Dekslene mine, vinn gavekort

Hei

//Samarbeid

Jeg får veldig mange spørsmål om hvordan deksler jeg har til telefonen min. Jeg kjøpte meg for ikke så alt for lenge siden iPhone 6 og da hadde jeg plutselig ingen deksler til telefonen min. Jeg har ikke like mange deksler nå som da jeg hadde iPhone 4s, for jeg opplever ofte at de dekslene jeg syns er fine bare finnes til de eldre iphone modellene enn den jeg har.

Jeg designet meg derfor 5 deksler selv hos www.caseapp.no som jeg er veldig fornøyd med. I tillegg har jeg et gjennomsiktig som er kjøpt i en apple-butikk. De har allerede noen ferdige design, men du kan også lage dine egne akkurat som du ønsker dem selv. 

 Siden jeg ikke har så mange deksler syns jeg å lage en video ble tullete, så tok heller noen bilder. 

 

 

De dekslene jeg laget meg før sommerferien er jo veldig sommerlige, kanskje jeg bør lage meg noen høstinspirerte deksler nå. 

I dag starter jeg også en konkurranse hvor 5 stykker vinner hvert sitt deksel fra caseapp.no Dere mottar da en kode som gjør at dere gratis kan designe dere et deksel eller bestille et design som butikken allerede har. Det du må gjøre for å være med i trekningen er å skrive hva du helst ville hatt bilde av på ditt iphonedeksel. (Venner, quote, kjæreste, frukt, natur eller noe annet) Husk kontaktinformasjon slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. Enten e-mail eller IG-bruker. Jeg sletter kommentarer som inneholder telefonnummer.

Klem Jennie
 

479 kommentarer
    1. Instagram: eirine03
      Jeg vil ha et bilde fra we heart it eller et bilde med mine venner på dekselet<3 har iPhone 5c, begynner å bli kjedelig med bare fargen blå.. håper på å vinne<3

    2. Jeg ville hatt bilde av alle jentene i klassen min, vi er så gode venner alle sammen så jeg kan ikke bare velge en! IG:@livh1225

    3. Jeg har veldig lyst til å vinne fordi jeg har så utrolig lyst til å ha et deksel med Marcus og Martinus på. På instagram heter jeg @allycecilie. Håper virkelig jeg vinner<3

    4. Jeg ønsker meg et deksel med Alien emoji👽
      Eller noe frukt som 🍋🍐🍍🍉
      Instagram: @tobiasdahle

    5. @josefinexf Insta bruker👌🏻💗Det jeg ville helst ha på mitt IPhone dekselll eer
      kanskje av Emojies f.eks disse ✨😘💗😍❤️💫 eller no. Elsker emojies💗💗💗👑😄

    6. Jeg ville hatt en collage med bilde av forbildene mine som deg m&m, tml, isac osv💘 ig: @juliiethomassen, @jenniesofie.edit 💘

    7. Enten et kult mønster eller noe tumblr inspirert💓 kanskje en ananas eller VENNENE MINE😍
      Sliter veldig(!!!) med å finne deksler som passer for meg. Pluss at jeg ELSKER, og jeg sier det gjerne igjen, ELSKER å designe sånne type ting. Og jeg finner alle egendesignede ting veldig dyrt, så derfor blir det aldri til. Så denne konkurransen passer perfekt til meg!
      Gmail: [email protected]
      IG: Siljefjhu

    8. Ville først bare si at dekslene du designet ble kjempefine!! Jeg har veldig lyst til å vinne denne konkurransen, har iphone 6, og har egt bare et deksel, lett i alle butikker, men finnes nesten bare fine til modellene under :/ men hvis jeg hadde vunnet ville jeg nok hatt bilde av en “galakse” på, for det er så fint! Håper på å vinne 🙂 hvis jeg vinner kan du kontakte meg på ig: andisinprivat 💛

    9. Hei✨ Jeg ville gjerne ha hatt en deksel av min søte tricolor kattepus Milly, for jeg har så mange søte bilder av henne!💕🐈 hadde vært utrolig kult med en deksel til hennes ære😸
      IG: sofijpus19

    10. Jeg ville hatt bilde av meg når jeg går på ski.(renn) Det høres kanskje litt rart ut, men jeg er en satser på langrenn, og det tar en stor del av hjertet mitt💛 Jeg har et bilde av meg, hvor det ser ut som at jeg går veldig proft. Det er jeg veldig glad i. Pappa tok det i fjor vinter på et “NM”.
      Jeg hadde blitt veldig glad om det faktisk skjedde!
      Hvis det skjer kontakt meg på ig: @ingeborgrolstad eller E-post: @[email protected] :))

    11. Oi så kult! Ville vært kult å hatt et hvitt deksel som med mange mustacher på😍 Elsker mustache❤️
      Instagram; hk0875. Jeg har iPhone 5C

    12. Jeg ønske å vinne💕 Jeg har planer om å gi dekslet til en veldig god venn av meg som også er søskenbarnet mitt👌🏼 Hun har støttet meg gjennom alt og hjulpet meg☺️ jeg er veldig glad for at hun er min venn og vil derfor gi det til henne, dersom jeg vinner🎀 Jeg ville hatt et bilde av meg og vennen min på det som et minne om alt vi har gjort sammen med en liten tekst, samtidig som jeg hadde skrevet et langt koselig brev til henne👍🏼 Hun er utrolig fantastisk💕 Vis jeg vinner så kan du kontakte meg på IG: @mariethen💕

    13. Åå så fine deksler du har! Fikk lyst til å designe noen jeg også nå. Hvis jeg hadde gjort det hadde jeg hatt en lys galaxy-ish bakgrunn med favorittquoten min på<3

    14. Ååååå håper virkelig at jeg vinner! Jeg ønsker med prikklik den med macroner! Bare elsker det dekslet! IG: @azizeboyar . Elsker bloggen din!

    15. Hei💗hvis jeg vinner, tror jeg at jeg ville brukt et bilde fra da jeg møtte Marcus og Martinus💘de er mine største idoler (+ Isac Elliot da)💗 IG: @kamillabekkevold

    16. Jeg vil gjerne ha bildet av en god venn av meg❤️og skrive en quote under om henne❤️ heter @monaa.hb på instagram❤️

    17. Jeg har utrolig lyst og vinne for har tenkt kjempe lenge og lage deksel av bilder med meg og Marcus & Martinus men har aldri fått lov av mamma… Men har så utrolig lyst på siden jeg kun har 2 deksler til mobilen min…. Så hadde blitt kjempe glad !
      – Ig bruker = @rikke_hh
      Hotmail= [email protected]

    18. Jeg tror jeg enten ville hatt bildet av noe god mat, dessert, drikke…😋🍓 eller kanskje et bildet fra er fint sted eller noe😍⛲️

    19. Om jeg fikk designe mitt egent deksel hadde jeg designet det med noen høstbilder foreksempel av høst”skog” og på det bilde skal det stå en qoute om høst🍁bare på engelsk!
      Om jeg vinner kan du kontakte meg:
      Instagram:Tonjesletvold
      Mail:[email protected] 🙂
      Mvh Tonje Marie💗

    20. Hei😊
      Jeg ville helst hatt bilde av meg og min aller beste venninne💖
      IG-bruker: Reginekm

    21. Jeg ville ha hatt enten min favoritt qoute med en søt bakrunn eller sånn marmor inspirert 😍det er så kult og fint!! Eller kanskje et bilde av meg og min aller bestevenninne!utvalget er stort og det er vanskelig å bestemme seg 😂
      Ig:Mallejoha❤️

    22. På dekslet mitt så vil jeg ha bildet av meg og bestevenninna mi som har vært bestevenner i snart 7 år ❤️ IG: kareneminerekslen 💛

    23. Hei jennie!💘🙈Jeg har også iPhone 6 og har ofte følt det samme om deksler💭Jeg håper jeg kan vinne det gavekortet! Jeg hadde nokk hatt lyst til et bilde av noen emoji eller såndre småe annanaser som deg😍👏🏻💘Instagram navnet mitt er @_jin_mr_04 håper jeg vinner!!💘💘🌸🌸 Klem din fan🙈💭💘

    24. ÅÅÅÅ de var nydelige!
      Jeg ville nok hatt et deskel med galaxy på fordi det er så inspirerende og kult.
      Du kan kontakte meg på mail som står i e-post feltet eller på instagram kikkine02.
      Elsker bloggen din og går aldri lei.
      Du er utrolig inspirerende og en fantastisk blogger som aldri må slutte å blogge.

    25. På dekselet mitt ville jeg hatt bilde av de fine vennene mine, sånn at hver gang jeg holder på med telefonen kan jeg se på bilde av mine verdens beste.❤️❤️

    26. Hei, først kjempe fine deksel😍 vis jeg vinner vil jeg enten ha mange forskjellige bilder av vennene mine og meg eller ett med teksten: if i die, don’t cry, look at the sky and say good bye💕
      Mail: [email protected]

    27. Jeg vet ikke om jeg kommenterer på riktig sted en gang, for jeg har aldri kommentert på blogg før😅 Men jeg har sykt lyst på likt deksel som deg!💗 De var sykt fine💛 Vet ikke hvem av de da😜 IG: Tuva.iselin

    28. Jeg vil ha av meg og venninna mi, et
      Kjempesøtt bilde💕 Hun er fantastisk😍
      Mangler også deksler, vanskelig med
      iPhone 6!😂 Så et deksel av oss hadde
      Vært Såå fint og praktisk!✌🏼️
      Kontakt meg instagram: henriette.simonsen
      Mvh Henriette😘

    29. Sorry har bytta IG-en min er Noraogkatti
      Det var jeg som ville ga av tanta mi som døde❤️❤️😔

    30. Jeg ville hatt katten min på mitt iphonedeksel fordi forrige uke var det noen naboer av meg som sa at vi måtte komme til dem angående katten min. Hun hadde vært i en slåsskamp og ble bitt av en annen katt. Naboen min er dyrlege så hun hadde tatt katten min inn i huset hennes. Jeg ble veldig Lei meg når jeg så at katten min, Figaro fikk mat hos de. Jeg er veldig redd for at Når Figaro er operert og har det bra igjen så vil hun heller gå til de å få mat, kos og oppmerksomhet. Jeg og Figaro har tillit til hverandre. Jeg stoler på henne og har et stort vennskap med henne! Vi er veldig knyttet sammen og jeg klarer ikke forestille meg at hun kan gå til naboene mine og glemme meg! Følelsene mine er redde for å miste Vennen min jeg har hatt best kontakt med. Jeg skriver ikke bare dette for å vinne dekselet jeg skriver det mest pågrunn av at jeg er redd for å miste en del av meg selv, katten min,Figaro. Du kan ta kontakt med meg : Email: [email protected] eller INSTAGRAM : livamargit

    31. IG: Elisabethnguyen_
      Jeg vile hatt designet min deksel der jeg har laget en layout, med alle venne mine. Fordi de betyr veldig mye for meg

    32. Hei Jennie 💕 Wow så kult. Har ikke iPhone 6 men har 5.
      Hvis jeg skulle valgt et motiv til dekslet mitt hadde det vært en søt quote som handlet om bestevenner. Trenger virkelig et deksel for det eneste jeg har er et fra Coop obs som er veldig dårlig kvalitet på ☺️ Det har flasset av masse.
      Håper jeg blir en av vinnerne
      Kontakt meg: [email protected]
      Klem Amanda
      PS elsker kolleksjonen din🎀🙈😘

    33. Hvis jeg hadde vunnet, ville jeg seriøst ” hermet” litt etter deg med makronene! Det var kjempefint♥ gratulerer med kolleksjonen hos wow btw♣♥♣
      IG : jenny_eikeland

    34. Hei Jennie!💛
      Vist jeg hadde vunnet, hadde jeg valgt å designe galakse deksel i masse forskjellige farger💗💜 hadde vært kult å vinne siden jeg har bare 2 deksler🙈
      IG: victoria.syversen 💗
      Hilsen Victoria💗

    35. Et rosa deksel med en quote på hadde vært kjempekult! Hadde passet fint med et nytt deksel, siden jeg bare har et igjen etter at jeg har klart å ødelegge 3dekseler😅Pleier å ha ganske dårlig lykke i konkurranser, men det er vel verdt et forsøk😁💕Instagram: @kristine_lofthus

    36. Hei Jennie Sofie😊 Fine deksler! Hva koster det å lage ett sånt deksel? Og en ting til kunne du lagt ut en video om hvordan du lagde den kolleksjonen? Ps: elsker kolleksjonen din!😘 stor fan av deg, du er mitt store forbilde.

    37. Hei! Jeg tror jeg villle hatt bilde av kanskje meg og noen venner, eller kanskje jeg ville ha skrevet noe sånn som du har på det ene:) Dekslene dine var veldig fine! @annikensalhus på instagram <3

    38. Jeg ville designet et deksel med en quote eller en diamant, fordi jeg blir veldig inspirert av qoutes! 🙂
      Min IG-bruker: @julie.soder

    39. Jeg ville hatt et deksel med hunden min på, har tatt noen ganske bra bilder av han.
      IG saruspriivat/sara_helgesen

    40. En del av tekstene til en av yndlingssangene mine🙌🏽eller venne/familiebilde💕
      Instagram: elinehaag

    41. Jeg ville helst ha hatt ett bilde av meg & bestevennina mi, jeg er super glad i henne❤️ IG : Anna.storvik

    42. Hei
      jeg vil vinne denne Giveawayen fordi jeg har knust mobilen og har ingen deksler til min nye Iphone. Hadde vært utrolig glad om jeg vannt denen giveawayen.
      Kontakt meg på:
      insta: manmeetkb_

    43. Heii kristine her jeg vil gjerne ha lagd et deksel med meg å kjæresten min på fordi han bor litt langt vekke så jeg synes det hadde vært litt kult om jeg kunne fått laget et deksel med meg å kjæresten min på! Klem fra Kristine
      Kjempe stor fan av den nye kolleksjonen din <3

    44. Hei jeg ville hatt bilde av marcus og martinus på et deksel!❤️
      På insta gram heter jeg: @marcusandtinusen

    45. Vist jeg vinner vil jeg lage et deksel med hunden min på💕 eller så vill jeg lage et deksel med emojen🍍🍍🍍🍍 fordi jeg elsker ananas😍 håper å at jeg vinner fordi jeg akkurat har kjøpt meg ny mobil, men har ingen deksler 😭❤️
      Kontakt info: ig: Elise_eie
      E Mail [email protected]

    46. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne et deksel med Marcus og Martinus på!!
      Det er utrolig vanskelig å finne deksel til min iPhone 5c
      + at det ikke finnes deksel av M&M, og jeg ønsker meg det virkelig mye
      Og hvis jeg hadde vunnet så hadde jeg blitt så utrolig glad!
      Instagram: auroraliinnea (2 i’er)

    47. Jeg vil designe dekselet med bilder av venner, eller noe motiverende som en quote 🙂
      instagram “idahaauge” eller så kan du kontakte meg på eposten om jeg skulle vinne

    48. Jeg ville helst hatt et bilde av en quote ” be yourself, everyone else is taken”
      Insta: tora_lid
      😚💜😊 håper jeg vinner💗😊

    49. Jeg ville hatt et Harry Potter inspirert deksel ! Siden jeg elsker Harry potter❤️ IG: annie.sonsteby

    50. Ville hatt et bilde av meg og en løve som ble tatt i Afrika, for å hele tiden bli minnet på hva jeg har opplevd:)

    51. Emoji frukt eller spnne emojiaper med rosa og grønn blomsterkrans😍❤️
      IG: SiljeEasthouse
      Håper eg vinner❤️

    52. Hei Jennie Sofie❤️ Jeg vil gjerne ha et deksel og designe et med meg på, men man kan ikke akkurat se at det er meg eller et deksel der jeg har tatt et bile av naturen for det elsker jeg👌 Jeg har bare instagram: ester_aakre

    53. Jeg ville hatt et bilde av venner, eller se hva de har på nettsiden✨
      Hadde blitt kjempeglad hvis jeg vant💎
      IG: sofbjoe02

    54. HEI JENNIE SOFIE😍😍😍😍😍
      Jeg ville hatt masse minner på mitt deksel💭
      men hvis det ikke gåran å ha flere bilder på et deksel 😕
      Så ville jeg hatt ett gruppe bilde av alle mine venner👍👭
      Ig: milli_1cool_2 👍
      Elsker bloggen din å håper veldig at jeg viner👍👍👍👍👍💙💙💙💙💜💜💜💜😘😘😘😘😍😍😍😍💗💗💗💗💟💟💟💟💟💟💟💗💟💟💟💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙😕💜💜💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    55. Hei jeg vil gjerne ha bilde av en venn på dekselet mitt, En jeg vil huske for alltid. Hvis du skal kontakte meg så send en dm på ig til @_julie_03_

    56. Jeg vill vinne ett deksel sånn at eg kan lage ett deksel med meg å bestevennene mine. Vennene mine krangler av og til og jeg vil ha et bildet det vi alle er på. Et tein på at jeg bill at alle skal vere venner og at det betyr like mye for meg ver å en av dem. Min instagram konto er: @themaiinlevell
      Jeg har den som bruker for å kunne ha insta

    57. Hvis jeg vinner,så vil jeg helst ha bilde av noter,vannmelon eller løvblader🎶🍉🍁
      Min IG:heddakriistine

    58. Jeg har lyst til å ha natur på dekselet hvis jeg vinner✨ Har ingen deksler som ikke er ødelagte til min iPhone 5😁😅 Så det hadde vært utrolig gøy å vinne💗
      Hvis jeg vinner kan du kontakte meg på min instagram: @emma_blystad💫

    59. På mitt deksel ville jeg hatt et bilde av Dylan o’brien eller et bilde av naturen. På ig heter jeg: hannavihovde

    60. Jeg ville laget en collage av venner❤️
      Eller laget et av Dylan O’Brian siden jeg har helt dilla på han nå😍😍😍 Eller et “The Maze Runner” inspirert😍😍

    61. Ville hatt bilde av meg og Tml eller bare tml ❤️ Møter dem kanskje om 2 uker 😍❤️
      @mikalsenh på insta

    62. Jeg ville laget deksel med bilde av mine beste venner/Min bestevenn❤️
      Eller så ville jeg ha lagd deksel med emoji💓💟🎀❤️💞
      Men aller helst ville jeg ha laget et deksel med bilde av mitt største forbilde, Heidi Løke💪🏼💪🏼
      e Mail: [email protected]
      Instagram: Victoriaeikrem

    63. Vil ha et bilde av marcus og martinus på det<3 hadde betydd utrolig mye å få vinne dette! IG: gurinilssen, håper virkelig jeg vinner!!<3<3 jeg har btw iPhone 5s<3

    64. Jeg ville ha designet ett der det var bilde av noen av vennene mine som jeg ikke ser så ofte så når jeg ser på dekselet tenker jeg på dem👭 johannalongfjeld IG

    65. Jeg ville helst hatt et bildet av vennene mine, for de betyr veldig mye for meg 💗 eller så ville jeg hatt en kul quote.
      IG: Martinekroken

    66. æ har aldri vært heldig på å vinn sånne konkurransa, men æ prøve alikavel🙊 har veldig gjerne lyst på et deksel av marcus&martinus, Innertier, Astrid S og Morgan Sulele🙆🏼😍 har veldig lyst på nytt deksel! har ett skikkeli kjedelig deksel som æ fikk av broren min fordi æ mått ha deksel å æ hadd ikke, så no har æ et blått deksel… heh, ikke den typen deksel æ villa ha😅 så da e herre en bra mulighet for mæ😍 så æ håpe æ vinn! æ hsr btw iPhone 5s. IG: gurinilssen 😚
      Hilsen Guri💗

    67. Jeg vile hatt en kolasj med mange forskjellige bilder
      Bilder som inspirerer meg, bestevenninne mine og meg,
      Fotball og ting som gjør meg glad! Som deg og marcus og martinus😍

    68. Jeg ville ha hatt en favorittbandet mitt, the fooo conspiracy, eller noe veldig kreativt som bare popper ut av hodet mitt 🙂
      IG: salwaha01

    69. Det kan hende jeg endrer mening etter vert for jeg har alt for mange ideer og tanker angående dette temaet med deksel.. He he, men for øyeblikket ville jeg hatt en collage av alle minnene jeg har hatt sammen med vennene mine de siste tre årene. Jeg byttet skole og ser dem nesten ikke lenger. Jeg vil IKKE glemme dem, så jeg ville samlet alle våre beste stunder sammen på et deksel jeg kunne brukt hverdag så jeg aldri glemmer dem og så jeg kan se dem når jeg vil 🙂

    70. Eg vil ha bilde av meg og mine 2 bestevenner som eg møter to ganger i året😕 vi har samme sykdom og derfor forstår vi kvarandre lett i vanskelige situasjonar, dei bur langt vekke og derfor møtes vi berre når dei skal hit😕 håper på og vinne fordi je vil ha bilde av dei på telefondekselet og har ikkje funne den rette sida og rette prisen😕😊
      Ig: mariell122
      Tlf: 993 19 323

    71. Jeg ville gjerne hatt et telefon deksel som hadde vært av meg og vennene mine på teateret det hadde vært så utrolig hyggelig!!
      Har ikke noen spesiell Mail men heter:
      IG: shsblue

    72. Eg ønsker meg et deksel med Isac Elliot på siden eg har ønsket det meg lenge, men vis du ikkje kan deg så ønsker eg med og eit med the fooo conspiracy❤️ IG-min er @solvor_reiseter, men du har vel sett meg på IG-din😜 Håper eg får, me. Det er sikkert noen som fortjener det mer enn meg💕
      Klem Solvor☀️

    73. Jeg ville laget en kollasj av bilder av Marcus&Martinus💕 Elsker dem såå mye, det hadde betydd såå masse å vinne😍
      IG: emilie_gunnarsen03💕

    74. Hei, jeg hadde ønsket meg blide av verdens beste katt❤️
      Han ble på kjørt av en bil. Jeg har lyst på er deksel så jeg kan minnes til han😺
      Instagram @neo_pus

    75. Jeg vil ha bilder av mine beste venner! Fordi dem gjør meg alltid glad, så derfor kan jeg se dem oftere❤️❤️
      IG: emmasberg

    76. Jeg ville hatt bilde av idolet mitt eller den gangen da han for første gang likte bilde mitt!😍😭

      IG: @anneoline1 💓

    77. IG: Idarognaldsen
      ville hatt bilde av meg og noen venner så jeg alltid blir minnet på hvor mye de betyr for meg! eller et fint og høstlig bilde.

    78. Jeg ønsker meg et deksel som det er bilde av Marcus og Martinus på❤️ Er super fan av dem😍👌🏽👌🏽

    79. Jeg ville hatt et deksel med vennene mine på, eller et deksel som ligner på dine😍
      IG: Victoriatvedt💕

    80. Jeg ville gjerne hatt bilde av klassen min fordi neste år begynner jeg i 8.klasse og da skal vi på en annen skole og det er ikke sikkert at jeg kommer i samme klasse som vennene mine og jeg er utrolig glad i dem og ja, det sier vel det meste 😉 Kontakt meg på Email: [email protected] eller Instagram: @karofor03

    81. Jeg vil ha et iPhone 6 deksel med vannmeloner eller med et bilde av vennene mine på💘💘
      Instagram: @karenceciliee 💗💗

    82. Hei! Eg ville gjerne ha hatt noe med galaksen eller et bilde av meg og vennene mine eller en donut! Kunne også tenkt meg et bilde av noe sommerlige en annanas eller noe!
      Konkakt: [email protected] og
      sa_har1105

    83. Jeg har så lyst til å vinne<3 jeg ville nok hatt et bilde med alle vennene mine eller noen fine quotes, eller kanskje makroner sånn som din! Jeg har så lyst på mange forskjellige har nok mest lyst til å få et med alle vennene mine på😜
      Gmail: [email protected]

    84. Jeg ville laget et deksel med meg og kjæresten min på. Jeg ville også ha gitt det til han, får vi har vært sammen i akkurat 6 måneder i dag <3

    85. Jeg ville hatt bilde av mitt marsvin som heter Bella men hun er dø nå😥😓 og nå som jeg bare skriver om henne begynner jeg alle rede nesten å grine 😂😅😥 men hun betydde så utrolig mye for meg og det gjør hun forsatt🙏🏻🙏🏻 og det er derfor jeg vill ha bilde av henne fordi jeg aldri vil glemme henne og hver gang jeg er på telefonen vil jeg huske på henne og der skulle det stå ” forever in my heart eller du er så langt vekke men føler du er så nær ☺️ Vet det sikkert er litt rart😂😂 men det er derfor🌸 kan sende bild av henne på insta til deg🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹
      IG: Sarahmarie2003
      E-post: [email protected]

    86. Jeg ville mest sannsynlig lage et bilde selv med et bilde av fotogalleriet mitt – med bilde av meg og bestevennina mi! Ellers ville jeg valgt et design som inspirerer meg.
      Instagram: @sainalove99

    87. Jeg ville hatt et deksel med høstblader🍁 pluss en quote som handler om at ikke har det like bra som meg🎀 Kanskje et bilde av barn i flukt for å minne meg på hvor bra jeg har det her i Norge🌟
      Eller så ville jeg hatt med klærne jeg har kjøpt fra den nye kolleksjonen din med din autograf på💗
      Har IPhone 5c og den er det veldig vanskelig å finne deksler til uten at de blir alt for dyre💗
      Håper at jeg vinner og skulle ønske du kunne lage et deksel til meg klem🎀

    88. Jeg ville hatt et med et fint quote på.💜 Er vanskelig å finne ett deksel får 5c så håper jeg vinner.
      IG: ingrid.sannes

    89. Jeg ville hatt bilde av Diamanter💎 Jeg elsket diamanter:)
      Eller frukt. Elsker dekslet med bilde av frukt på, sånn som det dekselet du har med franske makroner på! Bare elsker det:)
      [email protected]

    90. Hei 😀 Jeg tror nok kanskje at jeg helst ville hatt et bilde av meg og noen venner, eller et deksel som passer til høst/vinter 😀 Er veldig glad i høsten og vinteren så 😀
      Hadde vært veldig morsomt å vinne 🙂
      Instagram: charlottekjacobsen
      ~Klem

    91. hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått et deksel med frukt (ananas eller vannmelon er såå fint)❤️❤️
      IG: augustake

    92. jeg skal ha bilde av masse melon is for jeg syntes den isen er så god <3
      kontakt meg på tuvavigh på instagram 🙂

    93. Har akkurat flyttet, så ville gjerne ha et bilde av oss to😊 Håper jeg vinner! Instagram: smudash

    94. Jeg tror jeg ville hatt en quote eller noe med natur og gjøre☀️🐘🌴💗
      IG: nora.moen
      E-Mail: [email protected]
      PS: Jeg elsker bloggen din, og det hadde betydd veldig mye om jeg hadde vunnet💓💓
      Kan du lage flere videoer? Du er kjempe flink til og lage og redigere det😘😘👑

    95. Jeg ville hatt ett bilde av meg og noen venner fra da vi var på Språkreise i Eastbourne i sommer ☀️😊
      Instagram : Jennymariejs

    96. Jeg ønsker meg et deksel med en kul sitat eller kanskje en frukt som vannmelon<3 eller så ville jeg hatt bilde av med og bestevenninnene mine<3
      Instagram: elieline

    97. Jeg ville hatt bilde av enten meg å hunden min eller et bilde av hele familie min!💗 Kontakt informasjon: privatbv 💗☺️

    98. Jeg vil helst ha ananaser eller quotes på mitt deksel💚håpe jeg vinner! Elsker bloggen din!💘💓
      Ig: hedvig_sl

    99. Jeg ville hatt denne quoten om turn: Jump off the beam, flip of the bars, follow your dreams and reach for the stars⭐️Det ville jeg hatt fordi jeg ELSKER turn og det gjør meg veldig glad❤️Min email er [email protected] og instagram er emmi_108💖Klem

    100. Hei, hvis jeg hadde vunnet så hadde jeg enten brukt et bildet av vennene mine som jeg er så heldig å kjenne, eller noe som virkelig beskriver meg som et kamera, ballett sko eller kanskje bare et bilde av vakker norsk skogsnatur? Det er vanskelig og bestemme seg men hadde jeg vært så heldig å vinne så ville jeg nok ha designet det med et av de nevte motivene overfor. Takk for sjansen til å vinne en så flott premie. Stor fan. Klem<3

    101. Hei, hvis jeg hadde vært så heldig å få vinne, så hadde jeg nok valgt et bildet av de vakre vennene mine som jeg er så heldig å få kjenne, eller et annet motiv som virkelig beskriver meg som f.eks et kamera, ballett sko eller kanskje et vakker bildet av norsk skogsnatur? takk for den kjempefine muligheten til å vinne en så flott premie. Stor fan. Klem<3
      g-mail: [email protected] eller så kan du ta i bruk min andre/reserve g-mail kontoen min: [email protected]

    102. Eg ville ha hatt et bilde av hele fotballaget mitt eller av meg og bestevennene mine <3
      IG : @sofiellioteer

    103. Jeg tro jeg ville ha hatt en dato som betyr veldig mye for meg, sånn at jeg kan se på det og si til meg selv: du har det kanskje vont nå, men denne datoen må du huske på💗
      @siljekristinetl

    104. Ønsker meg sånn bilde av den lille hunden min 🐶 fordi at han gjør meg superglad og selvsikker, siden jeg har ikke mange venner som kan oppmuntre meg eller noe sånt<3 HÅPER du forstår meg ❤️

    105. Hei!
      Jeg villet ha laget collage ( bilder av meg, venner, familie, Thailand osv )💕
      Blir veldig glad om jeg hadde vunnet💕
      IG: montakanti01

    106. Hvis jeg skulle ordnet meg design på Iphone , så ville jeg hatt bilde av vennene mine på konfirmasjonen min, et ordtak om en bekjent av meg som har gått bort, smarte ordtak med fin bakgrunn (f.eks. Blomster), eller en collage av livet mitt.
      (Jeg har Iphone 5)
      IG: @nmarmyr

    107. Eg ville ha hat ein fin college med bilde av venner og bilder frå we<3it. På instagram heiter eg _amanda_marie_02

    108. Jeg vil ha et deksel med marmor bakgrunn, jeg elsker marmor!
      (Om jeg vinner, går det an å få deksel til macbook og ikke til iphone?)

    109. Jeg vil ha ett deksel med bilde av Laurent Kelmendi for han er favoritten min I tml 💗💗 Ig: mariannehegland

    110. Jeg vil ha et deksel med M&M😋
      Visst jeg vinner kontakt: @gunnarsenfeber på Insagram💕
      Tusen takk for at du har denne konken👀😱

    111. Hei jeg vil gjerne ha et deksel med meg og Marcus&Martinus på😚
      Om jeg vinner kontakt meg på: @gunnarsenfeber på ig😎✊
      Tusen takk for at du har denne konken🙋🏼🙋🏼

    112. Hei! Jeg vil gjerne ha et Marcus&Martinus deksel❤️
      Kontakt meg på: @gunnarsenfeber på ig om jeg vinner🍓

    113. Jeg ville laget et deksel som gjør meg glad og får meg til å smile hver gang jeg ser på telefonen min, litt usikker på om jeg vil ha et bilde av vennene mine og jeg eller om jeg bare vil ha et sommerbilde 🙂
      Instagram: mathildehnes
      Hadde blitt kjempeglad hvis jeg hadde vunnet!

    114. Hei, Jeg ville helst hatt bilde av alle vennene mine på et deksel🌟
      Elsker bloggen din😘
      IG: @lovisesorby

    115. hei jeg lurer på om de som har private instaer kan kontaktes??
      kan du pliis værså snill å svare på det? jeg lurer så fælt og det er jeg sikker på at andre gjør også 🙂

    116. Jeg ville laget en kul college av venner,random og bilder fra din blogg/bilder fra we heart it
      Tlf:48342509

    117. Jeg ville hatt ett bilde av meg og bestevenninen min eller ett med bilde av donuts! 🙂
      instagram: oda_tho

    118. Vist jeg vinner vil jeg har bilde av M&M og der det står “Marcus og Martinus” eller noe sånt😍😍 hadde vært sykt gøy å vinne😍
      IG: m_mfanpage
      Håper jeg vinner❤️
      Klem Victoria❤️

    119. Hei!
      Hvis jeg skulle ha laget mitt eget deksel ville jeg nok ha valgt et med bilde av hunden min på:)
      På IG heter jeg @stellahomlong 😊

    120. Kanskje av masse forskjellige emojies 🎀😙😍😘⛄️😙😂😎😑😆👾👃🏽🌳🐁🌿🌳
      Instagram: firestone00001

    121. Jeg hadde lastet oss et bilde av hele familien min❤️ Familie er det viktigste i livet, og jeg ville ha designet et bilde sv hele familien min.
      Instagram: sidekik_

    122. Hei! Nå sitter du vel å ser gjennom komentarene, haha, Ja, Ehm, Jeg ville hatt bilde av en Quote kanskje : Being Normal is Boring Med en Bulldog med bart, tihi c; Håper jeg vinner 😉 aldri gjort før o.o, Men ha en fin dag videre ;*
      Instagram: Tante_Johanne05
      EMAIL: [email protected]

    123. Jeg ville ha hatt bilde av forskjellige ting som makeoner, taco, kake, levende lys osv..
      Instagram: usalovers0001

    124. Jeg ville hatt et bilde med en venn eller noe med harry potter å gjøre (for jeg er stor fan). 💫✨

    125. På mitt iPhone deksel ville jeg hatt et bilde av meg og de to bestevenninnene mine som jeg er utrolig glad i c:
      IG: annbjorglm

    126. Jeg ville hatt et deksel med minions og en minion qoute som får meg til å smile hver gang jeg ser på det. Siden jeg alltid sjekker mobilen vil jeg alltid ha noe å smile for!
      Heter Taniaaofficial på Instagram 🙂

    127. Hei, jeg vil veldig gjerne vinne denne konkurransen fordi jeg har nesten ingen deksler. Det jeg ville hatt på mitt deksel er bilder av vennene mine, noe sommerlig, kule mønstre eller noen søte dyr
      Mail [email protected]

    128. Jeg ville hatt bildet av bestevennene mine eller et naturbildde.
      Stor fan av bloggen din!
      IG: emilierosnes

    129. Litt frukt kanskje, inspirerende kule bilder, eller kanskje en venn? Har prøvd å designe før, det var kjempegøy. Eposten min skriver jeg i epostfeltet!!
      Det hadde vært gøy å vunnet siden det egentlig er litt dyrt på nettsiden. Jeg liker hvordan du er mot leserne dine, mange morsomme ting for oss, ikke bare: “i dag gikk jeg på skolen med nytt skjørt.” Haha!

    130. Jeg ville hatt bilde av meg og en venninne som har flyttet fra Norge eller et bilde eller quote som betyr mye❤️Hadde vært så gøy å vinne😻 IG:Mathilde.aad

    131. Ville hatt bilde av meg og bestevenninna mi Addison som bor i USA for å huske hvor heldig jeg er som har henne. Og at jeg er veldig glad i henne

    132. Instagram: Sunnivatollevik
      Jeg ville hatt bilde av vennene mine eller en fin quote på dekselet☺️

    133. iPhone 4s 😀
      Hvis jeg vinner vil jeg ha et deksel med frukt eller dessert.🌈
      Instagram Victoria04_v
      🌸💐🌷🌼🌺

    134. Jeg ville skrevet:
      If you live to be 100,
      I want to live to be 100
      Minus one day, so i never have to live a day without you💗
      ig: evelynjbrooker

    135. Jeg tror jeg ville tatt ett deksel med hunden min eller med min bestevenn❤️❤️
      IG: Kristine__m ❤️

    136. Jeg ville hatt bilde av meg og kjæresten min eller meg og bestevenninnene mine.❤️Jeg tenker når man først skal designe sitt eget deksel bør man gjøre det med et bilde av de man elsker😍😍😘

    137. Jeg ville hatt en qoute på mitt deksel eller ett bilde som gjør meg glad, som bilder med vennene mine😍 emmastangeland på instagram👌🏼

    138. Hei jeg vil kjikkelig ha ett deksel jeg kan designe kjøl. jeg pleier og prøve og finne dekseler i butikken men jeg finner ikke det jeg vil ha så det hadde vært perfekt om jeg kunne designe kjøl jeg har veldig lyst til og prøve og designe noe fint som jeg kan ha litt lenge kanskje noe med familie eller venner😊
      IG:Charlottesh

    139. jeg har tenkt til å gi søsteren min en iphone 6 i bursdag så kunne hun designe sin eget deksel også så det er det jeg ville brukt gavekortet til

    140. Jeg ville hatt bilde av himmelen eller natur⛅️ Du kan kontakte meg på instgram: sigridnordby 💗

    141. Jeg hadde tadd bilde av meg og Isac Elliot, eller Hunden min ❤️ @mllunden på insta ❤️ Jeg håper at jeg vinner for jeg har aldri i mitt liv vunnet noe 🙁 klem fra mæ

    142. iPhone 4s
      Hvis jeg vinner vil jeg ha et deksel med frukt eller dessert😍😘
      Instagram victoria04_v

    143. IG- @jenniemartinsen
      Jeg er veldig usikker på hva jeg vil ha på for har så mange ting jeg ønsker meg!
      Ville nok tatt et høstinspirert eller med bilde av vennene mine og meg. Eller kanskje en quote, er veldig usikker 🙂
      Lykke til til alle som er med ; P

    144. Hvis jeg vinner denne konkurransen, vil jeg designe et deksel med et fint mønster i svart og hvit, og så ville jeg hatt mitt eget navn skrevet nederst på dekselet. Da blir dekselet unikt, og alle vet at det er JEG som har laget det. Hahah, håper jeg vinner<33
      IG: sigridg02

    145. hei. Jeg ville virkelig vinne denne konkurransen fordi jeg er veldig kresen når det kommer til å dekorere mobilen min og jeg har for øyeblikket ikke noe deksel og derfor er jeg veldig redd for å knuse den. Om jeg vinner vil jeg ha et deksel av meg og farmoren min, fordi hun dessverre døde forrige uke, noe som var virkelig trist. Derfor vil jeg ha et bilde av meg og henne på mobilen min, men å kjøpe sånne deksel er alltid så dyrt. Du kan kontakte meg på mail: [email protected] eller IG:Jfossberg

    146. IG: @aurorasandberg Mail: [email protected]
      Åhhh så kult!! Sparer til iphone 6s nå💕 så da kan jeg bestille et deksel og ha det kart til mobilen! Er selv veldig glad i ananasser, så jeg ville ha hatt enten det på eller bilde av meg og bestevennen min på👍🏻 Håper jeg vinner!

    147. Om jeg vant ville jeg hatt et tumblr inspirert bakrundsbilde med en qoute over❤️Håper jeg vinner!!
      Instagram: @Theeeeaaaa_ eller @Mittlivsomthea

    148. Jeg ønsker meg et deksel med et søtt mønster og morsome eller søte quotes ☺ hadde jeg vunnet vet jeg ikke hva jeg skulle gjort – hadde blitt så glad 💕 det er sjeldent (eller egentlig ALDRI) jeg vinner noe spesielt 😞 jeg har nesten ingen deksler til mobilen min men jeg bare ELSKER deksler ! det er akkurat som du sier at dekslene som er til ens mobil ikke er like fine som til andre mobiler (gresset er alltid grønnere på en andre siden av gjerdet vettu 😂 ) 💗 hadde vært utrolig gøy å vinne – du er et utrolig bra forbilde 😍 IG – @bekkenx

    149. Jeg ville hatt bilde av minions med quote, eller bilde av noen som betyr veldig mye for meg.
      For eksempel mine aller beste venner, eller familiemedlemmer.
      Instagram: Ingvildfagerlid

    150. Jeg vil veldig gjerne vinne et sånn iphone 6 deksel som du har med vannmelon eller et med quote.
      IG: @sarsel23

    151. Jeg ville hatt på mine favoritt emojis😜 Hadde blitt glad for å vinne for har ikke noen kule tlf deksler.
      Insta: @private_tilde

    152. Hvis jeg vinner ville jeg ha hatt bilder av : venner , mat eller en fin natur. Instergram : isabelsteene

    153. Ig: @hedvig_h.a
      Jeg kunne godt ha tenkt meg et deksel med godteri, inspirerende,fine bilder eller bare mange fine farger på.
      Jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde vunnet. Jeg har ingen deksler til min nye telefon så det hadde vært veldig nyttig❤💖💗

    154. Ig: @hedvig_h.a
      Jeg kunne godt ha tenkt meg et deksel med godteri, inspirerende ord med fine bilder eller bare mange fine farger på.
      Jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde vunnet. Jeg har ingen deksler til min nye telefon så det hadde vært veldig nyttig

    155. Jeg ville hatt Zinedine zindane sitt sitat: I once cried becouse i had no shoes to play football whit my friends, then I saw a man that have now feets and realised how rich I am.
      Fordi jeg synes det er viktig og minne meg selv på at det viktigste er ikke alt jeg ønsker og vill ha men også alt jeg har og hvor heldig jeg er som er frisk.
      Insta:Marte.i.stromsnes

    156. Hvis jeg vant ville jeg ha hatt ett deksel med bilde av da jeg møtte Marcus og Martinus i sommerferien, og skrive “MMer forever”<3 Har så syykt lyst til å vinne:)

    157. Jeg ville helst hatt noe frukt eks. Ananas eller vannmelon😍🍍🍉 eller noe høstete som noen blender eller noe☺️🍁🍂🍃 jeg heter @ada_arnesen på IG💛

    158. Jeg ville hatt bilde av mine bestevenner. De gir meg så mye glede så det å tenke på de hver gang jeg går på telefonen er jo bare fantastisk. Insta : lisamhag

    159. Jeg ville laget et deksel med marmordesign, det er utrolig fint! Hvis ikke ville jeg hatt et med bestevennene mine, de betyr alt for meg! Instagram: Olinelfelland

    160. Jeg ønsker meg veldig et deksel i marmor. Jeg ser det er veldig populært på mac, men jeg selv har ikke mac. Så ønsker meg veldig et marmor deksel for iphone.

    161. Jeg ville hatt bilde av marcus og martinus de betyr alt for meg!!😍😍 heter @marcusandtinusen eller @malin02 på instagram❤️
      Jeg beklager veldig hvist denne kommentaren har blitt sendt 2 ganger men hvet ikke om d funket eller ikke💗👌

    162. Jeg ønsker meg veldig et Deksel av meg og mine venner💖 hadde vært så kult å lage mitt egen, har aldri gjort det før⭐️
      Klem sophie❤️

    163. jeg ville gjerne ha hatt et emoji deksel, med noen av mine favoritt emojis. <33
      du kan kontakte meg på IG: @jessicalahman eller @masterjessi
      elsker deg jennie! så deg på wow oslo city <33

    164. Ville ha hatt en fin quote på dekselet som jeg kan lese hver gang jeg holder mobilen. Du kan kontakte meg på instagram: @alishaprivv

    165. Jeg vil ha et deksel av mine bestevenninner de støter alltid meg så de betyr veldig mye😍 hadde vært kult å vunnet, iphone 4😍😍❤️
      Insta:matsch02

    166. HEI JENNIE Jeg vill ha et jule inspirert deksel med en fin quote på til Iphone 5/5s Det hadde betydd mye
      Visst jeg er så heldig å vinner så kan du kontakte meg på mailen min: [email protected] Eller Instagram: Amaliehavard <3<3<3

    167. Jeg hadde helt klart valgt et lagbilde med de aller mest herlige og beste fotballjentene som finnes! Vi har holdt sammen i over 9 år nå, hver gang jeg ser/tenker på de smiler jeg, så det å ha et bilde av alle de 16 fantastiske jentene på dekslet og ikke bare som bakgrunn hadde vært supert!💗💋
      Kontakt:
      IG: @odaflotaker
      E-post: [email protected]

    168. Jeg ville hatt marmor på, eller et bilde av bestevenninne mine<3 // Jeg heter lundleonora på instagram:)

    169. Jeg ville gjerne hatt bilde av vennene mine,håndball&fotball laget mitt eller en quote💖 du kan kontakte meg på insta : @victoriajahr

    170. Jeg ville tatt ananas eller donuts. Jeg er virkelig svak for donuts…
      Om jeg vinner, kontakt meg på instagram; @wchristinae ♥

    171. Jeg ønsker jerne ha et deksel av Macroner
      Du er kjempe pen du er så flink jeg elsker bloggen din

    172. hei jeg ville hatt et bilde av bestevennen min siden vi var jo bestevenner før hun døde
      i fjord i en ulykke, og jeg er veldig glad i henne. håper jeg vinner og at du leser dette jennie s.
      epost:[email protected]

    173. Jeg vil gjerne ha et deksel med bilder av meg og vennene mine. Jeg har nesten ingen deksel fordi heg har iphone 5c, og de finnes i veldig få butikker, alle jeg finner er veldig stygge. Det går nesten bare ann å kjøpe på nett. Så dette blir en fantastisk mulighet for meg.

    174. Hei jeg syntes det høres sykt kult ut og designe sitt eget deksel, jeg vil ha bilde av vennene mine som står på penny board ute som jeg har tatt 👌🏽👍🏽
      IG: steffinielsen

    175. Jeg ville laget en collage av venner😍❤️ Eller et av Dylan O’Brian, siden han er så utrulig fin😍😍😍😍 -Eller et som er “The Maze Runner” inspirert😊😍
      Instagram: Juesre

    176. Hei!!
      Jeg vil gjerne ha et desken av isac Elliot😍💖
      På instagram har jeg privat profil men det går vel bra??😚
      Uansett jeg heter AmalieDybli på instagram😊😚

    177. Hei
      Jeg ville ha lagd et deksel til en av vennene mine.
      Hun har flyttet.
      Om tre uker har hun bursdag og jeg skal endelig besøke henne for første gang på tre månder.
      Da skulle jeg ha tatt det bilde jeg har av oss på leirskolen.
      Vi dro på leirskolen rett før hun flyttet.
      Et deksel av oss to og alle di andre i gruppa vår tror jeg hun hadde blitt veldig glad for. Jeg savner henne skikkelig og tenker dette som på en fin mulighet til å gjøre noe fint for henne.
      Hun bor nesten tre timer unna meg.
      Du kan kontakte meg på mail.
      [email protected]
      Med kjærlig hilsen Anja.

    178. Jeg glemte å skrive kontakt informasjon så jeg skriver en ny😝
      Jeg ønsker med et deksel av meg og mine venner, det hadde vært så kult å lage sitt eget deksel og jeg har aldri prøvd det før❤️
      Klem Sophie 💕
      Instagram @g.a.s.s.e

    179. Jeg vil gjerne ha et deksel til iPhone 5c Med bilde av enten deg eller katten min😘den er litt syk så jeg vil ha et deksel med den som minne hvis den en gang dør 😢 Vil ha av deg fordi du er mitt største forbilde ☺️

    180. Jeg vil først si at kleskolleksjonen din er fantastisk! Jeg var på Oslo city på VIP lanseringen men fikk ikke møtt deg😓 men fikk kjøpt noen nye klær😝 håper å få møtt deg en annen gang!
      Jeg er så misunnelige på dekselene dine, de er så fine og du er så flink til å designe dem😍 så jeg ville nok hatt et deksel alla dine❤️
      Klem💋 [email protected]

    181. Dekselet jeg ville ha designet ville hatt noen fine høstfarger 😍 Som rød, gul og brun 👌🏼 Kanskje noen fine blader med høstfarger og en qoute som passer til høsten😊 Ig: mariongullaksen

    182. Hei, jeg ville gjerne ha hatt en Vollyball,katten min,emoji,vannmelon eller en cupcakes eller noe sån😍
      Du kan kontakte meg på Mail: [email protected].
      Synes du er kjempe kul,søt,sporty og virker veldig snill ut.
      Ha en fin dag videre😊😇
      PS: elsker deg💗

    183. Hei Jennie sofie✨Jeg liker bloggen din veldig godt du er deg selv det er det beste❤️Jeg vil gjerne vinne denne giveawayen📲Jeg vil ha et bilde av meg og min bestevenn hun går ikke på sammr skole som meg lenger😢Jeg savner og se henne😭Hun er som en søster for meg👭Vis du hadde følt det slikt hadde sikkert du også vært lei deg😢instagram:ainasecret PS:DU ER BESTE❤️👍🏼Vis du forsetter og blogge når du toppen💥

    184. Kunne tenkt meg å hatt en basic bakgrunn med en quote eller noe på! Utrolig fine dine var!
      @_haraldsen hvis jeg vinner på ig😉

    185. Jeg ville hatt et fint bilde jeg har tatt selv på høsten kanskje med noen venner
      Instagram lisamariebredesen

    186. har allerede vært inne på siden og designet meg to deksel jeg har superlyst på 😍 men får ikke lov av mamma og kjøpe dem – de har begge to søte quotes på seg. Den ene er fylt med masse fargerike mønstre og det står Hakuna Matata på det 🍀 har så lyst på det 😂😍✨ ig: @bekken02 💕

    187. Jeg har lyst til og ha et med frukt eller natur☺️🌸🍒
      Instagram: linnea___l
      PS: eeeelsker bloggen din💕💕

    188. Dekslene var utrolig fine😍👏🏼 hvis jeg hadde vunnet så ville jeg hatt et bilde av bestevennen min som bor langt unna der jeg bor😔😓 jeg ville også kanskje laget en med pizza bakgrunn og en quote om mat😏🍕🍕
      Instagram: @selmabefring
      håper virkelig jeg vinner💛

    189. Jeg ville ha bilde av DEG Jennie og en bilde av en venninne fra meg, hun har flyttet og jeg har ikke sett henne på fem uker og hun har bursdag 29/9-15 så jeg vil overraske henne med en dekstel
      IG: majda03

    190. Jeg vil ha et bilde av meg og lillebroren min som jeg kan gi I gave til mamma eller pappa sånn at de alltid kan se oss bare ved å ta opp telefonen! Klem Maria F.W.

    191. Jeg ville hatt bilde av bestevenninne mine og hesten min som døde på lørdag❤️❤️ Instagram: julie_has

    192. Jeg elsker virkelig dekselene dine, de er utrolig fine!😍 jeg vil gjerne ha et Deksel med inspirasjons bilde⭐️
      Klem @sofierasmussen01

    193. Jeg ville hatt et desken til iPhone 6 med Abrahavn!
      Siden det er den beste ferien jeg har hatt!
      IG: @martinelovvee

    194. Hei Jennie Sofie🌸
      Jeg ville ha valgt ein sky med eit bibelvers på☁️☺️
      Instagram: amalie_viste

    195. Hei jeg har lest bloggen din i snart 3år og er en aktiv leser har vært med på alle giveawayene dine👍🏻hvis jeg hadde vunnet ville jeg ha hatt bildet av meg og min beste venn i hele verden💎Med rosa bakgrunn og en quote hvor det står friends forever🙌🏼håper virkelig jeg vinner. Er en stor fan👌🏼på Instagram heter jeg Tirsdag

    196. Hei, jeg ville gjerne ha lagd et desksel med bilde av min bestevenn. Før bodde vi ca. 30 min fra hverandre men for 2 uker siden så flyttet hun til andre siden av byen så nå får jeg dessverre ikke møte henne så ofte. Og hvis jeg har et desken med bilde av henne og meg på så kunne jeg sett på det hver gang jeg savner henne
      På instagram heter jeg @kroomziiknailsit

    197. Jeg vil gjerne ha ett deksel med bare meg på fordi hvis jeg mister mobilen på skolen kan de som finner den se hvem som eier den.

    198. Jeg ønsker meg veldig et deksel som jeg kan gi til en av mine nærmeste venner med med bilde av meg og henne. Hun er lagt inn på sykehus pga en alvorlig sykdom. Det hadde vært så fint å gi henne det dekselet i gave for hun fortjener det virkelig!❤️
      Håper jeg kan få gleden av det❤️
      [email protected]

    199. Endelig kommer det en sånn her konkurranse!jeg har ventet lenge på det❤️Jeg ville hatt bilde av noen som betyr veldig mye for meg nemlig min bestemor❤️Bestemor betyr alt for meg!hun er utrolig på alle måter og er et fantastisk menneske som bryr seg om alle rundt seg og bestandig støtter meg❤️Jeg kommer alltid til å elske henne❤️Hun betyr alt for meg❤️
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg