Denne uken

Hei

//Annonselink

Nå har endelig vi kommet frem til hotellet her på Gran Canaria. Vi bor på Sunwing i Arguineguin og jeg elsker hotellet og omgivelsene. Fantastisk utsikt utover havet og bassengområdet. Du kan se hotellet ved å trykke //HER

Jeg skrev at vi endelig hadde kommet frem, som ikke stemmer helt. Vi kom hit tidligere i dag, men det første vi gjorde var å pakke fort ut, hive på oss badetøy og solkrem og tilbringe ettermiddagen ved og i bassenget. Jeg gikk en liten runde på hotellet og jeg kan faktisk se hotellet der en venninne av meg bor. Jeg har også planer om å møte hun, noe jeg gleder meg masse til. 

Flyet hadde avgang klokken 09.00 fra Gardermoen i dag tidlig og flyturen tok 5 timer og 15 minutter. Jeg er heldig og klarer å sove når vi reiser, så jeg syns flyturen gikk kjempefort. Koste meg med god musikk og et blad også.  Jeg sov faktisk i bilen på vei til flyplassen, på flyet sov jeg i 2 timer og var litt i halvsøvne på bussen. Jeg klarer å sove alle steder. Hahahah

Vi har også stilt klokken 1 time tilbake så her er ikke klokka mer enn snart 19.00, så kan være at noen innlegg kommer ut litt senere enn vanlig. Skal selvfølgelig prøve så fort som mulig. 

Her er noen bilder fra den lille runden min på hotellet. Det kommer selvfølgelig mange bilder av mye annet den kommende uken og selvfølgelig av meg og familien også. Disse er også bare tatt med mobilen, tok ikke med kamera ned til bassenget. 

 

BILDER TATT MED MOBILKAMERA OG LAGT PÅ FILTER

TATT MED MOBILKAMERA, IKKE REDIGERT

Nå er sola på vei ned og det er rolig rundt bassenget, helt til lillebror kommer å tar bombehopp ut i bassenget i morgen. 

BILDER TATT MED MOBILKAMERA, IKKE REDIGERT

Liker du best bilder med filter eller uten?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Veldig fint i Arguineguin. Familien min har leilighet der. Anbefaler å dra innom senteret las arenas i byen Las Palmas. Der har de blant annet primark😊

    2. Hei! Var der i Mars i år, det er såå fint😍 Jeg anbefaler å spise vaffler på sjømannskirka som ikke er så veldig langt unna, også anbefaler jeg “amfi beach” 💘 det er den fineste stranda jeg var på i Gran Canaria, den er mye finere en de i Arguineguin😚

    3. Åh, så heldig. Lengter så tilbake til Kreta! Håper du får det kjempefint!❤️ Er det Lila du skal møte?

    4. Hei! Kjempe fine bilder!
      Jeg bare lurte på om du kunne lage innkjøpsvideo når du kommer hjem?<3
      Ha en fin ferie!

    5. Hei! Ville bare si deg en ting: jeg har merket at nesten hvert blogginnlegg du skriver for tiden har noe med “reklame” i seg eller samarbeid o.s.v. Det synes jeg ikke er så interessant å lese. Så jeg lurte på om du kanskje kunne ha skrevet om litt mer “vanlige ting”, hvis du skjønner hva jeg mener😊 synes det blir litt mye reklamering, konkurranser, samarbeid og sponsing:(

    6. Så fint!
      Uten kanskje 🙂 Fordi jeg vet ikke hvilke filter du bruker når du bruker filter 🙁
      Men jeg likte at du skriver hva du tok bilde med og om du har på filter eller ikke 🙂
      Men hvorfor laget du ikke en pakkevideo ??
      Klem

    7. Helene: Jeg blogger hele uken om oppholdet mitt på Gran Canaria. Når jeg har konkurranser blir det samarbeid. Mange ønsker seg konkurranser. Syns jeg har veldig lite reklame. Jeg har ingen faste sponsorer eller ekstra reklame på bloggdesignet utover Blogg.no sin reklame som alle må ha.

    8. Svar til Jennie: Det var ikke helt det jeg mente;(
      Eks: du blogger om kinopremiere (du har fått billetter og har konk), du blogger om sydenferien din og VING, du blogger om WOW.
      Og jeg synes det hele tiden er noe sånt, og DET er ikke så interresant å lese, det var jo ikke sånn før😕

    9. Helene: Men jeg blogger om mitt liv. Mitt liv er at jeg nå er på Gran Canaria med Ving. Mitt liv er at jeg har designet en kleskolleksjon med WOW, det er slik mitt liv er. Jeg lager videoer med venninner og blogger om hverdager og inspirasjon også. Det vil være vanskelig for meg å blogge om noe som ikke er livet mitt, men en annen sitt. Håper du finner en blogg du finner interessant.

    10. Hei! Har du lagt merke til at du er på “costa del kongsvik” hotellet? starstrucked, hehe! kos deg på ferie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg