AUTMN IS HERE

Hei

For noen dager siden kjøpte jeg denne superfine kjolen og måtte bare ta noen bilder i den. Liker kjolen ekstra godt siden den har lange armer og rekker ganske langt ned. Det er jo høst og jeg er ikke så komfortabel i korte sommerkjoler på denne tiden av året. Da blir det nok veldig kaldt. Det var faktisk helt nede i -3 grader i dag tidlig. Valgte å matche kjolen med et stort skjerf som gjorde at outfitten fikk litt liv i seg og så den holder deg varm. Dette er jo ikke noe jeg vill gått med på skolen men en bursdag eller annen anledning. Jeg digga i hvert fall antrekket og vil nok bruke det flere ganger. 

Til antrekket slang jeg bare på noen svarte støvletter fra i fjorhøst.

Ønsker ikke si hvor plaggene er fra ettersom flere ser på det som reklame. Dette var rett og og slett en liten ide/inspirasjon til et kult og søtt høst antrekk.

Burde jeg lage flere innlegg med inspirasjonsantrekk for høsten???

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. Hei! Den kjolen var så fin😍Jeg vet at du ikke skrev hvor den er fra med vilje, men jeg vil virkelig ha en sånn!🙋🏼Har aldri sett en så fin høstkjole før💗 Hvor har du kjøpt den?🍍🍍

    2. Hei Jennie!!Du er så pen hele tiden,den kjolen var super fin:)Skjerfet var veldig fint!!!Du bør bli modell:)

    3. Jeg synes at du burde lage flere sånne inspirasjonsantrekk, spesielt for høsten, for det gir meg så mye inspirasjon, alt fra hva jeg får lyst til å kjøpe og til hva jeg vil tegne. Så koselig med litt inspirasjon i de grå hverdagene 😌 For meg er bloggen din veldig inspirerende, og jeg takker deg for det 💋

    4. det er jo absolutt ikke reklame å fortelle hvor antrekket er fra. du burde ikke en gang bry deg om at enkelte mener det er reklame, for det kan ikke kalles det om du ikke blir sponset, som da betyr å motta noe for å reklamere, og det har du vel ikke? Du har vel foreksempel sett innkjøpene til bethany mota? hun forteller hvor ting er fra, men det er alikevel langt ifra reklame!

    5. Hvis du i det hele tatt skal begynne å legge ut bilder av anntrekket ditt oftere, blir det vel litt teit å ikke si hvor det er fra?

    6. Hei Jennie
      Jeg ELSKER bloggen din og du gjør en god jobb for å være 14år og i tillegg gå på skole og fritidsaktiviteter. Du er en utrolig pen jente. Og jeg håper du alltid vil ha denne bloggen. I så fall kommer jeg til å lese den så lenge den finnes♡

    7. Hei jennie Sofie💖 Du er utrolig peeeen💖😊😘😍du er mitt idol ( og isac Elliot da😎😋😚☺️) kan du legge ut flere høst antrekk💖😊🍉 det hadde vært fint

    8. Den var kjempe fin<3 ønsker at du skal legge ut fler antrekk, men jeg synes også du kan si hvor det er kjøpt<3 det er litt lettere om man ønsker seg noe liknende da;-) synes ikke det er reklame!

    9. Eirin: Jeg syns ikke det, det er jo mer for å gi inspirasjon og man kan jo finne noe lignende også. Jeg syns selv det er teit at det blir sett på som reklame om jeg skriver hvor ting er i fra, men det blir det. Selv har jeg opplevd å ha sett antrekk fra butikker som ikke fins i Norge og da ser jeg etter lignende ting i butikker her hvor jeg bor. Eller at antrekket er alt for dyrt og da ser jeg etter noe lignende og billigere. 😀

    10. Jeg synes den kjolen var kjempefin og du kledde den veldig godt. Synes du bør legge ut flere klestips for høsten💕😊
      Ha en fin høst, pene Jennie Sofie😘

    11. Ja, det syntes jeg du skal gjøre 👍 Man får litt inspirasjon til hva man kan ha på seg 👚👗👖👟🍂🍁🍄🌻🌰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg