I dag er jeg sikker på at det blir en….

Hei

…..superfin dag.

 

I går kveld bestemte familien seg impulsivt for å gå strandveien til Anfi del Mar som ligger 20 minutters gange unna om du går (med lillebror som er litt treg) i fra hotellet vårt. Det var en veldig fin spasertur og fikk meg til å glede meg enda mer til i morgen da vil skal til stranden på Anfi for å bade på den utrolig fine stranda der borte. Det var spesielt fint på vei tilbake da vi så alle lysene fra resturantene, hotellene og butikkene. 

Vi skal dra nå rett etter frokost til hotellet hvor en venninne av meg og familien hennes ferierer på og bade og kose oss i sammen med dem. Først på hotellet de bor på for så å dra på stranden og bade også. Vi så i går kveld at de leier ut tråbåter med sklie og det skal vi forsøke å få leid oss. Jeg husker vi gjorde det i Kypros for noen år siden. Det var utrolig gøy. Men nå skal jeg få smurt meg med solkrem og komme meg ut i sola. 

Ønsker dere en finfin dag alle sammen

I bassenget


Amfi del Mar i går på kvelden. Gleder meg masse til å se det på dagen!


Har du vært på Gran Canaria før? Gi meg gjerne tips om hva jeg bør oppleve i mens jeg er her.

 Klem Jennie

56 kommentarer
    1. åååh så bare helt fantastisk ut! Her hjemme er det regn og torden! Skal til Gran Canaria i desember, gleder meg! Kos deg videre!☀️😍
      Malin

    2. Eg har ikkje vert der. ☺️ Men kos deg masse der. 🌺 Ska du lage innkjøpsvideo når du kommer tilbake?

    3. Hei, Jennie!
      Jeg skal til Gran Canaria den 4. Oktober.
      Vi har reist dit alle år siden 2011
      Du burde besøke Playa del Ingles. Der er det ørken og en laaaang fin Strand.
      Det er og ett kjøpesenter som ligger 15 minutter fra Maspalomas og Playa del Ingles som heter Atlantico og det er sykt bra.
      En annen fin Strand er Amadores stranda ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Håper at du har det bra i Gran Canaria🍭🍭🍭👙👙👙👙

    4. Du burde reise til Mogan ( det er ca 30 minutter med buss fra Arguienguin ). Der er det skikkeli fint med mange båter å seilebåter! Det er også mye fine hus og blomster på di fleste ytterveggene! ❤️-klem

    5. Hei jeg vet ikke hvor i Gran Canaria dere er men hvis dere er i Playa del Ingles, maspalomad, burde dere dra til en resturang som heter Spisestua. Onkelen og tanta mi driver resturangen. Det er en skandinavisk resturang. De har masse godt der. Det hadde betydd mye 😉😊😌
      Klem Amanda

    6. Ja! Jeg var der i sommer, i en leilighet som ligger rett oppfor hotellet du bor på😉 Anbefaler å dra til stranda “Amadores”, der er det kjempefint☺️ Hvis du vil ha shopping burde du dra til Las Palmas, masse fine butikker💕

    7. Hei, vi har leilighet på Anfi del mar 🙂
      Anbefaler dere virkelig å dra til badelandet AQUALAND som ligger i MASPALOMAS! Eller PALMITOSPARQUE som også ligger i MASPALOMAS! Håper dere har det fint 🙂

    8. Du er heldig!😛 Jeg har ikke vært der, men faren min har:-) Han har vært på et badeland jeg tror det het Aqua Park eller noe sånt noe😊

    9. Du er en utrolig fin jente. Ser skikkelig sunn og frisk ut. Et godt forbilde for dine jevnaldrende 🙂 Kos deg masse videre, Jennie 🙂

    10. Hei Jennie
      Jeg har vært der tre ganger før, forrige gang var i påskeferien. Det var to super kjekke ting jeg likte veldig godt som du absolutt bør prøve….. Vi dro å kjørte go kart*, vi var også å re på hester litt høyere i fjellene. Det var veldig kjekt, håper virkelig du koser deg på Gran Canaria.

    11. Hei😃 Har vært i Gran Canaria ca 7 ganger💜 Vi drar til Gran Canaria ca vært år😊 Det er noe som heter Aqua land og palmitos park der👌 Aqua land er en vannpark (badeland) den er ute da🌟 Det er masse vannsklier der💜 Og palmitos park kan du dra på delfinshow, og se på forskjellige dyr🐶 Og i maspalomas er det et tivoli👌

    12. Du burde besøke palmitos park og aqualand!! Har vært begge plassene og det er så gøy for hele familien!

    13. Jeg var på Gran Canaria når jeg var 9💕Elsker det stedet…🇪🇸Når jeg var der, dro jeg på ubåtsafari!(hvorfor finnes det ikke en emoji for det?) men det var i vert fall kjempe gøy💗Vi så mange rare fisker og små haier🐠 Det er noe som jeg ville anbefalt!💕

    14. Hei, har vært der.. Men jeg var 8 år, så husker ikke alt jeg gjorde..😅Men jeg husker jo en del❤️Vi dro på båttur for å se på delfiner 🐬

    15. Me har leilighet på anfi del mar! Så me e der kvart einaste år, finaste plassen i heile verden<3 Visst du vil ha nokon tips til kor dekan bør reisa og kva dekan bør se e da berre å spørra!

    16. Hei! Har vært på Gran Canaria tusen ganger før og pleier faktisk å bo på Anfi del Mar og det er superfint der❤️ Du burde dra til Aqua Park på Gran Canaria. Der er det masse sklier og annet gøy! Du burde også dra til Puerto Rico og shoppe! Ha det fint på Gran Canaria! PS! Har dere vært på showet som er om kvelden på Anfi del Mar? Hvis ikke må dere dra!❤️

    17. Jeg var på Gran Canaria når jeg var 9💕Elsker det stedet…🇪🇸Når jeg var der, dro jeg på ubåtsafari!(hvorfor finnes det ikke en emoji for det?) men det var i vert fall kjempe gøy💗Vi så mange rare fisker og små haier🐠 Det er noe som jeg ville anbefalt!💕

    18. Gå en turløype oppover på et lite fjell, som heter Skagetoppen. På toppen er det også en turbok en kan skrive seg i, turen er ikke så lang så den passer for alle.

    19. Jeg har vært på Gran canaria veldig mange ganger, har ikke tellingen. Vi har hus rett opp vegen fra hotellet du bor på. Men jeg anbefaler å dra til mogan på dagen for å se på en fantastisk fin fiskelandsby og spise lunsj på havna. Jeg anbefaler også å dra til meloneras for å spise middag en kveld på senteret langs skjøen. Der finner du mange fine gourmet resturanter og får fantastisk utsikt. Porto de las nieves anbefaler jeg også. Det er på andre siden av øya da men der får du en helt annen opplevelse av en steinstrand stapp full av folk og en diger hoppebrygge også steiner uti havet å hoppe fra. Ellers er utsikten der utrolig fin for du får se de vakkre fjellene. Gatene i denne byen er også veldig fine.

    20. Jeg har vært det før. Det var kjempegøy . Jeg anbefaler å dra til badelandet “lago taurito” tror jeg det heter. Hvis du bor på hotellet som hører til badelandet får du gratis inngang. Men hvis ikke må du betale inngang. Det er litt lite men det er masse å gjøre der.

    21. Hei! Jeg har vært maange ganger og anbefaler helt klart Puerto Rico og Aqualand (aqualand var mye bedre enn forventet)! Jeg ville også anbefalt Anfi Del Mar men der har du allerede vært… Dødsfin strand der😍😍 håper du koser deg masse! (ps: jeg har og vært/bodd på hotellet du bor på nå (det er og kjempefint 😍)

    22. Var i Gran Canaria i sommer, og vi dro til en dyrepark som heter “palmitos park”. Anbefaler den skikkelig! Når du kjøpte billetten og var inn i området, hadde du full adgang vil alle slags dyreshow der. De hadde både papegøyeshow, annet fugleshow og delfinshow – som må være noe av det kuleste jeg har sett. Og for et par ekstra kroner, kunne man ta bilde med en ekte delfin! Også hadde de mange forskjellige eksotiske dyr der, til og med et eget akvarium-hus med mange forskjellige fisker. Turen var virkelig verdt hver eneste krone, spør du meg :))

    23. Hei Jennie!
      Jeg har vært på Gran Canaria vært år siden 2004 og elsker hele øya!❤️
      Jeg trives best i Puerto rico, for da er vi midt mellom både Anfi- og Amadores stranda😊 Har også vært i både Aqualand og PalmitosPark som ligger i Maspalomas, og der er det gøy! Det er jo også den nye parken i Puerto rico -Angry birds(eller noe sånt)- men den har jeg ikke vært innom, men den ser veldig bra ut!😄 Neste uke reiser vi ned til Arginguin og Puerto Atlantico, har aldri vært i Arginguin før, men det tror jeg blir veldig bra! Kos deg masse, og nyt resten av tiden i paradiset!☀️

    24. “PALMITOS PARK” er en kjempe fin dyrepark med masse forskjellige dyr. Du burde også besøke “Amadores”. Det er en utrolig fin strand som jeg tror er en av Gran Canarias fineste✌ Ikke glem å besøke den fine byen Mogan! Det er en sååå koselig by. Masse fine båter, små butikker, restauranter, strand! Ikke glem å ta med litt brød eller noe sånt, fordi det er masse fisker der! Kos deg❤ Hilsen en som har dratt til Gran Canaria 9 ganger💜

    25. Ååå så kult! Var det gøy? 💘 vi gikk mest inne på et slags senter (der møtte vi noen norske som eide en resturant 😄) når reise dere hjem? ☺️

    26. Hei<3
      Anbefaler deg virkelig å besøke shoppingsenteret Atlantico:) Det har butikker som Berskha, clair's, zara, pull&bear og mange flere fine butikker. Å det tar bare omtrent 30 minutter å kjøre fra Arguineguin:)) Anbefaler også markedet som er hver tirsdag, det ligger rett ved siden av havna:) Der er det mange boder hvor de selger alt mulig rart!!! Uansett kos deg masse videre på Gran Canaria<3

    27. Hei! Når vi var der så var vi innom mange fine steder, og en av de er Palmitos Park! Det er en slags dyrepark inne i skogen, med delfiner og matsteder og masse gøy!

    28. Jeg har bare et spm: Fikk du alle klærne fra kolleksjonen din gratis? Eller kjøpte du de? Vær så snill, svar!😉 PS: Bloggen din er kjempebra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg