JULEKALENDER PÅ BLOGGEN

Hei

//sponsede premier

I morgen er det 1 desember og kalendertid. Jeg ble faktisk overrasket med at mamma har laget en felles pakkekalender til meg og mine to søsken. Det vil si at vi får 8 små pakker hver frem til julaften 🙂 I tillegg fortalte Oma at hun hadde sendt kalendere i posten til oss, men de har ikke kommet frem ennå. 

En ting jeg syns er veldig gøy er at det blir julekalender her på bloggen også. I fjor hadde jeg julekalender og da var det kalenderluker hver søndag i advent, pluss et par ekstra. I år blir det slik at det kan åpne seg en ny kalenderluke hvilken som helst dag, så det lønner seg å følge med. Ikke sikkert jeg informerer om ny luke på IG heller. 

Noen av premiene kan jeg røpe, andre blir overraskelse. En premie som er veldig stor i mine øyne røper jeg ikke ennå. 

Dette er noen av lukene

Det blir 2 gavekort i fra WOW av kr 500,- 😀

Andre kalenderluker er spill i fra Tactic, jeg testet ut tre spill fra dem forrige helg og det var veldig morsomt. Luke som åpner seg vil inneholde familiespill 🙂 Og så vil det komme andre premier også, så bare å følge med. 

Ønsker alle en super siste dag i november.

 

Kommer du til å følge med på kalenderen her på bloggen?

Klem Jennie

32 kommentarer

Siste innlegg