HVA HAR SKJEDD!

Hei

I dag fikk jeg flere kommentarer og direktmeldiger på hva som har skjedd med bloggdesignet mitt. Selv tenkte jeg ikke det var noe spesielt før jeg gikk inn på mobil og hele designet mitt var borte og byttet ut med et helt enkelt uten header. Ble helt forskrekket og logget inn på MACEN med en gang for å se hva som hadde skjedd. Da jeg logget inn stod det en liten overskfift ” mobilvennlig design” 

Jeg fikk lest litt om det og kort forklart er det dette som stod. At det er en stor andel av leserne på blogg som kommentere via mobil og at det derfor var på tide med mobiltilpassend design. Så det vil si at de kommende ukene vil det være et standard mobildesign på bloggen min, altså via mobil.  Etterhvert vil det selvfølgelig også komme forskjellige design å velge mellom, men også egen designbygger for mobil. Det jeg syns var viktig er at det senere vil bli mulig å lage sitt eget design på mobil. Nå skal jeg jo snart begynne på nye header og nytt design og dette er jo noe jeg ser frem til. 

Om du ønsker å se bloggen min med det vanlige designet mitt må du bruke PC eller MAC. 

 

SLIK DET NÅ SER UT PÅ BLOGGEN VIA MOBIL. 


Uvant men jeg skal klare meg. Hahahaha! 

Nå reiser vi også på onsdag så har ganske stress. For det første må jeg pakke alt jeg trenger og vaske det jeg vil ha med, pluss at jeg må gjøre leksene for hele uka i dag og i morgen i tillegg. Så det er ikke bare å bare å reise i skoletid. Man må faktisk jobbe for det. Vi har heldigvis fått noe nytt og kult i huset som hjelper meg med motivasjonen. 


Leser du bloggen min på mobil eller via PC/MAC?

Klem Jennie

 

 

37 kommentarer
    1. Hei, jeg ville bare si at du er dødskul! Jeg har så mye å si men har ikke så god tid.. Men jeg har en fanbruker som heter jenniesofiexoxo. Skjekk den ut da vel :p ! – Mina <3

    2. Hei Jennie!
      Jeg er helt ny på å blogge. Har du noen tips til hvordan jeg kan få en interresant blogg? Hva jeg kan gjøre for å få flere lesere osv.
      Hadde blitt veldig glad for svar

    3. Hei😊 jeg lurer bare på om når du skal ta kontakt med vinnerne av gavekortet på caseapp? Jeg gleder meg bare så utrolig mye til å komme igang med designet…

    4. Jeg leser via mobil og har ikke hatt noen problemer med å lese bloggen din slik den var før det mobilvennlige designet kom! Har vært fast leser i over 2 år og liker bloggen din like godt nå som før💘

    5. leser den som regel på mobil 🙂 når det er konkurranser der man må finne forskjellige svar osv, bruker jeg pc 🙂 blir litt lettere <3
      fikk helt sjokk når jeg så dette, hahahahahah 😀

    6. Gratulerer med kul lightbox!
      Det viktigste med bloggen din er ikke det utrolig fine designe du alltid har. Men alt det bra og oppløftende du skriver. 😘 Jeg er innom bloggen din hver eneste dag (uten untak) å den har blitt en del av hverdagen min. 😊
      Håper du og Lila får en fin tur sammen😍 Jeg skal selv til Spania i høstferien, å jeg kan ikke veeente😃
      Hvor er det du og Lila skal? 😍

    7. Jeg leser på iPad og da kommer det vanlige designet opp! Jeg elsker bloggen din og det var veldig smart med lightbox:-)

    8. Jeg leser på iPad og IPhone.😄 Den lightboxen var superfin. 😍 Jeg leser bloggen din til vanleg. Og jeg elsker den 😋 #bestebloggever. ☺️😃😘😍😆😃

    9. Det samme har skjedd når jeg går inn på min blogg med mobil!!!!!
      Følger du med på Jenter sesong 6????? Håper på svar Jennie Sofie….ikke at spørsmålet var så viktig, men jeg liker å få svar<3. Klem

    10. Jeg leser bloggen din på iPad eller PC, det kommer an på om jeg er hos mamma’n eller pappa’n min. Så det første jeg tenkte når jeg hadde lest litt av innlegget var “hva søren er det hun babler om nå? Designet har jo ikke endret seg?”. Det tok litt tid før jeg skjønte at det bare var på mobilen hvor designet hadde endret seg. Jeg reiser i morgen til Spania, og jeg må og bli ferdig med alle leksene til i morgen. Heldig for meg var leksene latterlig enkle denne uken, og alle ble gjort på kanskje litt mer enn en time i går. <3

    11. jeg leser me iphone og mac 🙂 begge deler<3<3
      liker det like godt uansett jeg la egentlig ikke merke til det 🙂 Jeg bare liker å lese blogge jeg bryr meg ikke om designe jeg elsker blogge like mye<3<3
      gleder meg veldig til ny header<3<3
      Klem Tuva<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg