BYEN MED SØTNOSENE

Hei

For en hektisk og full helg. Har vært i byen både i går og i dag. I dag skulle jeg på førpremiere av filmen Descendants. Da vi kom fikk vi først litt å spise og drikke og så var det film. Helt ærlig likte jeg faktisk filmen. Jeg er en person som kan se DISNEY å kose meg. Det gjorde jeg nå også og vi begynte alle 3 å le. Alle 3 vil si Petrine, Tuva og meg. Jeg ville ha med disse på premieren og ble utrolig glad for at de kunne. Jeg tror og vet at vi har det gøy uansett hva vi gjør sammen. Vi har også ganske samme humor så vi får hverandre til å le masse og hele tiden.

Kom hjem ganske sent meg valgte å lage et lite innlegg siden det ikke ble noe i går.

 

SLENGBUKSE JENTENE, SE PETRINE i #WOWBYJENNIESOFIE


Vi tok disse bildene før kinoen av hverandre. #bringing the 70`s / 80´s back ! Hahahahha! Slengbukser og tykke,store olajakker med masse ull. Syns det er utrolig kult da. Jakka mi er fra WOW og buksa fra BIKBOK! Elsker det!

Har du lyst til å se filmen?

Klem Jennie

11 kommentarer

Siste innlegg