OSLO TUR MED GUTTA

Hei

Som noen sikkert fikk med seg i går, så var jeg i sammen med Alex og Sander fra THE MAIN LEVEL. Dessverre kunne ikke Laurent være med men vi hadde det i hvert fall veldig koselig. Jeg tok båten inn til byen og så møtte de meg på Aker Brygge. Vi spiste litt lunsj og etter det gikk vi i fra Aker Brygge til Colosseum kino.  Flere syns sikkert at det er ganske langt å gå men jeg syns det var veldig deilig. Jeg en person som elsker å gå turer, spesielt med den litt kaldere luften vi har nå, siden sommervarmen er vekk. 

Vi hadde faktisk ikke bestilt billetter på forhånd så vi gjorde det der. Vi valgte å se den norske filmen BØLGEN som jeg vet flere av dere har sett siden dere kommenterte på IG i går. Før vi gikk inn i kinosalen måtte vi kjøpe oss noe digg å kose oss med. Det ende faktisk meg at  jeg ikke spiste halvparten av popkornet mitt, rett og slett fordi jeg var helt inni filmen. Hahhhahha!

Men vi kjøpte i hvert fall det og tok noen selfies.


Nå skal jeg fyke av gårde på Jacob Whitesides konsert. Gleder meg masse til å se han opptre og møte han<3

Hva er din favoritt sang av Jacob?

Klem Jennie

13 kommentarer

Siste innlegg