HAN ER HELT FANTASTISK

Hei

Dere som har lest bloggen de siste dagene visste nok at jeg var på Jacob Whitesides sin konsert i går. Jeg må bare si med en gang at det har vært en av de beste konsertene jeg har vært på og at jeg hadde det skikkelig gøy. Ekstra moro at man kan stå så nærme scenen og at man ser artisten så godt der oppe. Jeg hadde også i forkant av konserten blitt spurt om jeg ville møte Jacob og det hadde jeg selvfølgelig lyst til. Jeg og Petrine fikk derfor møte han før konserten begynte. Det var krunglete å komme seg til det rommet de oppholdt seg i men vi kom dit til slutt.

Da jeg kom inn satt Jacob i sofaen med en kamerat og så One Direction på TV. Han smile og lo. Med en gang han så oss hoppet han opp, ga en klem og introduserte seg. Han spurte hva vi het og hvor vi kom fra. Han var ikke sjenert i det hele tatt og var flink til å holde samtalen i gang. Vi snakket om alt i fra hvor han var oppvokst til junkfood. Hahahahaha! Det var utrolig koselig å bare snakke. Jeg ville ikke stille han for mange spørsmål men heller bli med kjent med han som person. Syns det er enda koseligere og gir meg et bedre minne.

Vi tok selvfølgelig noen bilder, men siden han har kjæreste valgte jeg å ikke gjøre noe spesielt i bildet. Jeg syns selv det er viktig å respektere at en artist har kjæreste. Litt fordi jeg har mye respekt for dem og fordi jeg kunne settet meg i situasjonen selv om jeg hadde hatt en kjæreste som tok bilder med andre hvor de nesten kysset hele tiden. Det var hvert fall slikt jeg tenkte. 

(Det var faktisk en annen artist der som gjorde meg enda litt mer “starstruck”. Vil skrive mer om det i morgen<3)

Etter å ha tatt bilder, blitt litt mer kjent gikk vi ned igjen og gjorde oss klare for konsert. Før Jacob skulle opptre hadde han en artist til å varme opp. Etter noen sanger begynet de å gjøre klart for Jacob. 

Da han først kom ut på scenen begynte alle å skrike av full hals. Utrolig morsomt. Han sang flere sanger som han selv har skrevet men også noen coverlåter.  Han spilte også gitar og i tillegg fikk noen heldige jenter komme opp på scenen.

Før vi skulle møte Jacob:)



Var så heldig å få gå helt foran ved scenen og ta noen bilder.



Møtte også på super søte og snille Sval. Vi støter på hverandre ved flere slike anledninger og det er alltid like koselig:)

Jeg hadde hvert fall en AMAZING kveld, jeg tror jeg aldri vil glemme den.

Helt til slutt vil jeg gratulere min kjære Opa (bestefar) med dagen i dag! Han er fast leser av bloggen 😀 Alles Gute zum Geburtstag.

Hvilken artist tror du jeg møtte i går utenom Sval og Jacob?

Klem Jennie

14 kommentarer

Siste innlegg