LAST UPDATES

Hei

Ahhhhhh…. Nå er endelig 10 kilo løftet fra skuldrene mine. Vi er midt i en periode på skolen hvor vi har masse prøver. Jeg opplevde det flere ganger i fjor og kanskje du også har opplevd det. I dag ble jeg i hvert fall ferdig med den vanskeligste prøven jeg har hatt. Huff huff…..De siste dagene har bare gått til mye lesing og pugging. Må nok dessverre gjøre litt mer av det denne uka, jeg har en engelskprøve i morgen, 2 musikkprøver på torsdag, en skriveøkt i engelsk neste uke og en prøve der vi skal kunne skrive alle landene i Europa + hovedsteder og det å kunne plassere de. 

Men det er bare å øve ikke og ikke noe annen enn det. Det som er vanskelig er jo å finne tid og det å gidde. Går jo på håndball og har flere møter og avtaler i uka, men her må jeg bare finne en rytme. Nå har jeg gjort lekser, blogget og skal videre til håndballtrening. Når jeg kommer hjem igjen skal jeg bare dusje og slappe av. Nyte resten av kvelden før jeg må legge meg og på skolen igjen i morgen. Kanskje se på litt ” TEEN WOLF” Det er en ny serie jeg har blitt hekta på. Typisk meg! Hahahahha

Ble utrolig glad da jeg endelig fikk til denne fletten på meg selv. “Hard work pays off”  Hahahha

I morgen kommer det noen antrekksbilder her på bloggen så ta gjerne en titt da. Vil minne om det på IG i morgen etter det er lagt ut.

Har du hatt noen prøver i det siste?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. Forrige gang jeg hadde prøve var sikkert en gang uti mai, så det er en stund siden. Flettene var utrolig søte, hvordan greide du å flette de på deg selv? Jeg greier ikke en gang vanlig flette på meg selv, kun på andre… 😉

    2. har ikke veldig mange, men har en del innleveringer da. Har samfunnfagsprøve imorgen, om 1 verdenskrig 🙈 også har vi spansk neste uke..

    3. Vi har også hatt den perioden hvor det har kommet mange prøver.. Jeg skal ha en prøve i M&H i morgen. Fikk ikke kriterier, så wish me good luck😊💕
      Må bare si dette (😂) —
      Vi hadde også om land i Europa og om plasseringer osv.. Ønsker deg masse lykke til med prøvene fremover!

    4. Syns det er gøy å lese at du har sånn de samme prøvene som vi hadde i fjor.😜 Vi hadde den Europa-prøven og gjetter at dere enten har hatt eller skal ha sånn USA-stat prøve.😅

    5. Ja æ hadde kapittel prøve i matte i dag og engelsk prøve på fredag og norsk prøve på torsdag
      PS eeeeeelsker bloggen din🎀
      Har du noen givewayer snart💭

    6. Ja, jeg har en naturfag prøve i neste uke på onsdagen, og samfunns fag prøve om to uker. Også side mål skrive økt i morgen.

    7. Utrolig søt flette! Prøver å få til sånn på meg selv også, heheh. Du er ikke alene om mange prøver! Lykke til med engelskprøve i morgen og de andre 🙂

    8. ja vi har hatt veldig mange prøver i det siste og i de ukene som kommer, vi har to prøver i morgen, tre neste uke og to uka etter der igjen og+sånn lekser til hver eneste dag i alle fag ca. veldig unødvendig spør du meg ahah, heldigvis får vi øve på skolen og gjøre noen av leksene på skolen også.

    9. Jeg ser og på teen wolf og er en stor fan. Min favoritt karakter er stiles for han er så morsom. vil gjerne ha en kom tilbake😊

    10. Ja, nå for tiden har jeg maaaasse prøver og framføringer. Forrige uke hadde vi framføring i samfunnsfag, prøve i naturfag, musikkprøve, rapportinnlevering og KRLE-prøve. Denne uka har jeg hatt/skal ha eng. Framføring, matteprøve, musikkfrømføring og lage en brosjyre om Nord-Irland + mye lekser. Neste uke har jeg også framføring i spansk. Huffamei….😆😖😁 Jeg går også på håndball, og m tre treninger i uka + kamp blir det vanskelig å finne tid til alt, samt. som jeg har venner i tillegg. Det er bare å stå på!

    11. Hei jennie Sofie jeg lurte på om du kunne lage en video som er ganske morsomt som er at du tar 2 bokser og tar sminke produkt i den ene og steder i fjeset som øyelokk i den andre boksen Og sån så tar du en lapp fra begge boksene vis du får øye skygge i den ene boksen og helle fjeset i den andre boksen må du ta øye skygge i hele fjeset håper du vil gjøre denne videon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg