SUNDAY FUNDAY

Hei

Da er klokka stilt en time bakover og det blir enda tidligere mørkt ute enn før. Personlig liker jeg at det blir mørk tidlig. Det gir meg en indre ro kan man si. Hahahah!

Fra i går til i dag sov Petrine jeg over hos Tuva. Vi hadde en superbra kveld og vi la oss ganske seint. I dag våknet vi allikevel ganske tidlig, Kl. 08.00. Det vil jo si egentlig klokka 09.00 siden klokka ble stilt men det er fortsatt tidlig for meg. 

Etter å våknet fullstending gikk vi ned og spiste frokost og kledde på oss. Tuva og Petrine kom med en superidè at vi kunne ta noen bilder. Så vi sminket oss, tok et kamera og fant en stilig bakgrunn å ta bilder ved. Der tok vi masse koselige bilder i sammen. Noen av hverandre, to og to og noen alle tre tatt med kamerastativ og utløser. Det å ha venner som liker å ta bilder gjør det mye lettere å lage slike innlegg som dette. 


Alle med solbriller på hodet 😉

Tullete jenter<3

Hva liker du og dine venner å gjøre når dere er sammen??

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Vi liker som oftest å dubbe masse på dubsmash😂 så gøy det så ut!👌 Og vi liker foresten å spamme telefonene Til hverandre😂 jeg har ikke noe plass til noe lenger på telefonen min😂😁

    2. Vi pleier å ha photoshoot eller så kjøper vi noe på butikken og går til fotballbanen og snakker litt og spiller litt fotball💘💘 Vi pleier også å se film eller se på serier eller så stalker vi noen kjendiser😂😄 Koselige bilder😍😍😍😍🦄

    3. Jeg og bestisen min elsker og henge oppe og bare prate…hvet ikke hvorfor men det er bare så koselig!

    4. Så mange koselige bilder.
      Jeg og mine venner pleier å ta bilder, høre på musikk, slappe av, bare sitte å snakke, være på mobilene, og masse mer.
      God kveld! Klem Martha!

    5. Jeg elsker også å være med vennene mine💕 Du er super kul💕Og vennene dine😊 Du er såååå heldig som kjenner Marcus og Martinus😊😊😊

    6. jeg og vennene mine elsker å ta bilder. Særlig nå på høsten:)
      Spørsmål: Super fine uggs, hvem størrelse bruker du i sko?
      LOVE U<3

    7. Jeg har ikke venner. Blir skikkelig trist inni meg når jeg ser at alle andre har så gode venner unntatt meg.

    8. Så fine og morsomme vennebilder. Virker som dere har det gøy sammen. Jeg synes det er noe av det viktigste med venner. Ønsker deg en fin dag. ;0)

    9. Kan du se på bloggen min? Den heter friskusfolldal. Der legger vi ut bilder av trening, tipser deg til brae ting, og om bladet, som en vanlig blogg egentlig! Ikke så bra enda, men den blir kanskjee bedre hvis jegg får lov till å vise adressen herr! Se gjerne litt på den!
      Ikke for å være slem, men kan du snart legge ut noe igjen?! Jeg er veldig utålmodig!!!!!
      Du er sykt pen, hadde ønsket at jeg var deg!!!!!
      Kjenner du Stina Marie Bakken? Er dere venner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg