RADIOOOOOO

Hei

Endelig fredag! Jeg vet ikke om dere fikk det med dere men på onsdag forrige uke var jeg ikke bare på Oslo City og lanseringen av kolleksjonen, men jeg var også på SKOLEFRI. Jeg tror jeg nevnte det på IG men ikke her på blogg. Har vært litt opptatt så var først nå jeg satt meg ned selv og hørt på sendingen. Har vært der en gang før og det var like gøy, kanskje enda morsommere denne gangen. Jeg gjorde også noe jeg aldri har gjort før for dere: Hahahahahaha! Jeg kommer ikke til å si hva det er men du kan godt høre intervjuet ved å trykke HER.

 

Akkurat nå skal jeg på håndballtrening og ønsker dere alle en kjempefin helg

Har du hørt intervjuet?
Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Ja❤️ Du er jo flink til å synge du da 😍 savner deg😔❤️ Likte du godteriet jeg gidde deg på Oslo city ved wow kolaskje festen ?😆👍🏻

    2. Hei Jennie! Jeg synes du har superbra blogg, leser den nesten hver dag. Jeg lurer på om du skal ha Pakkevideo før du reiser til Gran Canaria i høstferien? Det er gøy å se på sånne videoer synes jeg, du er veldig flink med det! Du er forresten veldig pen! Håper du vil lage en sånn video igjen, jeg ser på videoene dine om og om igjen, de er så morsomme og du er så flink foran kamera og på video.

    3. Frida Viktoria: Hei hei.
      Jeg kommer dessverre ikke til å ha noen “pakk med meg video” før avreise til Gran Canaria. Jeg har alt for mye å gjøre før avreise og irriterer meg allerede nok over at jeg enda ikke har lagt ut del 3 om språkreisen. Det er jo heller ikke så mange som trenger noen “Pakk med meg video” for sommerklær nå akkurat. Koselig du liker videoene mine, og takk for kommentar. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg