INSTAGRAM KONKURRANSE

Hei

Da var det på tide med enda en konkurranse. Dette er nok en konkurranse for mange av dere fangirls der ute eller om du ellers bare liker å høre på ny og kul musikk. Jacob Whitesides kommer til Europa etter at hans forrige turnè solgte ut på rekordtid. “The Broke Billionaire Tour” er en unik turné der Jacob reiser rundt hele Europa med sin kritikerroste musikk og 4 oktober er det endelig Oslo sin tur og konserten finner sted på Parkteateret.

Du har mulighet til å vinne 2 billetter til konserten som er allerede nå på søndag klokken 18.00.  Da kan du enten ta med et familiemedlem eller en venn<3 Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:

1. Få tillatelse fra foresatte at du i det hele tatt har mulighet til å kommer (om du er under 18 år) Om du har gjort det er det bare å gjøre det som står under.

2. Del et bilde på IG med en screen shoot fra din favoritt musikkvideo/sang av han. Du kan også lage en kollasj med flere bilder eller lag en edit. Vær kreativ.

3. Under skriver du ” JEG VIL VINNE BILLETTER TIL JACOB WHITESIDES KONSERT PÅ PARKTEATERET 4 OKTOBER” 

4. Deretter tagger du meg @jenniefasion og Jacob @jacobwhitesides i teksten under bildet. 

5. Etter du han gjort det bruker du hashtaggene  #jenniesofieblogg #jenniefashion  #JWJSKONK

Trykk her og du kommer rett til YOUTUBE kanalen hans. 

Trykk her om du ønsker å kjøpe billetter

 

Jeg gleder meg masse!

Om du har privatbruker på IG, kan du gjerne legge igjen en kommentar her i feltet om hvorfor du ønsker å vinne 2 billetter til konserten. 

Klem Jennie

 

21 kommentarer
    1. Hvor er konserten?😘 Vis jeg kan være med.. Også vis jeg hadde vunnet.. Og vis du skal dit😂❤️ Såå vil jeg møte deg og ta bilde med deg..😍😍😂

    2. Jeg vil vinne to billetter til konserten til Jacob fordi han har inspirert meg lenge. og jeg har hørt på musikken hans og den er sånn serr skikkelig bra! Han er en av favorittene mine. Og han er super kjekk. Hvem vil vel ikke til den konserten? i så fall så har jeg veeeeeldig lyst til dra på den konserten fordi han er den absolutte favoritten min. Hadde blitt verdens lykkeligste om jeg vant!<3

    3. Jeg har sendt deg en dm på instagram å jeg vet du ikke kommer til å svare for du får kjempemange dm på instagram så.. jeg håper du tar deg tid til å svare på dette 🙂 Kjære Jennie Sofie

    4. Nå sitter jeg og griner sånn serr, tenk at jeg kanskje kan vinne biletter til Jacob Freaking Whitesides!!! Jeg skal så melde meg på denne konken her!! Jennie you made my day

    5. Han er bare en stor inspirasjon for meg, og jeg elsker han virkelig. Hans musikk er bare helt hærlig. Venninna mi og jeg begynte å gråte for at vi fant ut av han kommer til Norge, så det hadde betydd så mye. Jeg kan bare ikke beskrive hvor mye jeg elsker han og musikken hans. Musikken hans har hjulpet meg virkelig mye gjennom hverdagen. Han er min helt kan du si. Så det er grunnen til at jeg børr vinne 🙂

    6. Eg vil vinne for eg har utrolig lyst til å dra på konserten men har ikke penger til billett. Hadde vært utrolig om eg vant. Hadde betydd alt😍

    7. Hei.
      Jeg er en mor på to barn som elsker Jacob whitesides. Begge barna mine har hørt på sangene hans for så lenge jeg kan huske. En av dem har til og med en fan-bruker, hvor hun legger ut bilder sv han med fans eller videoer av han, og fakta om han og hvor han er den dagen hun poster noe. Hun bruker hele dagen hver eneste dag for å holde fans oppdatert, hun skriver på engelsk sånn at de fleste som er fan skal få vite litt. Jeg og mannen min har leita etter konkurranser som som dette for over 1 uke, fordi vi ikke har råd til å kjøpe billetter til dem. Jeg vet det høres rart ut siden billettene egentlig er billige, men vi har økonomiske problemer og jeg vil ikke svikte døtrene mine. Jeg har sett på brukeren hennes og jeg har sett hvor mye hun vil møte han.
      Vær så snill la meg vinne disse billettene

    8. Jeg vil vinne disse billetten fordi jeg elsker Jacob whitesides. Jeg har sånn seriøst et stort problem jeg sitter og ser på videoer av fans som forteller om hvordan det var å møte han.jeg hører BARE på musikken HANS. Jeg bare elsker han så mye fordi måten han er så snill mot fansene sine, måten han overrasker dem. Måten han bryr seg om fansen sin. Jeg hører på musikken hans både bort til skolen og når jeg går hjem, jeg hører også på sangene hans når jeg har muligheten. Folk gjør narr av meg fordi at jeg bare hører på hans sanger, men det er ikke for å børe slem da hege😅 Jeg håper virkelig at jeg vinner disse billettene pliiiis

    9. Hei😀 Jeg vil vinne fordi jeg tenkte å ta med venninna mi som har busdag på lørdag men kan dessverre ikke komme😓😓 Håper jeg vinner♥️♥️

    10. jeg har fulgt med på han utrolig lenge, og jeg digger sangene hans. jeg ble mer obbsessed av han for en eller annen grunn, og nå er han en av mine idoler. sangene hans hører jeg på uansett hvilke humør jeg er i. jeg var på ferie da billettene kom ut, og vennene mine fikk tak i meet&greet, noe som var utrolig dumt for meg for da endte jeg opp med å ha ingen å dra med – utenom en. den personen er bestevennina mi, og hun er en utrolig stor fan av han, men har heller ikke billetter. derfor ville jeg vært utrolig bra å vinne disse billettene ettersom at det blir en overraskelse for henne, og en fantastisk opplevelse for oss begge! vi begge har fulgt med på måten han gikk fra å lage covere av sanger helt til nå, og vi er begge stolte over han.
      jeg har vært fanbruker av han. i oktober 2014 fikk jeg en tweet og en follow fra han, og gjett om jeg ble glad? hvis en tweet fra idolet sitt gjorde meg så glad, hvor gladere blir jeg ikke da for en konsert med en av mine bestevenninner?

    11. Åååå jeg har så sinnsykt lyst å vinne jeg sitter å skjelver jeg har så lyst til å vinne billettene han er et stort forbilde for meg og jeg elsker han jeg vet denne meldingen ikke blir så lang men det betyr utrolig mye hvis jeg vinner❤️❤️❤️

    12. hei Kan du komme til ski storsenter snart?💚Har sinnsykt lyst til å møte deg!!🐬Er en STOOOR fan av deg!og du har inspirert meg så jeg har skikkelig lyst til å lage en blogg📱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg