GØY I BASSENGET

Hei

//Annonselink til Ving

Etter at gårsdagen for det meste var overskyet og det til og med begynte å regne litt var det helt fantastisk å få en skikkelig solrik dag ved bassenget. I går var jo jeg og familien å besøkte Lila der hun ferierte med sin familie og i dag kom de og besøkte oss litt her hvor vi ferierer. Det var kjempekoselig med enda en venninnedag, og dumt at vi ikke får flere dager i sammen her på Gran Canaria. Jeg syns det var veldig gøy at vi faktisk tilfeldigvis fant ut at vi skulle være her på øya samtidig og at det i tillegg var så nærme hverandre, vi fikk badet masse i sammen og hatt det veldig gøy. 

I dag var vi enda mer ved bassenget siden været var så fantastisk. Måtte ta flere is pauser ( bare 2 egentlig) og for å smøre seg meg solkrem. I dag har nok vært den beste dagen hvis jeg fjerner at jeg knuste solbrillene mine. ( SNUFS SNUFS)

Nå gjør familien seg klar for å dra inn til Puerto Rico, så kanskje jeg finner et nytt par der. Vi skal også kose oss ute og spise på restaurant. 

 

KJEMPEFINE  BASSENG HER PÅ SUNWING

Trykk //HER om du vil se nærmere på hotellet hvor jeg er nå. 

Tusen takk for mange tips om hva vi bør gjøre i mens vi er her på Gran Canaria.

Har du høstferie nå?

Klem Jennie

 

17 kommentarer
    1. Jeg har høstferie nå, og det er skikkelig deilig å ha skolefri. Jeg kom til Spania midt på natten på onsdag, og her er det varmt ( og mer enn bare varmt, det er så varmt at det nesten er kjedelig å spise is, fordi den smelter så raskt ).

    2. Nei, har ikke høstferie 😓
      Du er så heldig!!🙈Jeg vil også dit❤️Men skal du konfirmere deg?❤️❤️

    3. Hei Jennie! Hyggelig å høre at du koser deg. Det ser deilig ut. Har ikke vært i Gran Canaria før, men har utrolig lyst til å dra dit. Mormoren og morfaren min var Puerto Rico når de var i Gran Canaria. Hvilken restaurant spiste dere på?😊 Elsker bloggen din, du er bare helt topp❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg