PAKKE PAKKE, IGJEN

Hei

Da pakker jeg,  igjen…… Men denne gangen skal jeg hverken langt eller være lenge borte. Jeg er i gang med konfirmasjonsforbredelser og allerede denne helgen skal jeg på leir med de andre konfirmantene fra her jeg bor. Det blir sikkert gøy og jeg gleder meg veldig. Mange av venninnene mine skal også konfirmere seg og vi har allerede fått vite datoene for vår konfirmasjoner. Noen ganger tenker jeg at det er koselig å stå konfirmant i sammen med venninnen mine, men så tenker jeg også at om vi ikke konfirmeres samme dag så kan jeg invitere dem i min konfirmasjon.

Vi skal ikke reise så langt og blir bare borte fra lørdag morgen til søndag formiddag, men det er jo mye man må ha med seg uansett. Vi skal være mye ute, så da trenger jeg varme klær, så skal vi ha masse aktiviteter og da har jeg med sportsklær, så trenger man håndkle og faktisk mynter til varmt vann i dusjen, he he. Lommelykt fordi vi skal ha aktiviteter ute når det er mørkt også, og sovepose, liggeunderlag og mange andre ting.

 

Fint vær er det i hvertfall, “Sweather weather”  og i infoskrivet står det at vi bør ha med oss tykke sokker, for det er kaldt på gulvet, åååå høres koselig ut….tro det eller ei. Nå håper jeg bare på å få sove med vennene mine. 

Nå er i hvert fall baggen pakket til første konfirmasjonsleir.

Ønsker dere at jeg deler opplevelsen min her på bloggen når jeg kommer hjem? (Det er lov til å ha med mobil, så ikke se bort i fra at det kommer innlegg i fra leiren her og/eller på IG)

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Det er veldig kjekt å være konfirmant, det er også veldig mye stress. Spesielt når det nærmer seg. Vi kom på at vi hadde glemt å invitere den ene venninna våres som skulle ha konfirmasjonen sin dagen en etter oss, vi kom på det altså på fredag og vi konfirmerte oss på lørdag hun på søndagen. Så vi sendte hun en melding på facebook selvfølgelig og spurte om hun ville komme i konfirmasjonen våres. Og det kunne hun. Jeg ble veldig glad for det.
      Jeg hadde tatt veldig stor pris på om du hadde tatt tur inn om blogen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg