Kokkelimonke
      Jeg syntes alle tre ser super gøye ut, men tror jeg må velge vil du vedde😅😘 og jeg tror det var gavekort på 500 kr i 1. luke, Gavekort fra junkyard på 500kr og i luke tre var det en rettetang fra MAST😘🙈

    77. 1) vill du vedde?
      2) Kokkelimonke var ditt favorittspill.
      3) luke 1 var gavekort på wow:500kr
      Luke 2 var gavekort på junkyard:500kr
      Luke 3 var rettergang fra mast.
      Håper jeg vinner. Har ønsket meg det spillet lenge!

    78. 1. Vil du vedde
      2. Kokkelimonke
      3. 1= gavekort på wow 500kr 2. Gavekort på junkyard 500kr 3. Rettetang fra mast.
      Ig= monaboss_

    79. 1: Jeg ønsker å vinne “vil du vedde”
      2: Din favoritt var kokkelimonke
      3: I den første luken var det gavekort på wow, så gavekort på junkyard & i nummer 3 rettetang fra mast.
      Instagram : ssvelland

    80. 1. Ønsker “Vil du vedde?”
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1. Gavekort på wow
      Luke 2. Gavekort på junkyard
      Luke 3. Var mast rettetang
      IG: Celina1771

    81. 1: Jeg ønsker å vinne “Movegg”
      2: Din favoritt var kokkelimonke
      3: I den første luken var det gavekort på wow, så gavekort på junkyard & i nummer 3 rettetang fra mast.
      Instagram : ssvelland

    82. Vil gjerne vinne “vil du vedde”
      2) Kokkelimonke
      3) gavekort på wow, gavekort på junkyard og rettetang
      🙂

    83. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1. Gavekort på wow- luke 2. Gavekort på junkyard- luke 3. Var mast rettetang
      IG: celina1771

    84. 1.Jeg har lyst til å vinne Kokkelimonke
      2.Din favoritt var Kokkelimonke
      3.I luke 1 var det et gavekort fra Wow👗I luke 2 var det et gavekort fra Junkyard🎅🏼I luke 3 var det en mast rettetang👛
      Instagram:sigridrebecca ❤️🎅🏼

    85. 1. Jeg ønsker meg Kokkelimonke❤️
      2. Du likte Kokkelimonke best😍
      3. Luke 1 var gavekort fra Wow, luke 2 var gavekort fra Junkyard og luke 3 var en rettetang fra Mast😍😍❤️❤️
      Instagram: _mar02_

    86. 1. Jeg ønsker å vinne Kokkelimonke
      2. Din favoritt var også Kokkelimonke!
      3. Luke 1. var gavekort på wow- 2. var gavekort fra junkyard- 3. var rettetang fra Mast

    87. Hei, Jennie Sofie!❤️
      Jeg ønsker meg kokkelimunke👍
      Du likte best kokkelimunke😏
      I de andre lukene har det vært gavekort hos WOW på 500kr, gavekort hos Yunkyard på 500kr og en rettetang fra MAST i tredje luke💎
      IG: kinebjerkeee
      Klem❤️

    88. 1. Jeg vil vinne Kokkelimonke
      2. Din favoritt: Kokkelimonke
      3. 1- wow gavekort 2- junkyard gavekort 3- Mast rettetang
      Instagram – Linhchithitruong

    89. 1. Movegg
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort på WOW på 500 kr
      Luke 2: gavekort på junkyard på 500 kr
      Luke 3: rettetang fra Mast

    90. 1.Scrabble og ludo
      2.kokkelimonkene
      3.Luke 1 var gavekort på wow verdi 500.Luke 2 var
      gavekort på junkyard
      Insta @rashmi205

    91. 1.junior geni
      2.kokkelimonkene
      3.Luke 1 var gavekort på wow verdi 500.Luke 2 var
      gavekort på junkyard
      Insta @diy.05

    92. 1.kokkelimonkene
      2.kokkelimonkene
      3.Luke 1 var gavekort på wow verdi 500.Luke 2 var
      gavekort på junkyard
      Insta @thapamunu

    93. 1. Jeg vil vinne” vil du vedde”
      2.din favoritt var “kokkelimonke”
      3.luke 1 var gavekort på WOW , luke 2 var gavekort på junkard , luke 3 var mast rettetang
      IG: ariane_2209 💙 💜

    94. 1. Jeg vil gjerne vinne Kokkelimonke😂
      2. Du likte Kokkelimonke😏💜
      3. I luke 1. Var det gavekort fra WOW. 2. Gavekort fra junkyard. 3. Rettetang fra MAST
      IG: valen.priv

    95. 1. Movegg
      2. Kokkelimonke
      3. 1: gavekort på WOW – 500kr
      2: gavekort på Junkyard – 500kr
      3. Rettetang fra MAST
      IG: sofbjoe02

    96. 1. Ønsker meg Kokkelimonke!❤️
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. I luke 1 var det: gavekort på 500,- på WOW I luke 2 var det: gavekort på 500,- på junkyard Og i luke nummer 3 var det: rettetang fra MAST😅
      Håper på å vinne❤️

    97. 1. Jeg ønsker meg vil du vedde-spillet
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. 1.Gavekort fra WOW, 2. Gavekort fra Junkyard, 3. Mast rettetang
      Instagram: siri_thaoha

    98. 1. Jeg ønsker meg vil du vedde-spillet
      2. Du likte best kokkelimonke
      3. 1.Gavekort fra WOW, 2. Gavekort fra Junkyard, 3. Mast rettetang
      Instagram: allesammen01

    99. 1. Jeg ønsker å vinne kokkeli monke.
      2. Du likte best kokkeli monke.
      3. Luke nr.1 var gavekort på wow, luke nr.2 var gavekort på junkyard, og luke nr.3 var glattetang fra makestyle.
      Instagram: thaoha_

    100. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: gave kort hos Wow på 500 kr
      Luke 2: gavekort hos junkyard på 500 kr
      Luke 3: Rettatang fra mast .
      IG: marityr00

    101. 1. Jeg ønsker meg vil du vedde.
      2. Din favoritt var kokkelimonke.
      3. Gavekort frå wow, gavekort på junkyard og rettetang fra mast 😊

    102. Jeg ønsker å vinne spillet kokkeli monke
      Ditt favorittspill var kokkeli monke
      Kalenderluke 1: gavekort på wow til 500kr
      Kalendreluke 2: gavekort på junkjard
      Kalendreluke 3: rettetang

    103. 1. Jeg ønsker å vinne “Vil du vedde?”
      2. Favoritten din var Kokkelimonke.
      3. Luke 1= gavetkort på Wow, 500kr
      Luke 2= gavekort på Junkyard, 500kr
      Luke 3= MAST rettetang
      mail: [email protected]

    104. movegg vær så snill jeg har lett overalt etter det jeg finner ikke det
      omg du eier jennie
      (altså selv om jeg ikke får den)

    105. 1. Vil du vedde?
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: Gavekort på Wow
      Luke 2: Gavekort på junkyard
      Luke 3: Rettetang fra Mast

    106. Spm 1: Jeg ønsker å vinne spillet “Vil Du Vedde”
      Spm 2. Kokkeli-monke
      Spm 3. Luke 1: Gavekort 500,- på WOW
      Luke 2: Gavekort 500,- på Junkyard
      Luke 3: Rettetang fra MAST

    107. 1. Vil du vedde
      2. kokkelimonke
      3. Gavekort på Wow på 500 kroner
      Gavekort fra junkyard på 500 kroner, og en MAST rettetang

    108. Eg vil ha Kokkelimonke
      din favoritt var Kokkelimonke
      Gavekort på 500kr på wow
      Gavekort fra junkyard på 500kr
      En mast rettetang
      Håper eg vinner liker bloggen din utrulig godt og du virker som en hyggelig jente
      Kontakt
      Mail [email protected]
      IG birgit_rossland

    109. Hei!
      Jeg ønsker å vinne spillet som heter Kokkeligmonke:-)
      Din favoritt var nettopp dette spillet, Kokkeligmonke.
      I første luke kunne man vinne et gavekort på WOW verdt 500kr. I andre luke kunne man vinne et gavekort på Junkyard, også verdt 500kr. Og i den tredje luken var det mulig å vinne en rettetang fra MAST.
      Klem, Sigrid❤️

    110. 1. Kokklimonke
      2. Kokklimonke
      3.1.gavekort fra wow 2.gavekort fra junkyard (skrev det helt sikkert feil) 3. Rettetang
      Håper jeg vinner😚😍❤️🎅🎄

    111. IG: lene_mythe
      1. Jeg ønsker å vinne “vil du vedde”
      2. Din favoritt var “Kokkelimonke”
      3. – gavekort på WOW
      – gavekort på JUNKYARD
      – rettetang fra MAST ❤️
      Elskee bloggen din!! 😍

    112. 1. Jeg ønsker meg kokkelimonke❤️
      2. Din favoritt va kokkelimonke❤️
      3. Luke 1: gavekort fra WOW, 500kr
      Luke 2: gavekort fra Junkyard, 500kr
      Luke 3: rettetang fra MAST 😍

    113. Jeg ønsker meg vil du vedde?
      Du likte best Kokkelimonke
      1-gavekort på wow
      2-gavekort på junkyard
      3-hårbørste fra MAST

    114. 1. Jeg vil vinne: “vil du vedde”
      2. Din favoritt var Kokkelimonke
      3. Luke 1 Gavekort fra WOW 500kr
      Luke 2 gavekort fra junk yard 500kr
      Luke3 rettetang fra MAST
      E-post: [email protected]
      ❤️😍👌🏼

    115. 1. Ønsker meg mest kokkelimonke
      2. Din favoritt var kokkelimonke
      3. I første luke var det et gavekort på 500kr fra WOW
      Den andre var det et gavekort på 500kr fra junkyard
      Og den siste var en rettetang fra MAST ❤️

    116. 1. jeg ønsker meg “vil du vedde”
      2. din favoritt var kokkelimonke
      3. Luke 1. gavekort fra WOW, 500 kr
      Luke 2. gavekort fra Junkyard, 500 kr
      Luke 3. Rettetang fra MAST
      Epost: [email protected]
      Ig:tine.cornelia

    117. 1. Jeg vil gjerne vinne vil du vedde?
      2. Du likte best kokkelimonke
      2. Første luke var 500 kr gavekort fra WOW
      Andre luke var 500 kr gavekort fra Junkyard
      Tredje luke var rettetang fra MAST
      Mail: [email protected]

    118. 1. Jeg ønsker meg Kokkelimonke
      2. Din favoritt er Kokkelimonke
      3. Luke 1= gavekort på WOW på 500,-
      Luke 2= gavekort på junkyard på 500,-
      Luke 3= MAST rettetang

    119. 1. Vil du vedde
      2. Din fav var kokkelimonke
      3. Luke 1-gavekort fra WOW
      Luke 2-Gavekort fra Junkyard
      Luke 3-mast rettetang

    120. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1: gavekort fra WOW 500kr
      Luke 2: gavekort fra Junkyard 500kr
      Luke 3: rettetang fra MAST
      Instagram: @miiaa02

    121. 1. Jeg ønsker meg kokkelimonke.
      2. Du likte best kokkelimonke.
      3. Luke 1 var gavekort fra WOW kr 500
      Luke 2 var gavekort fra Junkyard kr 500
      Luke 3 var en rettetang fra MAST.
      IG-bruker: @astridwestlund
      Jeg håper jeg vinner, og jeg syntes at det er kjempebra at du har så mange konkurranser, det er veldig artig for leserne!

    122. 1.Kkokkelimonke
      2.Favoritten din var Kokkelimonke
      3. Luke 1:gavekort på wow, 500kr
      Luke 2:gavekort på junkyard, 500 kr
      Luke 3:rettetang fra Mast

    123. 1. Jeg ønsker å vinne Vil Du Vedde
      2. Favorittspillet ditt var Kokkelimonke
      3. Luke 1: Gavekort fra WOW 500kr
      Luke 2: Gavekort fra Junkyard 500kr
      Luke 3: Rettetang fra MAST
      IG: julle02

    124. 1. Kokkelimonke
      2. Kokkelimonke
      3. Luke 1- gavekort på wow,, 500kr
      Like 2-gavekort fra junkyard, 500kr
      Luke 3-rettetang fra mast

    125. 1. jeg ønsker å vinne vil du vedde
      2. favoritt spille ditt var kokkelimonke
      3. luke1: gavekort fra wow 500kr
      luke 2: gavekort fra junkyard 500kr
      luke 3: slettetang fra MAST
      e-post [email protected] IG: christinaengenes

    126. 1. Jeg ønsker å vinne: movegg
      2. Favoritt spillet ditt var: kokkelimonke
      3 Di andre lukene har hvert
      1 Luke var: gavekort fra wow
      2 luke var gavekort fra junkyard
      3 luke var rettetang fra mast

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg