EF REUNION

//Sponset reise

Hei

Som noen av dere sikkert fikk med dere på IG i går var jeg på reunionparty med EF. Som sagt er det en liten fest der alle som har reist med EF denne sommere får muligheten til å dra på.  Der møter man sikkert på noen som man har reist med og det er en fin mulighet til å se hverandre igjen. 

Det kom faktisk 5 stykker som vi reiste med her i fra Norge. To av de bor jo helt oppe i Tromsø så det å se de igjen var utrolig koselig. Vi snakket masse hele tiden og det var også servering av pizza og brus. Det var også noen leker der og det var mulighet for å vinne ting. En av lekene var limbo så vennen mine og jeg bestemt oss for å være med til vi syntes at det ble for vanskelig. Men det var bare så utrolig gøy at vi fortsatte. Helt til slutt stod jeg fantastisk i finalen og gikk av med seieren. Hahahahahhaha! 

Jeg vant en Ipod touch som jeg valgte å dele med Mathias. Vi skal senere i kveld laste ned noen spill og hans favoritt musikk av Marcus og Martinus.


Vil du på språkreise neste år?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Skal på språkreise til New York for 3 uker neste år og jeg gleder meg helt ekstremt! Gleder meg enda mer av å lese alle innleggene om din språkreise også ((:

    2. jaaaa!! Men får ikke lov siden det er for dyrt siden jeg har konfirmasjon neste år også. Skal mest sannsynlig få dra i 2017 da!!💗💗💗

    3. Hei Jennie:)
      Jeg og noen venninner har skikkelig lyst til å dra på språkreise, men vi har ikke så veldig lyst hvis vi må bo hos en annen familie. Må man det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg