LITT FORSKJELLIG

Hei

I dag hadde vi idrettsdag på skolen og gjett hva? Det ble sooooooooooool!!! Ahhhhhh så deilig<3 I fjor på idrettsdagen hadde vi pøsende regn og det var utrolig vanskelig å løpe fordi vannet gjorde banen veldig glatt og det var små vanndammer over alt. I dag var vi så heldig med været. I tillegg så varmt!

Men siden vi mister 2 skoledager med fag denne uka har jeg en del lesker å få gjort unna. Blir derfor vanskelig å begynne på videoen men skal hvert fall få til litt i helgen. Har litt å gjøre til helgen også men det er nok litt mer morsomt enn lekser. Jeg skal nemlig på reunionparty!!!

Nå tenker du kanskje: Hva er reunionparty?  Det skal jeg si nå. Reunionparty er en gjenforening, jeg skal på reunionsparty med de som har vært på språkreise med EF i sommer 🙂 Det er ikke slik at det er alle fra alle de forskjellige landene men vi som kommer fra Norge. Fikk jo god kontakt med flere av de norske på språkreisen. Vi hadde koselige kvelder sammen, turer, vi spiste ofte lunsj sammen og ikke minst reisen frem og tilbake. Både jeg og Ella gleder oss masse til å se alle igjen. 

 

Toppen jeg har på meg på bildet er nå kommet for salg i WOW butikker over hele landet 😀

Har du vært på reunionparty før?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Nei, har aldri vært ( eller hørt om )på reunionparty før, men det høres jo morsomt ut da, å treffe gamle venner. Jeg lette etter den toppen du hadde på deg i butikken, men de var utsolgt. Å nei, tenkte jeg, søren også, men det spiller jo ikke så stor rolle, fordi jeg er HELT blakk. Det nytter jo ikke spørre mamma eller pappa om de kan spandere, for jeg et jo at svaret er et stort, rungende NEI.

    2. hei du er kjempekul og ha så sykt kul stil.
      jeg har allerede kjøpt mange kule klesplagg fra kolleksjonen din og håper du kan designe mer.
      kan du pliz følge bloggen min den heter [email protected]
      hilsen iselin

    3. Har aldri vært på reunionparty før!
      Lurte på om du kanskje kunne tenke litt på om du kunne ha en julegave video etter julen:-)
      Nesten alle youtubere gjør det, og da får jeg masse inspirasjon:-) Hadde blitt ekstra glad hvis du kunne gjøre det, føler liksom at det blir mye av de samme videoene på kanalen din nesten hele tiden:-)

    4. Vi hadde også pøsende regn på den eneste idrettsdagen vår i fjor…grusomt å løpe i søkkvåte joggesko 🙁
      Har den genseren du har på deg, elsker den!

    5. Du er en veldig god blogger! var det gøy å være med på den elektrisk videoen til Marcus og Maritnus?? du er en veldig god designer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg