HELT FANTASTISK

Hei

//Annonselink

Som dere sikkert vet er jeg nå hjemme fra Gran Canaria. Jeg har ikke blogget hver dag men det er fordi jeg ikke har hatt så mye tid. Jeg var faktisk med på Yoga 3 ganger i løpet av oppholdet, jeg er glad jeg fikk prøve det ut for jeg syns det var veldig gøy og bra trening. Hotellet hadde eget treningsstudio og treningssal hvor de kjørte flere typer trening, og det var veldig populært. Vi meldte oss på et par dager i forveien for å sikre oss plass, ogdet var en fin måte å starte dagen på med morgen Yoga. 

Selvom jeg ikke blogget hver dag har hvert fall delt flere bilder på IG, men det er jo mange av dere som ikke har det. Derfor tenkte jeg å dele noen bilder her som jeg tok en av de siste kveldene. Den kvelden hadde jeg på et antrekk jeg syns er utrolig fint. Måtte derfor ta bilde. I tillegg var det en fantastisk solnedgang jeg også tok bilder av. Noe jeg også bare mååååå dele med dere. Utrolig fin plass og flere har spurt om jeg anbefaler stedet og ja, det gjør jeg.  Trykk //HER for å lese mer om hotellet og se flere bilder om du ønsker det .

Topp 5 med hotell/reisemål

  • Utsikten og anlegget med palmer, stemning
  • Beliggenheten med kort spasertur til fine strender
  • Bassengene
  • Diverse spill, som biljard, bordtennig, airhockey mm
  • Gratis nett

 


Her er noen små kollasjer med bildene jeg har lagt ut på IG under oppholdet på Gran Canaria- De bildene over er også lagt ut på IG men syntes de burde stå for seg selv. Fargene var så fine!

 

Vil du se flere bilder fra mitt opphold så kommenter gjerne under<3
Kan lage et “bilder dere ikke fikk se” innlegg 😉

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Hei Jennie!
      Det ville vert kjempe fint om du ville lage et innlegg om de bildene du tok:-)
      P.s kleskolleksjonen din på WOW lever opp til forventningene👑
      -klem Maja

    2. Hei Jennie Sofie 😊💕 Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt det lange grå skjørtet og det blå korte skjørtet 👌😍 du har så god stil og du er nydelig fra topp til tå 👌☺️💕 Jeg hadde blitt veldig glad hvis du hadde svart meg på hvor du hadde kjøpt skjørta 💕👌👍😋 elsker bloggen din og deg ☺️✨ klem fra meg 💕💗

    3. hvor er den singletten/toppen du hadde på det siste bilde når du satt på benken ved den muren.. hvor er den toppen fra ?!

    4. Hei, jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men jeg lurer på når romvideoen din kommer ut? Du skrev i juli eller noe sånt at det nærmer seg veldig, så derfor lurer jeg.
      Elsker forresten bloggen din, og vil gjerne se flere bilder 😃

    5. Kjære Jennie!
      Du er en av de fineste, morsomste og snilleste personene i hele verden!!
      Det kan til og med en jente fra Drammen som aldri har møtt deg, men leser bloggen din og ser videoene dine, se og forstå❤️ Jeg vet at mange har forbilder som Selena Gomez(😍) og Justin Bieber og sånt..men du er mitt Jennie, akkurat du er den personen jeg ser opp til og beundrer og jeg vil alltid støtte deg 10000000000%. Det lover jeg! Jeg beundrer deg veldig for at du tør å være deg selv og ikke hører på hat og sånn fra andre. At du kanskje et den typen som er litt: Haters are my motivators(?). Jeg selv, er en person som er veldig usikker på meg selv og hadde vel aldri klart og ha en så populær blogg som deg! Så det et noe jeg virkelig liker med deg og beundrer deg for❤️ Men hvis jeg noen gang for møte deg eller du skal ha et meet up i Oslo eller Drammen, se etter en jente som ligger på bakken å griner, oki🙋😃
      Håper du hadde en fantastisk ferie og at du får en bra skolestart også😘😍
      Klem Juliette!

    6. Juliette: Så utrolig koselig kommentar å få. Hadde vært veldig morsomt å få til et “meet up” en gang. Det er ikke alltid like lett å lese alle de mindre hyggelige kommentarene som kommer på blogg og IG, men heldigvis drukner de dumme kommentarene i koselige kommentarer slik som denne du skrev. Tusen takk.
      Jeg håper veldig at Selena snart kommer på tour til Norge. Det får vi jo vite allerede i morgen om hun gjør 🙂

    7. Alice: Kjøpte ingenting på denne reisen bort sett i fra et par fake billige solbriller fordi jeg var uheldig og knuste mine. Da er det ikke akkurat noe å lage innkjøpsvideo av. He he. Klem

    8. Hvor på Grand Canaria var du jeg har leilighet i playa de mogan hvor var du
      Klem Dina Cecilie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg