FØRSTE INNLEGG MED JULEGAVETIPS

Hei

//annonselinker

I går var jeg i Oslo og der la jeg merke til at julebelysning allerede var på plass enkelte steder, og da slo det meg at det faktisk ikke er så lenge til jul.

Jeg kom også på at jeg faktisk ikke aner hvordan julekalender jeg skal ha og ender vel opp med en enkel sjokoladekalender av den tradisjonelle varianten. 

Jeg har også fått spørsmål om å gi julegavetips her på bloggen, men jeg har faktisk ennå ikke laget meg en ønskeliste ennå. Nå var jeg inne på MAKESTYLE i dag for å bestille meg noen produkter og kom på at jeg kunne lage et lite innlegg med gavetips fra den siden. Jeg har laget to kategorier. Gaver under kr 100,-  Gaver under kr 200,- Dette er mer gaver å kunne gi til for eksempel venninner, mor, tante og søster 

 

TIPS UNDER KR 100,-

(Ser at noe er på tilbud, vet jo ikke hvor lenge de tilbudene vil vare, linker til produkter under bildene.

Neglelakker er alltid koselig og jeg hadde jo julekalenderen til Ciatè i fjor og syns de er veldig gode. Elsker duften “Love Spell” også. LINKER TIL PRODUKTENE LIGGER HER, trykk på prisenefor å komme til sidene: Neglsett Ciatè kr 49,-  Ciatè neglelakk gull kr 99,- Ciate neglelakk Love letter kr 99,-  Hand and Bodylotion “Love Spell”  fra Victoria`s Secrets kr 79,-   “Love Spell” Bodylotion kr 99,-

 

TIPS TIL UNDER KR 200,-  

Mye sminke i disse tipsene i tillegg til duft og pleie.

Øverst, utrolig kult palette med øyeskygger kr 149,- I midten cover and concealer Palette kr 149,- Nedest, blush palette kr 164,-

Deretter favoritt håndkremen min som var med i Oktober favoritter videoen min på Youtbe til kr 199,- og et flott sett med håndkremer på tilbud til kr 199,-. Trykk på prisene for å komme til sidene for produktene. 

 

Håper dere fikk noen tips og også noen gode tilbud. 

Hva ønsker du deg til jul i år?

Ønsker du flere innlegg med tips?

Klem Jennie

24 kommentarer
    1. Hei, kan du legge ut din ønskeliste på bloggen? Om hva du ønsker deg? Eller tips til hva vi kam ønske oss? 🙂

    2. Utrolig greit at du lager slike innlegg:) hjelper godt! Kunne du muligens lage flere slike innlegg med f.eks mere sminke, ting til rommet og kanskje klær?<3

    3. Tusen takk! Nå vet jeg hva jeg ønsker meg! Og hva jeg skal jeg skal gi i gave, for jeg har gått rundt helt siden august og tenkt på hva jeg skal gi til venner, familie og blablabla. Nå vet jeg i hvert fall hva NOEN skal få.
      PS; Helt grusomt det som skjedde i Paris i går 😢

    4. Jeg ønsker meg 2xu bukse, nye telefon jeg ønsker meg med men jeg orker ikke å skrive alle!
      Plis svar meg Jennie Sofie.

    5. Jeg kom på sånn 4 ting i full fart i går. PGA, at mamma og pappa skal begynne å kjøpe noen julegaver allerede neste helg. Det jeg kom på da er:
      1. Mac
      2. ipad mini
      3. Sminke Bord
      4.Speil refleks kamera

    6. Kan du lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul og om du kan lage et innlegg om din julekalender( om du skal ha) ??? <3 <3

    7. Hei Jennie👋 Det er supert at du legger ut slike innlegg! De hjelper en god del, håper du kan lage flere sånne!? Hvor kjøpte du kalenderen din i fjor? Kan du kanskje lage et innlegg (når du vet) om hva du ønsker deg?☺️
      Klem Anna🍍

    8. Hei😎 jeg bare lurer på om du kan legge ut en ny video der du sier hva du ønsker deg til jul og det du ønsker mest

    9. Jeg holder på å lage en ønskeliste nå, og det viser seg at det er en god del, hehe!
      Merkelig nok så inneholder ønskalista mye sminke fra USA og sånn🙂 Og, iPhone 6 er nok øverst! Du er veldig heldig som har den:)
      Haha, og bare så du vet det så ønsker jeg meg varme koseklær og tøfler også. Det er ikke bare det “elektroniske” som tar over!💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg