ALT FOR LENGE SIDEN

Hei

Da ble endelig videoen ferdig opplastet og nå løper jeg ut av døra til trening. 

Alt for lenge siden forrige video med “Månedens favoritter”, håper det ikke skal gå like lang tid til jeg filmer en slik video igjen.

Det som er ekstra koselig med å legge ut en slik video er jo at jeg vet at mange gleder seg over at jeg gjør det og at mange også tar seg tid til å skrive koselige tilbakemeldinger. Slike ting gjør jo at jeg får lyst til å lage en ny video også. Det er også kjempekoselig at så mange abonnerer nå og jeg får til og med høre at flere har sett videoen før jeg i det hele tatt har rukket å legge det ut på bloggen 😀 Som abonnent får man jo varsling når jeg legger ut noe nytt. 

Håper du liker videoen 🙂

 Abonnerer du på min YouTube kanal?

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. bra video <3 er også veldig glad i julebrus ivartfall den brune men liker ikke noe cola eller svart brus som jeg sier 😉 husker du meg fra kolaskjen i Oslo <3 savner å snakke med deg ;( håper det ikke er så lenge til vi ses igjen <3 😉

    2. Åååå kjempe bra video Jennie!🦄☺️ Elsker videone dine, helt sånn serriøst!😍☄ Plis lag flere videoer?☺️💞💞

    3. Jeg liker også tvd💗 Men jeg venter på en ny episode siden jeg er i sesong 7 👏🏻 Du kommer til å eeeeelske sesong 6, det er favoritt sesongen min til nå men den er ganske trist siden Nina dobrev skal jo ikke verme på tvd lenger😭😭 Og sesong 7 er helt “saiko”😂😜 Du kan jo kjøpe alle sesongen på DVD siden de selger sesong 1-6 på DVD på platekompaniet👌🏻💗

    4. blir glad inni meg av å se bilder og videoer av deg <3 en ting skal du ha, du er virkelig den snilleste og fineste jenta jeg vet om <3 håper jeg en gang ser deg in real life! måtte bare få sagt dette i og med at det er leeenge siden jeg har kommentert, haha 🙂 kom også til å tenke på at jeg faktisk har lest bloggen din siden dag en, love you jennie sofie <33

    5. Jepp🙂 Ble abbonement a loooong time ago😁 Du e den fineste i verden, Jennie, mitt forbilde💗😝😍

    6. Jeg og ser på teen wolf . Det er så synt bra , jeg har sett alle sesongene til sesong 5 del B to gnager nå . Og jeg gleder meg sykt til del A komer ut i januar ❤️ Jeg digger Dylan o’brien som spiller stiles . Hvilken av karakterene er din favoritt ? Og hvilken skapning liker du best . Min favoritt karakter er stiles og skapning kanskje void stiles / nogitsune ❤️

    7. Hei hvis du vil se på en ny serie som er bra MÅ du bare se på en serie som heter Reign den ligger ute på netflix og er kjempe bra! Anbefaler den på høyeste punkt!

    8. WOW Jennie du er suuuuper pen og søt❤️Tipper mange har spurt deg om dere skal bli kjerster❤️Favoritt sangene mine er også Sorry og Hallo❤️🤓Den videon var helt super😊❤️

    9. Kjempe gøy video💕 Du er sååå kul og pen:-) Når jeg ser på videoene dine blir jeg alltid glad fordi du alltid er så glad og smiler super fint😄😄

    10. Åhh❤️ Super bra video Jennie👍🏽 Du er kjempe flink😻 Veldig mange fine favoritter🍁Elsker alle videoene dine😗

    11. Jeg følger deg på insta og leser bloggen din hver gang det kommer ur et nytt innlegg💕Du lager kjempe bra videoer💎Smilet ditt er perfekt💫

    12. Elsker bloggen din:) du er den fineste jenta jeg har sett når jeg ser på videoene dine så får jeg sykt mye motivasjon til og lage en slik video:)smilet dit får meg til og le vis jeg er lei meg ser jeg alltid på dine videoer og da får jeg et stort smil:)

    13. Åh! ELSKER videoene dine<3 De får meg alltid til og le<3 Men hvilket program bruker du? Håper kjempe på svar<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg