HVA MED Å VINNE EN FØRJULSGAVE?

Hei, 

verdens beste følgere 🙂

 

I dag har jeg en konkurranse her på bloggen, som jeg håper og tror mange vil bli glad for. Om det blir bra respons på konkurransen er det stor sjanse for at jeg lager enda en med samme premie, men først en liten historie…….

For ganske så nøyaktig 1 1/2 år siden fikk jeg en mail i fra en gutt med navn Sander. Sander var en av guttene i gruppen “The Main Level” som jeg på det tidspunktet aldri hadde hørt om. De hadde frem til da gjort noen coverlåter men hadde nylig sluppet sin første singel “Blackout” og lurte på om jeg ville ta meg tid til å høre på låten deres. 

…..Jeg får faktisk en del slike mailer, for omtale på blogg i riktig målgruppe det er ganske bra. Men igjen så ønsker ikke jeg å promotere noe som jeg personlig ikke liker veldig godt. Men da jeg hørte på låta hørte med en gang at dette både var noe for meg og mine lesere og følgere, ikke bare Blackout men også stemmene deres. 

HER ER MUSIKKVIEDOEN TIL BLACKOUT

De ønsket hjelp til å promotere, og drømmen til de tre gutta er å drive med musikk. 27.06.2014 skrev jeg mitt første innlegg om “The Main Level” og siden da har jeg fulgt dem. Innlegget kommer du til ved å trykke /HER Jeg husker at jeg sa at de burde bli med på Vinterlyd og tenkt allerede første vinteren etter dette så var de med på turneen med P4. Frem til Vinterlyd møtte jeg dem noen ganger og da vi var på tur med Vinterlyd var de utrolig gode for meg å ha rundt meg, for det var jo en spesiell og stor opplevelse for meg også med en del reaksjoner. 

I desember i fjor varmet de opp da Isac Elliot hadde sin konsert i Oslo. Jeg var invitert men kunne dessverre ikke komme, men lovet at “den dagen dere blir varmet opp for som sikkert ikke er så lenge til, da kommer jeg. Ingen stopper meg da :)”

Gutta skal nå ha sin første “album release concert” i Oslo 6 Desember, og det er billetter til denne konserten du nå skal få mulighet til å vinne. 

Det du må gjøre er følgende for å delta på IG

1. Rediger ett bilde av “The Main Level” med julefølelse 😀

2. Under bildet skriver du følgende: Ønsker å vinne billetter til @themainlevel sin “album release concert”  og da vil jeg ta med meg ___ og _____.  #themainlevel #concert # jul @jenniefashion #jennietml

 

For å delta på bloggen: 

Svare på følgende spørsmål i kommentarfeltet

1. hva heter The Main Level sin første singel?

2. Hvem er eldst av guttene i The Main Level?

3. Hvilket instrument spiller jenta i videoen “Blackout” når “Alex” ringer?

 

FOR Å DOBLE DIN SJANSE DELTAR DU BEGGE STEDER 😀

 

Jeg trekker vinner av tre billetter allerede på søndag 🙂

Lykke til

Klem Jennie 

84 kommentarer
    1. Kan du lage flere videor på YouTube-kanalen din? Da hadde jeg blitt så glad! Kanskje sånn tullesminkevideo??????🙏🙏🙏🙏😃😃😃😃

    2. 1. hva heter The Main Level sin første singel?
      Blackout <3
      2. Hvem er eldst av guttene i The Main Level?
      Laurent <3
      3. Hvilket instrument spiller jenta i videoen "Blackout" når "Alex" ringer?
      Trombone
      Er utrolig glad i gutta og hadde vært en drøm å få tatt med bestevenninnene mine på konserten! <3
      Email: annbjorglm@hotmail,com

    3. Hei:-) Håper veldig eg vinner konkuransen, har aldri vert på konsert med TML før.
      Her er det eg trur svaret er:
      1 Første singel heiter Blackout
      2 Både Laurent og Alex er eldst!!!!
      3 jenta Alex ringer spiller Trombone.

    4. 1: The Main Level sin første singel er Blackout😍👌
      2: Laurent er eldst🙈
      3: Jenta Alex ringer spiller trombone😋
      Vil veldig gjerne vinne. Jeg har vært fan av dem siden de starta å covre sanger😚 Jeg har bursdag på tirsdag så det hadde vært en super bursdagsgave😍 Håper jeg vinner😊

    5. Hei❤️
      Spørsmål1: Black out
      Spørsmål2: Laurent
      Spørsmål3: trombone
      Jeg skulle egentlig på konserten men så bestilte vi tur til Spania den datoen konserten er, men så måtte vi avbestille billettene😬 Kjipt men det positivt er at jeg kan dra på TML konsert🙈 Håper jeg vinner❤️❤️
      Klem Sofie,14

    6. 1. Blackout❤️
      2. Laurent❤️
      3. Trombone❤️
      Hadde blitt så så glad om jeg vant!❤️😘

    7. Mine svar😄
      1. Blackout var TML sin første singel
      2. Laurent er eldst
      3. Trombone spilte jenta på
      Jeg vil virkelig vinne❤️❤️

    8. Hei❤️
      1: Black out
      2: Laurent
      3: trombone
      Håper å vinne🙏🏼
      Instagram: @sofierasmussen01
      Klem Sofie,14

    9. Hei!❤️ 1: Blackout😍 2: Laurent er eldst☺️ 3: Jenta spiller trombone, tror jeg😂
      Håper jeg/vi vinner!💗 IG: @kamillabekkevold

    10. 1.blackout var den første singelen
      2.alex og laurent er eldst
      3. Jenta i videoen spiller trombone

    11. 1.blackout var den første singelen
      2. Alex og laurent er eldst
      3.Jenta i videoen spiller trombone

    12. 1) første singel fra the amin level:the main level, blackout
      2) Laurant er den eldste av guttene
      3) jenta i blackout spiller på en trombone
      Håper jeg har en sjanse til å vinne❤️😁👍🏼🙌🏼

    13. 1) første singel fra the main level er blackout
      2) den eldste av guttene er Laurat
      3) en trombone spiller jenta i videon på
      Håper jeg har en sjanse til å vinne

    14. 1. Blackout var deres første singel.
      2. Laurent er eldst og født i mars, mens Alex er like gammel men født i juni.
      3. Jenta i videoen spiller trombone når Alex ringer.
      IG: helenes_nielsen
      Mail: [email protected]

    15. 1: Blackout☺️👌🏻💭
      2: Laurent💕👏🏻
      3: Trombone🍉😋
      Har veldig lyst å vinne, hadde betydd alt💗🍍👌🏻

    16. Svar på spørsmål 1) Black out
      Svar på spørsmål 2) Laurent
      Svar på spørsmål 3) trombone
      Jeg vil virkelig vinne🙈❤️
      Instagram: @sunnivatollevik

    17. Mine svar😄
      1. Blackout var TML sin første singel
      2. Laurent er eldst
      3. Trombone spilte jenta på
      Jeg vil virkelig vinne❤️❤️
      E-post : [email protected]
      Instagramkonto: Ninikonkpham
      (Jeg sender på nytt fordi jeg glemte å skrive kontakt informasjon)

    18. Heii! Jeg har støttet TML helt siden starten, og de guttene betyr seriøst alt for meg. Det hadde seriøst betydd alt for meg om jeg vant billetter til konserten dems i Oslo!!
      1. hva heter The Main Level sin første singel?
      TML´s første singel heter “Blackout”
      2. Hvem er eldst av guttene i The Main Level?
      Laurent er eldst av guttene!
      3. Hvilket instrument spiller jenta i videoen “Blackout” når “Alex” ringer?
      Jenta spiller trompet 😀

    19. 1. Den første singelen er blackout😍💘
      2. Laurent er aller eldst,men Alex er like mange år😊💘
      3. Jenta som Alex ringer spiller trombone💓
      Skulle egentlig på konsert men kunne ikke, men nå kan jeg😅💖

    20. 1. Blackout var den første singelen
      2. Laurent er den eldste
      3. Jenta Axsel ringer spiler på em trombone
      På insta heter jeg:marthafashion

    21. 1: Den første singelen heter ” Blackout ”
      2: Den elste gutten i TML er Laurent💕
      3: Jenta spiller på en trombone
      Instagram: @iselinbredesen

    22. 1. Den første singelen heter blackout
      2. Laurent er eldst
      3. Jenta som Alex ringer spiller trombone❤️
      Håper jeg vinner hadde betydd mye❤️

    23. 1. Den første singelen til The Main Level heter “Blackout”. 🙂
      2. Laurent er eldst av gutta i bandet. (Alex er like gammel og Sander er yngst) 🙂
      3. Jenta Alex ringer til i musikkvideoen spiller trombone. 🙂

    24. 1. Den første singelen er Blackout💘
      2. Den eldste er Laurent💕 (Skriver dette og.. Sander er yngst og Alex i midten)
      3. Jenta som Alex ringer spiller trombone 💘
      ~ Håper jeg vinner TML betyr veldig mye for meg💘 IG: J1niefashion 🙈

    25. 1) Black out
      2) Laurent
      3) trombone
      Instagram: @sofierasmussen01
      Håper VIRKELIG jeg vinner🙏🏼❤️🙈

    26. 1. hva heter The Main Level sin første singel?
      Den heter Blackout!
      2. Hvem er eldst av guttene i The Main Level?
      Laurent er eldst! (Alex er født i samme år, men Laurent har bursdag i mars og Alex i juni).
      3. Hvilket instrument spiller jenta i videoen “Blackout” når “Alex” ringer?
      Hun spiller trombone!

    27. 1. Den første singelen heter blackout
      2. Laurent og Alex er like gammle, men Laurent er 3 måneder eldre
      3. Jenta Alex ringer spiller trombone

    28. 1. Blackout
      2. Laurent
      3. Trombone
      Hadde betydd så utrolig mye for meg om jeg hadde vunnet så jeg kunne få dratt på denne konserten! Det er alt jeg ønsker meg og jeg har så sinnsykt lyst til å dra å få med meg denne konserten for jeg vil virkelig ikke gå glipp av den!!❤️

    29. 1. Blackout
      2. Laurent og Alex er like gamle men Laurent er født tidligere på året
      3. Trombone

    30. 1. første singel er blackout
      2. laurent er eldst
      3. jenta alex ringer spiller trombone
      er så store fan av de, så hadde vært gøy og vinne, hihi

    31. 1. Guttene sin første singel heter Blackout
      2. Laurent er eldst av guttene
      3. Jenten Alex ringer i videoen spiller trombone
      Dette er eneste mulighet for at mamma og de skal la meg reise, så det hadde betydd utrolig mye å vunne denne konkurransen 💜

    32. 1. Den første singelen tml ga ut var BLACKOUT.
      2. Den eldste i gruppen er Laurent.
      3. Hun spiller trombone:)

    33. 1. Blackout
      2. Laurent fordi han er født 22. Mars 1994
      Så kommer Alex som ble født 20. Juni 1994
      Så kommer Sander som ble født 01. Januar 1996
      3. Trombone
      Om jeg hadde vunnet hadde jeg tatt med meg Victoria Vik og Ingvild Storm

    34. Den første singelen demmes het blackout.
      Den som er eldst av guttene er Laurent.
      Jenta spiller trombone ❤️❤️
      Hadde betydd utrolig mye å vinne!😍

    35. 1. Den første singelen til tml heter Blackout
      2. Laurent er den eldste i the main level
      3. Jenta Alex ringer spiller trombone
      <3 <3 <3

    36. 1. Blackout som kom ut i april 2014
      2. Laurent, som har bursdag 21.mars 1994
      3. Jenten spiller trombone
      Håper virkelig jeg vinner, guttene betyr alt for meg💗 Har brukt masse penger på dem, og gjør virkelig alt for dem

    37. 1. Hva heter The Main Level sin første singel?
      Svar: Blackout
      2. Hvem er eldst av guttene i The Main Level?
      Svar: Laurent
      3. Hvilket instrument spiller jenta i videoen “Blackout” når “Alex” ringer?
      Svar: Trombone

    38. 1. Blackout som kom ut i April 2014
      2.Laurent er eldst, Bursdag 21. mars 1994
      3. Jenta i Blackout videoen spiller Trombone
      Håper jeg vinner😻 Har utrolig lyst å ta med mine 2 beste venner som betyr utrolig mye for meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg