SPØRSMÅL EF

Hei

I går tok jeg meg tid tid å filme del 3 av min ” SRÅKREISE MED EF 2015″ spørsmålsrunde. Takk for alle spørsmålene som ble sendt inn. Det var igjen noen spørsmål som ikke passet inn i verken del 1, 2 eller 3. Tenkte derfor å ha et lite innlegg der jeg svarer på de før del 3 kommer ut. ( Om du fortsatt lurer på noe etter dette innlegget og del 3 av videoen anbefaler jeg at du ringer EF, sjekker ut nettsiden deres eller bestille en gratis brosjyre med masse info)

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL MIN EF SIDE

 Er det noe du vil savne utenom venner?

Kommer jo til å savne hele stedet. Det å stå opp til sol hver morgen og dra inn til byen. Brighton er en fantastisk by som er mye større en det man tror. Trodde det skulle være et veldig lite sted men det var det langt i fra. Flere steder av byen jeg ikke fikk sett til og med. Så byen er nok det jeg savner mest etter venner.

Var det internett på rommet ditt eller brukte du 3G/4G?

Jeg brukte ikke 3G/4G da jeg var på rommet men mer i byen om jeg trengte det da. På rommet var det gratis nett, men når det var mange på ble det veldig treigt. Gratis nettet fungerte på hele campus så det er noe jeg likte spesielt godt.

Kan du kort oppsummere en vanlig dag for deg i Brighton?

Det er vanskelig å oppsummere dette kort men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Jeg stod opp i 7 tiden og ordnet meg før jeg gikk ned med Ella og spiste frokost mellom 07.30 og 08.00. Etter å ha spist frokost gikk vi opp til hvert vårt rom og pakket sekken klar for skole ( bøker og noe å skrive med)

Så tok vi følge ned til møtepunktet og startet skoledagen kl. 09.00. Skoledagen varte fra 9 til 12 med en pause på 20 minutter midt inni. Etter skolen spiste vi lunsj og deretter gikk på rommet. Da skulle vi ikke møte opp før kl 14.00. Jeg tok meg derfor litt tid til å pakke klar en veske/sekk til å ta med til byen med ting jeg trengte ( lommebok, busskort, solbriller, liten jakke osv…) Deretter begynte jeg på et innlegg om jeg hadde tid til det.

Etter at jeg hadde gjort meg helt klar gikk jeg og Ella på nytt ned til møtepunktet for å dra til byen.  Der møtte vi vennene våre igjen og alle gikk samlet opp til bussholdeplassen. Bussen kom og vi tok turen inn til byen. Når vi ankom byen fikk vi noen raske beskjeder om hva vi skulle gjøre. Deretter gjorde hele gruppa noe morsomt felles . Etter å ha gjort det vi kom for hadde vi fritid! Da sier de at vi kan gjøre hva vi vil, men at vi må være tilbake her til et spesielt klokkeslett. ( f.eks. 17.30 ) 

Vi gikk med venner inn i butikker som HOLLISTER, TOPSHOP, BOOTS, PRIMARK og til slutt en liten tur innom starbuck.

Så møtte vi på det bestemte stedet til riktig tid og alle tok bussen tilbake. Vi spiste middag kl 18.00 og fra da hadde vi  fri ( med mindre vi hadde en kveldsaktivitet. Noe vi som oftest hadde) Da kunne det hende vi skulle gjøre noe gøy på campus eller dra til byen igjen. 


 

Etter en lang dag måtte alle være på sine egne rom kokka 23.00. Da tok jeg som oftest en dusj, pusset tenne og la meg til å sove

Veldig kort forklart……..NOT! He he he eh

 

Hvordan var reisen på en skala fra 1-10?

11!!!!!! ( Om det er liv å si) HAHAHAHAHAHAH

 

Det var egentlig de spørsmålene. Noen var lengre enn andre og de handlet om ganske mye forskjellig syntes jeg<3

Håper du fikk svar på det du ville! Videoen kommer når den er ferdig regigert, har ikke begynt å redigere ennå. 

Klem Jennie

 

10 kommentarer
    1. Jeg synes du er en flink skuespiller og jeg synes du har sykt god smak på klær ❤️❤️ Men jeg lurer på om du har Facebook og vist du har ka heter du ❤️❤️

    2. Fikk ikke svar på det jeg ville:-(
      Men jaja kanskje jeg får det i del 3? Mitt spørsmål var: hvor mye kostet reisen til Brighton?(bortsett fra shoppingen din og sånt hehe)
      Og hvem betalte reise??????
      Please svar !!!!!! Klem<3

    3. Heihei! Kommenterer på et litt eldre innlegg, men lurer på noe angående denne Brighton turen! Jeg skal på samme reise nå til sommeren, men det jeg er usikker på er hvor mye penger man som oftest bruker mens man er der. Jeg skal være der tre uker. Hvor mye tror du cirka man bruker på en sånn reise i lomme penger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg