DERE ER DE HELDIGE

Hei

//Samarbeid

I dag virkelig bøtter det ned her hvor jeg bor. Det regner og regner og det er stor sjanse for at det gjør det der du bor også. På slike regntunge dager er det fint å kunne kose seg inne. Jeg har jo bloggen og instagram å holde på med og jeg liker å lage meg en god kopp te og slappe av med god musikk også. 

Andre tips til hva du kan gjøre er å lage noe. Enten endre på noen klær du har om du er flink til å sy, tegne, perle, bake, lage et fotoalbum med fine minner,  eller som 5 stykker av dere  nå får mulighet til….designe sitt eget mobildeksel.

Jeg har nå trukket vinnere av gavekort i fra caseapp.no og vinnerene ble: 

 

Maiken – hun vil ta vare på minnet av en fin strand hun tok bilde av i sommer.

Tobias – Endelig en gutt som vant og premien passer jo gutter og jenter. Han kunne tenke seg en alien emoji eller frukt på sitt deksel. 

Marthe – Vil ha en oppmuntrende quote <3

Sofia – Vil ha bilde av kjæledyret sitt som hun har mange søte bilder av.

Ida – Som som meg ønsker seg et årstidsdeksel og bilder av høstblader. 

 

Noe annet jeg elsker med høsten er koseklær og deilige gensere. På bildet under har jeg på “alice” genseren fra kolleksjonen min, min favoritt høstgenser, har den også i lyseblå.

 

 

Gratulerer til dere som vant, jeg tar kontakt med dere på IG eller mail og sørger for at dere får tilsendt gavekortkode.  Om du ikke vant, kan du jo sjekke ut nettsiden og kanskje dette er noe å sette på ønskelisten sin. Trykk //HER for å komme til Caseapp

Liker du konkurranser på bloggen?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Ja!💗😍 Jeg elsker når du har konkurranser💓💓 Hvordan er det du trekker vinnerne av konkurransene dine?😍😍
      PS: Kan du lage en oppdatert sminkevideo?😍😍 Det ville betydd så utrolig mye for meg og sikkert mange andre også💗 Jeg liker hvordan du sminker deg veldig godt😍 Og det hadde vært utrolig kult og spennende og se hvordan du sminker deg til daglig❤️❤️

    2. Det er fint med konkurranser på bloggen din:-)
      Selvom jeg aldri vinner er det spennende<3
      Skal du snart lage en roomtour??

    3. Ååå, nå ble jeg såååå glad!!!!😻💕Her sitter jeg og drukner i lekser og så bestemte jeg meg for å sjekke bloggen din, noe som alltid får meg i bedre humør, og så så jeg dette!!!🙀 tusen takk!!! Jeg gleder meg masse til å designet dekselet mitt sammen med katten min Milly, det kommer til å bli helt fantastisk og et minne for alltid!🐈📲 jeg er sååå glad i bloggen din- du er fantastisk💕💕

    4. Gratulerer så masse til vinnerene!
      Jeg skvatt! Jeg trodde det var jeg som ant 🙁 Jeg så liksom veldig raskt. Jeg så først på hva folk ville ha så så jeg en oppmuntrende quote det var det jeg ville ha så ser jeg på navnet så står det Marthe. Da ble jeg ikke så lykkelig allikevel.

    5. Hei det hadde betydd alt i verden om du sjekke dm på instagram<3 @kekeklw
      Vær så snill fiine deg <3 det hadde betydd så mye om du har tatt deg tid å se på det<3
      Klem Tuva<3

    6. Hei jenni sofi du har den beste bloggen eg har sett eg elsker vidjoene og bildene og det du skriver er veldig fint:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg