VENNINNETID

Hei alle sammen

Og god lørdag. I går ble det ikke noe innlegg ettersom at jeg rett etter skolen måtte ut å selge lodd for deretter å feire bursdagen til mamma. Vi fikk blant annet besøk av familie i fra Kragerø, bestefar og noen familievenner. Vi spiste taco og masse gode kaker. Jeg syns alltid det er koselig med besøk.

I dag blir det enda mer besøk siden Tuva og Ella har kommet til meg en venninne/kose/spill kveld. Jeg har kjøpt inn masse godis og jeg har fått meg noen helt nye spill jeg vil prøve. Vi får se hvilket vi tester ut først. Er dere interessert i å høre mer om brettspillene vi spiller og hva vi syns om dem?

Selv om jeg har nye å gjøre føler jeg det er viktig å finne på noe. Har en del jobb på skolen men fant ut at siden det var helg vill jeg finne på noe koselig med venner før helgen er over.


Hva liker du å gjøre med dine venninner/venner?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Å høres så gøy ut!! Du er som vannlig perfekt på bildene!! Du har så søte venner!!
      #er jeg den eneste som har kommet i julestemning?? Vet det ikke handlet om det men.. 🙂 Hva heter forresten skriften som er på kommentarene?? Elsker den!! LOVE YOU

    2. Hei jennie jeg er en jente på ti år og elsker deg jeg lurte på om du kunne ha en room tour video for 2015???💕💕

    3. Hei, Jennie Sofie!
      Hvem er din største idol?
      ”””””””””””””””””””””””””””””””’

    4. Jeg liker å ha overnatting med venninner og kanskje å shoppe litt? Vi har det alltid gøy sammen, så vi gjør egentlig litt av hvert tror jeg:-)

    5. Hei Jennie Sofie! Koselig å høre at du har litt koselig med venninner. Kan vi få høre om hvordan spillene var og hvilke spill det var? Elsker bloggen din! 💖😍😘

    6. Hei, jeg elsker den grønne genseren og lurer på om du vet om de forsatt selger den?
      Klem fra en stor fan♥

    7. Hei:)
      Vedder på at du ikke leser dette, men det er veldig viktig! Jeg mener ikke å være slem med deg eller noe lignende, så ikke ta dette personlig. Jeg må bare si at vi kunne ha sluttet med å kjøpe ting og reklamere så mye, fordi det driver oss til å kjøpe mer klær, det er ikke bra! Jeg vil ikke at du og andre skal få barn til å fylle klesskapet sitt, klær er fint, men ikke det å kjøpe, kjøpe, kjøpe som gjør mennesker bedre og penere! Jeg vil bare at vi ikke skal være så sinnsykt opptatt av klær, det er ikke bra for oss eller miljøet. Samfunnet påvirker oss til å kjøpe mer og mer, men det går så fort ut av mote, og hva skal vi gjøre da? Barna vokser og vi må kaste eller sende klær til fretex, det er jo bra at noen kan bruke ting igjen, men hallo, det er ikke en god unnskyldning. Samtidig så øker det transporten av klær, som selvfølgelig forurenser. Jeg bare ville si det til deg, og kanskje noen som leser dette. Enn hvis vi kunne ha sett på brukte klær som fint! Gamle klær og personligheten til folk, ikke hvordan vi ser ut, håret og klærne. Jeg er sykt dårlig til å skrive sånn her, men det får bare bli sånn. Jeg håper noen kanskje er enig i noe av det jeg sier.:)

    8. En som vil redde miljøet: Hei. Sikkert mange som er enige med deg og det er jeg også. Jeg har i lengre perioder i livet mitt arvet klær og også gitt bort klær som er for små til meg. Nå har det seg jo slik at jeg har laget en kleskolleksjon med WOW og det er jo stolt av og ønsker å blogge om. Sånn ellers så har jeg ingen avtaler eller reklame om klær på bloggen min. Jeg legger noen gang ut tips om antrekk, håper der at jeg kan tipse folk til hvordan de kan sette sammen antrekk. Ofte skriver jeg ikke hvilken butikk det er i fra med tanke på at de ikke trenger akkurat det produktet jeg har, men kanskje de har noe i klesskapet sitt som er lignende. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg