6 TING JEG ELSKER/LIKER OG SOM GJØR MEG GLAD

Hei

I dag blir det ett litt spontant innlegg. Jeg dro rett etter skolen på et opplegg for konfirmanter og etter det tok jeg bussen hjem. Satt med lekser helt til middagen var klar  og nå er det like før jeg blir henta for å kjøres til trenging. Jeg tenkte å ta noen bilder i photobooth og kom over effekten med hjerter over hode. Da poppet det et innlegg i hodet mitt. ” 6 ting jeg elsker” . Vet ikke hvorfor akkurat 6 men syntes det passet, men så ble det til 6 ting når jeg satte i gang.

1. Jeg eeeeeelsker å ha latterkrampe. Nesten le så mye at man får vondt. Hahahahahahah! Det er en av de beste følelsene i verden og hver gang jeg får det blir jeg så inderlig glad inni meg. 

2. Når jeg får fine bilder til bloggen. Da har jeg et selvskrevet innlegg,  nesten ferdig. Jeg blir ikke bare glad fordi jeg har noe å legge ut, men det er også fordi jeg er fornøyd med bildene og at  jeg derfor gleder meg til å legge de ut.

3. Jeg elsker å få brev eller ting i posten av dere. Fikk faktisk et brev i dag fra en som heter Dina og hun skrev så mye koselig. Det betyr så utrolig mye for meg og jeg føler ikke bare at jeg nyter det å blogge men at andre også liker det jeg gjør. 

4. Jeg elsker også når du våkner i senga, man er sykt trøtt og så kommer på at det er helg. At du bare kan legge deg ned å sove enda enda mer. Jeg er definitivt ikke noe A menneske så jeg elsker å sove lenge. Jeg sover kanskje litt for lenge men jeg kommer meg opp til slutt.

5. Dette er noe av det viktigste for meg. Nemlig venner og familie. Det lyser opp dagene mine. Jeg gleder meg alltid til å se venner og familie. Familien min er veldig støttende og hjelpsomme så uten dem hadde jeg ikke klart meg. Vennen mine gjør at jeg gleder meg til skolen. De er morsomme, tullete og vi har det alltid gøy.

6. Å føle seg ren er helt fantastisk. Etter å ha dusja og tatt av sminken. Nå kommer jeg med en liten “fact” om meg: Nesten hver gang jeg kommer hjem fra skolen hopper jeg inn i en kosedress, tar ut linser og tar av sminke. Vet ikke hvorfor jeg gjør det men blir mer avslappet av det. Konfortabel er vel det rette orde å bruke. Hahahhahaahah!

 

Dette er var jo bare 6 ting av de 100 andre jeg liker,  så om du ønsker flere slike innlegg er det bare å si i fra.

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Kan du lage en video der du viser hvordan romet dit ser ut?
      Foresten når kommer den lic race videoen?
      PS eksker bloggen din❤️

    2. Hei Jenni Sofie❤️Du er super pen😊❤️Jeg har også sent deg et brev❤️Det var rett etter at jeg kom hjem fra VIP-Lanseringen din på WOW❤️Det var super kult å se deg på ekte😊❤️Håper du har fått breve mitt og les det❤️😊 Også lurte jeg på om du skulle på om du skulle på Isac Elliot konserten i 19 Februar 2016.Jeg lese bloggen din vær dag❤️😊Jeg ELSKER den❤️😊

    3. Hei!
      Vet du hva? Jeg synes rett og slett du er helt fantastisk!
      Alt du sier og gjør… Jeg skulle egt. Komme til den JS feiringa i Oslo City, men det passa ikke…
      Ble så fryktelig lei meg. Men det er helt ok, så lenge vi/jeg får se de/det nydelige bildet/bildene
      av deg! <3
      Og foressren så liker jeg og alle mine venner deg veldig godt!
      Og snakker om hvor kul og perfekt du er! (Haha, det høres kanskje litt teit ut)
      Dilsa.

    4. Ja, jeg vil ha flere innlegg så ligner på det. Da får jeg litt mer inspirasjoner om hva jeg kan blogge om. Gjerne ta en tur innom bloggen min.

    5. Jeg vil så gjerne ha flere sånne innlegg, for det for meg til å tenke mer på det positive og tingene jeg liker når livet er kjipt 💋 Jeg er også veldig glad i å få latterkrampe, spesielt når det gjør vondt 😄

    6. Vil ha flere sånne innlegg likte deg veldig godt!!
      Vi ble jo litt mer kjent med deg nå<3
      6 ting som gjør meg glad
      1. Deg
      2. Videoene dine
      3. Stemmen din
      4. Bloggen din
      5. At du svarer på kommentarer(ikke alle men hallo du har også et liv!<3)
      6. At du er deg selv og ikke lar andre bestemme over deg!! Du er deg selv og det er det som gjør det såå perfekt<3 Glad i deg Jennie Sofie<3
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg