CHRISTMAS GLAM

Hei

I dag har jeg brukt det meste av dagen på å slappe av. Følt meg dårlig og i tillegg vondt i halsen. Håper ikke det er min femte runde med streptokokker. I morgen er det faktisk første søndag i advent jeg jeg gleder meg bare mer og mer til jul. Jeg hører på masse julemusikk, sett julefilm og planlegger å snart bake pepperkaker. Følt jeg har vært litt tidlig ute med julen i år men det er jo kanskje en bra ting. Siden jeg har tatt julen litt på forhånd har jeg allerede begynt å planlegge julekalender jeg skal holde på bloggen med mange kule premier. Det gleder meg meg masse til. 

Jeg har også begynt å stresse med hva jeg skal ha på meg på jule aften.Der kan jeg nok ta det litt med ro ennå men synes også det år gøy å søke på nettet etter søte antrekk. Selv om jeg bare feirer jul med familien liker jeg å pynte meg. 

Så dette settet på WOW som jeg syntes hadde vært fint til jul. 

Hva liker du å pynte deg med på julaften?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Jeg liker og ha på meg en fin kjole som passer bra til julen og musefletter med røde sløyfer, om morgenen går jeg med en jule natt kjole eller pysj og på dagen går jeg med en bukse og julegenser! Jeg vil også si at jeg digger bloggen din utrolig høyt og håper at du aldri noensinne vil slutte og blogge!! Jeg går inn på bloggen din sånn tusen ganger om dagen for å skjeke om det har kommet ut noe nytt og hvis det har det hopper jeg av glede og leser det med en gang!! Du er et helt fantastisk menneske og jeg skulle ønske jeg kunne møte deg for du virker så snill og helt utrolig morsom!! Du er mitt største forbilde og jeg ser virkelig opp til deg! Håper du leser dette❤️

    2. God bedring Jennie 😙💕 jeg håper du snart blir bedre/frisk 😆🙈 jeg elsker både deg og bloggen din ❤️ Du er en fantastisk person 😊💕 du er vakker, virker super snill, morsom og mye annet 😙👍 du er den beste bloggerne i hele verden 👌😍 du må aldri slutte og blogge 😉 jeg kommer alltid til og lese bloggen din, uansett hva ✌️😌 du er best 👌😊❤️ Stå på videre 😋💕 klem fra meg 😙💕

    3. Har bakt pepperkaker:) i morgen skal jeg begynne og pynte litt til julen<3 jeg skulle bare si god jul fordeom det er litt tidlig<3

    4. Jeg liker ikke så godt å gå i kjole, så jeg pleier som regel å gå i et sort, stramt skjørt med en bluse elns over. Jeg blir veldig fort lei av å gå i “det samme” så det kan godt hende jeg tvinger på meg en kjole jeg har hatt hengende i skapet lenge😅
      God Jul☃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg