DU ER SÅ KALD

Hei

//Samarbarbeid

For et par dager siden da jeg var og gikk tur med familien, så fant mamma ut at jeg trengte en ny jakke. Det var fukt i lufta og selv om jeg elsker min “Jennie jakke”, så er den jo ikke vannavvisende/vanntett. Jeg er faktisk ikke så flink til å kle på meg etter været og heller ikke sååå flink til å høre på mamma og pappa når det gjelder hva man bør ha på seg. Sko og yttertøy er også noe jeg er dårlig på å se etter når jeg er på storsenteret, jeg fikk faktisk kjøpt meg gummistøvler først for en uke siden og “rapper” lillesøster sin vinterjakke om jeg syns det er kaldt. 

Etter turen som vi gikk var jeg kald og fikk liksom ikke varmen i meg igjen den kvelden. Det å se etter jakke på et senter er for meg et håpløst prosjekt, så jeg besøkte Junkyard 🙂 På nettsiden deres fant jeg mange fine jakker. Jeg falt helt for denne som du kan se ved å trykke //HER. Det er jo ingen regnjakke, men den er litt vannavvisende i stoffet og i tillegg veldig varm 🙂 Nå er jeg klar for å møte vinteren, selv om jeg håper høsten holder seg litt til slik som den er nå og solen må gjerne titte frem slik at jeg og “Jennie” kan gå på tur i sammen også 😉 Som flere av dere sikker ha sett liker jeg å ha lange jakker. Liker at den rekker lenger ned så jeg ikke fryser. Spesielt på vinter når du vil sette deg ned, så er det fint med en lenger jakke. 

En ting som var litt “dumt” var jo at når jeg var inne på nettsiden til Junkyard som du kan komme til ved å trykke //HER , var at jeg så utrolig mye annet kult jeg ville ha, he he. Nå er det bare å lage ønskeliste til jul. I tillegg var det salg der. 

Noe kult er at ved å bruke rabattkode: jennie ,  kan du nå få 15% på hele ditt kjøp frem til og med onsdag 11 november. 

Bare elsker blåfargen! 

Har du funnet din høst og vinterjakke eller passer fortsatt den fra i fjor 😉

Klem Jennie 

18 kommentarer
    1. Veldig fin jakke, du hadde bestilt.💗 Som høstjakke bruker jeg “Jennie” jakka fra kolleksjonen din. Den er veldig fin på høsten. Har også en parajumpers lignende jakka som jeg bruker på vinteren som jeg kjøpte i fjor❤️ Elsker bloggen din👍

    2. Jeg synes svea er sykt fine😍❤ men jeg synes de er alt for dyrt. Jeg ville ikke kjøpt en ytterjakke til 3500 kroner, men det varierer fra person til person😀😊

    3. Jeg har vinterjakke fra i fjor, men den er så sykt lang, og veldig stor på meg. Den er faktisk litt slitsom å gå med😅 (Fikk den til jul uten å ha prøvd den) Skulle ønske jeg fikk en litt kortere og mindre😳

    4. Elsker svea jakkene❤️ det passet bra med den rabattkoden, fordi jeg hadde faktisk tenkt til å bestille en svea jakke, eureka eller hva den heter, idag 😉 Takk😅❤️

    5. Sykt fin jakke❤️ Fikk lyst på den nå😂😂 Du er så heldig fordi du er så naturlig pen💕 Men kan du sjekke mailen fra meg?💕 Vær så snill å svar🎗🙌🏼

    6. Mi vinterjakke er jakka frå kolleksjonen din😎 Den grønne vinterjakka, den e sjukt varm og veldi go å bruke, bruka den faktisk kver dag. Eller ikkje akkurat kvar dag, eg bur jo på vestlandet😂☔️☔️ Eg elska den, og det var verdt å kjøpe deg😘 Stooooor fan!🙋🏼😍😘🙃

    7. Jeg har litt problemer med å fine vintersko. Å hva er det som passer inn nå? Så jeg håper du kunne hjelpe meg.😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg